Aż tak atrakcyjna cena, że nie warto było poczekać na rocznik 2017?
Jeżeli chodzi o FK8 nie przemawia jak na razie do mojego gustu. 20 calowe koło to już też trochę przegięcie... Poza tym jeżeli Xgen w wersji 1.5 CVT PRESTIGE kosztuję około 120 tys zł to nie wydaje mi się żeby cena nowego TypeR oscylowała między 140-150tys zł... będzie się pewnie wahać między 160-170 tys zł w dobrym wyposażeniu a dla mnie to już przesada. Obym się mylił. FK2 bardzo mi się podoba jak i w środku tak i na zewnątrz. Oczywiście jeżeli będziemy chcieli znaleźć minusy na pewno się znajdą lecz dla mnie liczy się FUN z jazdy Jestem bardzo zadowolony ze swojego wyboru. Pozdrawiam
Te osłony to pierwszy mod jaki powinno sie zrobić o 9gen. Też je od razu kupiłem. A tylne są montowane fabrycznie czy też nie?
Dziwna sytuacja bo tylne właśnie montowane są fabrycznie... nie rozumiem polityki dlaczego brak ich z przodu z tą ceną za nie to też trochę przegięcie ale no cóż nie wyobrażam sobie ich nie mieć
Nie kumam dlaczego nie montują seryjnie tych osłon z przodu, tym bardziej że jak widzę mają je w ofercie... myślałem że ktoś Ci je wyciągnął z jakiegoś powodu.
memo88, opowiadaj do jakich aut masz porównanie z wyciszeniem kabiny przy większych prędkościach
Ogólnie zadowolony z zakupu? Nie masz myśli ze jednak można bylo kupic coś wygodniejszego itd
Auto: DC2R
Dołączył: 03 Kwi 2007 Posty: 365 Skąd: Tokyo
Wysłany: 2017-04-15
Karamba_DC2 napisał/a:
memo88, opowiadaj do jakich aut masz porównanie z wyciszeniem kabiny przy większych prędkościach
Ogólnie zadowolony z zakupu? Nie masz myśli ze jednak można bylo kupic coś wygodniejszego itd
Powyżej 140km/h seryjny wydech jest mocno męczący, przynajmniej dla mnie bo mocno buczy. Zmiana wydechu np: na remusa rozwiązuje o dziwo problem bo robi się ciszej niż na serii
wierzba, sory , ale o co Ci chłopie ostatnio chodzi ? Denerwują mnie powoli Twoje posty , szukasz zaczepki czy sensacji
Odejdz proszę od tematu FK2 , chyba że sam też jesteś na zakupie , bo ciągle gdzieś się jakoś dziwnie udzielasz , jak byś był jego właścicielem i wszystko lepiej wiedział , zluzuj serio
memo88, opowiadaj do jakich aut masz porównanie z wyciszeniem kabiny przy większych prędkościach
Ogólnie zadowolony z zakupu? Nie masz myśli ze jednak można bylo kupic coś wygodniejszego itd
Ja nie wiem co wszyscy mają z tym wyciszeniem... Dla mnie przy prędkości 140 km/h i powyżej jest naprawdę znośnie. Mam jeszcze passata na tzw wycierki więc gdyby zrobiło się nie wygodnie wsiadam do niego. Na tę chwilę FK2 traktuje jako typowe dailycar. Ja ogólnie jestem mało wymagający gość auto ma mi się podobać i sprawiać uśmiech na twarzy a w tym przypadku tak jest. Jakość plastików mogła by być lepsza ale w FN2 było podobnie... Zawias porównywalnie również z VIII genem. Na pewno trzeba uważać przy parkowaniu itp żeby niczego nie urwać ale jestem do tego przygotowany gdyż znowu się powtórzę w FN2 było tak samo. Dla mnie nie ma nic lepszego w tych pieniądzach. Kolega ma Cuprę 2015r i niby fajne auto, wszystko okej jedzie, skręca hamuje ale nie dla mnie. Moim zdaniem Cupra jest za łagodna ale to tylko moje odczucia. Nie czuć od niej adrenaliny. Sam jej właściciel powiedział gdy postawiłem obok FK2 że cupry nie widać... Na tę chwilę nie żałuję. Mogą być rozterki gdy pojawi się nowe Megane RS ale to chyba najwcześniej za rok.
Mugen napisał/a:
Powyżej 140km/h seryjny wydech jest mocno męczący, przynajmniej dla mnie bo mocno buczy. Zmiana wydechu np: na remusa rozwiązuje o dziwo problem bo robi się ciszej niż na serii
Jednemu przeszkadza innym nie. Muszę posłuchać tego Remusa na żywo bo dużo osób go chwali
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum