Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Ferio EK4
Autor Wiadomość
Autos Süchtig


Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 402
Skąd: Europa
Wysłany: 2017-04-10   

$$Honda Fan$$ napisał/a:

Zawsze chciałem mieć oryginalne EK4 w numerze vin, więc czemu nie odbudować całkiem fajnego egzemplarza.

z takim podejsciem to zdecydowanie B16 ;)

$$Honda Fan$$ napisał/a:
Klasykiem to ono pewnie nie zostanie, ale osobiście uważam, że jest to rzadka wersja i taki świr jak ja może ją doprowadzić do perfekcji :mrgreen:

nie byłbym taki pewien :)

CIVIC EG napisał/a:
Osobiście widzę to w tym kierunku... :-)

[url=http://i1295.photobu...gdy.jpg]Obrazek[/URL]

Gdybyś chciał więcej zdjęć - gość nazywa się Tomoyuki Sasaki. Trzymam kciuki, stary! ;-)


:zabawa:
_________________
www.mg-eng.net
„Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”

Claude Daugas

Flowbench, obliczenia układów dolotowych, wylotowych, customowe części, modelowanie 3D...
 
 
KubaJDM 
Kuba


Auto: Ferio Access
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 2003
Skąd: FG-FMI-PZ
Wysłany: 2017-04-10   

Autos Süchtig napisał/a:
z takim podejsciem to zdecydowanie B16 ;)

No ale jak już robię to wolę pójść krok do przodu i dać lepszy silnik i bardziej kultowy ;-)
Autos Süchtig napisał/a:
nie byłbym taki pewien :)

Pewien tego czy zostanie klasykiem czy doprawdzę ją do perfekcji? :-P
_________________
http://www.facebook.com/98ferio
 
 
sebeck_ 


Auto: EG6
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 702
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-04-10   

Autos Süchtig napisał/a:
CIVIC EG napisał/a: Osobiście widzę to w tym kierunku...



Obrazek



Gdybyś chciał więcej zdjęć - gość nazywa się Tomoyuki Sasaki. Trzymam kciuki, stary!





Ale że co?
_________________
Honda Civic EG6 B16 Milano Red '92 | CIVIC EG --> https://www.facebook.com/...f_type=bookmark
 
 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2017-04-10   

b18c6 brzmi pięknie i będzie siedzieć idealnie w tej budzie, z mocą też dramatu nie będzie.

nie zapędź się i nie zbuduj sobie nastęnego pomnika do myziania, jeden idealny dopieszczony projekt już masz. Teraz czas na realizację motta If Honda does not race, there is no Honda. :mrgreen:
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
eithray 


Auto: CRX EE8 1.8i-VT
Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 762
Skąd: PL
Wysłany: 2017-04-10   

Ja może podpowiem coś ze swojego doświadczenia. W CRX zmieniłem B16A1 na B18C6. Na początku oczywiście był rozpierdol, banan na twarzy, mokre ręce jak się wciskało gaz do podłogi itp :mrgreen: Z czasem się jednak przyzwyczaiłem... :lol: Nie robi na mnie to już żadnego wrażenia. Mocy zawsze po czasie będzie mało. Kasę na silnik obecnie przeznaczyłbym na inne mody :mrgreen:
_________________
CRX CybeR EE8 1.8i-VT
 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2017-04-10   

eithray, ale brakuje ci na winklach? tzn wiem, że oddczucia się zmieniają i człowiek się oswaja, kwestia czy z większą mocą można realnie szybciej pojechać na obiektach dostępnych w pl?
nie biorąc pod uwagę ulicy i szybkich torów

nie mam doświadczenia w tej materii ale czy nie jest tak, że na ciasnych winklach duża moc (oczywiście zależy od auta co to duża moc :P ) będzie dużo trudniejsza do ogarnięcia i będzie tylko przeszkadzać ? Jak mówisz większy zysk na czasie można ugrać na oponie, heblach, zawiasie...

fulek nie jest dobrym przykładem (mam wrażenie że nawet samą budą by ludzi objeżdżał), ale patrząc na to co robi swoim 1,6 to wychodzi, że moc jest dopiero na którymś tam miejscu jeśli chodzi o szybką jazdę...

kuba sorry za OT jeśli masz coś przeciw to już cichnę :P
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
eithray 


Auto: CRX EE8 1.8i-VT
Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 762
Skąd: PL
Wysłany: 2017-04-10   

Na winklach mocy dla mnie aż nadto :lol: Chodziło mi o to, że człowiek oswaja się bardzo szybko z mocą na prostych itp. i po jakimś czasie nie ma jakiejś znaczącej różnicy czy siedzi w budzie B16/B18/K20. Zawias, hamulce, dobre opony- w mojej opinii to są rzeczy, które dadzą na dłuższą metę więcej funu z jazdy ;-)
_________________
CRX CybeR EE8 1.8i-VT
 
 
Johnson 


Auto: Cooper S R53 '06
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 480
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-04-10   

CIVIC EG napisał/a:
Autos Süchtig napisał/a:
CIVIC EG napisał/a: Osobiście widzę to w tym kierunku...



Obrazek



Gdybyś chciał więcej zdjęć - gość nazywa się Tomoyuki Sasaki. Trzymam kciuki, stary!





Ale że co?

Pewnie to, że wygląda jak niedorozwinięta :lol:
 
 
KubaJDM 
Kuba


Auto: Ferio Access
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 2003
Skąd: FG-FMI-PZ
Wysłany: 2017-04-15   

Dobra dyskujsa się rozwinęła 8-) Docelowo chcę B18C lub B18C6. :-D
Wróćmy jednak do trochę bardziej przyziemnych rzeczy. :mrgreen:
Fotele wróciły z gruntownego prania, wygladają i co najważniejsze pachną jak nowe. ;-) Gdzieniegdzie widać, że są wypłowiałe(szczególnie na zdjęciach) ale gołym okiem nie jest to bardzo widoczne. Oczywiście nie byłbym sobą gdybym nie sprawdził jak się z nimi jeździ, więc przednie "chwilowo" zamontowałem w Ferio "Access". Fotele są o wiele bardziej wygodne i mają trochę lepsze trzymanie boczne.







Dzisiaj z Bukaresztu dotarła do mnie paczka, a w niej:












Będzie dobrze. 8-)
_________________
http://www.facebook.com/98ferio
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2017-04-15   

Zboczeniec :mrgreen: :mrgreen:
Ale wszak mnie to samo czeka :lol:


Z B18C6+S80 najlepsza opcja !
_________________
 
 
KubaJDM 
Kuba


Auto: Ferio Access
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 2003
Skąd: FG-FMI-PZ
Wysłany: 2017-04-26   

Z Niemiec przyszła taka oto biblia serwisowa Hondy dotycząca prac blacharkisch, lakierniczych i uwaga... zabezpieczenia antykorozyjnego, powinni to byli dawać w salonach jako dodatek do instukcji :lol:
Przejrzałem całość i jest to coś wspaniałego, opisana wymiana każdego z elementów razem z poszczególnymi spawami, które trzeba wykonać, wymiary całego nadwozia z dokładkością co do milimetra, poradnik lakierowania jak w fabryce itd.
Jak robić to porządnie. :mrgreen:







_________________
http://www.facebook.com/98ferio
 
 
gaseb 


Auto: FN2 & SB3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 7432
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-04-27   

Teraz musisz znaleźć lakiernika który ogarnia szwabski :-)
_________________

 
 
Gumka23 
DDTC in progress...


Auto: EG5 & CW3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 6513
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-04-27   

I który nie powie- idź Pan uczyć kogoś innego, ja wiem co mam robić.
_________________
 
 
 
KubaJDM 
Kuba


Auto: Ferio Access
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 2003
Skąd: FG-FMI-PZ
Wysłany: 2017-04-29   

gaseb napisał/a:
Teraz musisz znaleźć lakiernika który ogarnia szwabski :-)

Najważniejsze informacje przetłumaczę na ojczysty język :-D

Gumka23 napisał/a:
I który nie powie- idź Pan uczyć kogoś innego, ja wiem co mam robić.

W lubuskim jest podobno sporo dobrych warsztatów blacharskich, pojeżdżę, przedstawię sytuację itd. Ktoś kto dobrze robi, jakby nie patrzeć uzna tą książkę za swego rodzaju pomoc/wskazówki ;-)

Zbrojeń ciąg dalszy :mrgreen: Nowy tylny zderzak, lewe nadkole oraz listwa do przedniego zderzaka. 8-)






_________________
http://www.facebook.com/98ferio
 
 
clark 


Auto: Infiniti Fx35
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 3110
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2017-05-03   

Dopiero nadrobiłem temat, SZACUN!!! resztę pisałem na fb :-)

Zrobiłbym czarnego bandytę, na czarnych regach i czerwonym deklem od c6 pod maską.

śledzę!

$$Honda Fan$$ napisał/a:
nie mam zamiaru wsadzać silnika, który jeździł w "angielce" :-P

niedość, że zboczeniec, to jeszcze rasista! :mrgreen:
_________________

Ostatnio zmieniony przez clark 2017-05-03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna