Civic na tor podejście trzecie, ten się w końcu doczeka
Kupione spontanicznie z zajechanym motorem głównie ze względu na stan budy. Nie sądziłem, że można jeszcze znaleźć EG bez rudej, lub po gruntownej odbudowie, ale udało się. Auto podobno przywiezione z Włoch, i widać, że w tym kraju soli używają tylko do gotowania. Podłoga - mint, nadkola i progi - oryginalne. Ogólnie buda bardzo konkretna, a kolor - rzecz gustu Mi, po prawie roku, zaczyna się podobać Co do silnika - dramat. Na 100 km dolałem litr oleju, przekroczenie 5k obrotów kończyło się zaczadzeniem każdego w okolicy auta. Z silnika został blok, na to zarzucona wyremontowana głowica Z6 i zmienione panewki - taki mini remont. Na tą chwile udany, jest już ponad 1000 km po dotarciu i oleju nie ubywa (przynajmniej do tych 4,5k obrotów, na które jest ustawione odcinka... ) Reszta niżej:
MODEL: 92' Civic EG4 SILNIK: D15B17 > mini me głowica Z6
plany: jak D15 wyzionie ducha, to może B16.
UKŁAD DOLOTOWY: seria
plan: Short ram plus stożek, ew dolot z ITR
UKŁAD WYDECHOWY: Chińczyk 4-2-1, wydech z kwasu 2 cale na dwóch tłumikach od DjHammera (przełożone z mojego EK) ELEKTRONIKA: Seria
plan: trzeba wystroić i odpalic VTEC
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
Plany: Jeśłi skrzynia skończy się wcześniej niż motor, i nie będzie jeszcze funduszu na B16, to coś pomodzimy (zamach, FD 4,4, szpera)
ZAWIESZENIE: Gwint AP przełożony z byłego EK
Plany: Staby przód oraz tył bo brak
KOŁA:
felgi: Ultralite 15x7 D1 4x100, ET 41
opony: Hankook Ventus V12 Evo
Plany: Musze ogarnąć jakieś drugie koło pod upalanie, na Kosei/Ultralite polowałem od kilku lat, wiec jako koło docelowo chwilo zotanie
UKŁAD HAMULCOWY: Przód EG9, tył EG5
plany: brak, chce mieć możliwość władowania felg 13 cali na slicku jak będę gotowy
BODY-KIT: Maska laminat, jakieś halogeny spasowane z innego auta, zrobią out...
Plany: dokładka VTI (w drodze)
ŚRODEK: Fotele Recaro z Evo IV, kierownica Momo Monte Carlo, gałka zmiany biegów z ATR
plan: Czarny dywan, lub jego brak. Roll-bar?
CAR-AUDIO: Seria, radio to jakiś Kenwood z AUX. MOC: Nie mierzone, jeszcze.
Generalnie plan na auto to zabawka na tor, jak dobrze pójdzie to pierwsze starty w maju. Poniżej kilka fot:
Lakier to jakis RAL, generalnie jest to akryl położony przez poprzedniego właściciela (coś tam dłubał blacharke w autach). Jest "trochę" podobny do fabrycznego lakieru, jak np w byłym aucie Dylana z FF squadu:
albo z naszego podwórka, sedan kiedyś należący do ceelx:
Dzięki. Miło mi, że Wam się podoba. Swoją droga, przez ten ostatni prawie rok auto przebyło długą drogę
Generalnie poprzedni właściciel auta, miał nieco inny "gust" jeśli chodzi o modyfikacje aut (lekko mówiąc). Np. tak wyglądało wnętrze:
A tak front (clear black i ambery):
Auto stało na Ronalach Turbo z oponą 165/50r15 i wylanym gwincie TA-Technics czy jakoś tak, jeździło się fatalnie. Tutaj w trakcie zmiany na moje (byłe) Enkei Honda Motor:
Także przez pierwsze kilka miesięcy po zakupie zajmowałem się raczej detuningiem i odgruzowaniem. Trochę nieskromnie stwierdzam, że chyba je uratowałem
Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 9054 Skąd: ____________________
Wysłany: 2017-04-18
no proszę jaka lymuzyna w środku była, skóry w budyniu, nie pogadasz, jak mogłeś się takiego wypasu pozbyć
kolor budy przypomina mi ś.p. rexia, więc jest spoko
jeśli za wzór stawiasz auto Dylana z FF to jestem spokojny
Nawet bardzo Szkoda, że Desmond/Spoon są poza moim zasięgiem na tą chwile, bo chętnie bym je u siebie zobaczył. Oczywiście jest Slipstream, ale jak to mówią fake parts = fake passion Ogólnie to mega podoba mi się nieco stary już styl jaki prezentowali między innymi chłopaki z FFsquadu, lub:
Krychu napisał/a:
no proszę jaka lymuzyna w środku była, skóry w budyniu, nie pogadasz, jak mogłeś się takiego wypasu pozbyć
kolor budy przypomina mi ś.p. rexia, więc jest spoko
Przytoczony tutaj przech Krycha CRX z teamrice.org.
Myślałem nawet o pomalowaniu Ultralite'ów w czarny kolor, ale tak jak nie lubie felg z bieli, tak wydaje mi się, że do tego koloru budy pasują całkiem dobrze. Dodatkowo boje sie, że ta felga zginie w czarnym kolorze.
Z uwag na fakt, że wczoraj parkingi marketów były puste, strzeliłem jeszcze kilka zdjęć, trochę w ramach treningu przez zaczynającym się sezonem
Trochę na to za wcześnie Jak zostaną w jakiś sposób ogarnięte to wtedy wrzucę foto. Mogę tylko powiedzieć, że dojdzie trochę laminatu
Z innych rzeczy to leci do mnie dokładka VTI, i chyba przy okazji zamontuje air ducta, skoro leży a zderzak i tak jest do sciągnięcia. Może przy okazji pozbędę się tych halogenów z Renault czy z czego tam są dosztukowane...
Tydzień przed majówką odbył się jakiś taki spot organizowany przez civic klub na torze testowym FSO. Pojechaliśmy z Wojtusiem i postaliśmy:
I jeszcze jeden gość dołączył
(więcej fotek Gorliś dostanie i może wrzuci u siebie )
Był nawet jakiś "atak czasu", ale za mięciutcy jesteśmy najwyraźniej, bo żaden z nas nie wystartował Może to i lepiej bo znajomy po wycieczce w trawę skasował auto o jakiś betonowy słup czy inne gawno.
W temacie FSO, generalnie fajnie, że na tym torze coś się dzieje, ale szkoda, że brakuje woli, albo funduszy, na ogarnięcie tego miejsca z takich baboli. Na tą chwile jest tam zwyczajnie mało bezpiecznie. Strach pomyśleć co by się stało gdyby w tym samym miejscu ktoś uderzył centralnie przodem albo bokiem od strony kierowcy...
A wracając do "Kakao" w ten weekend Niuton coś tam podstroił ... tylko zaczęliśmy bardzo późno, więc vtec i finalne strojenie jeszcze przed nami...
Przynajmniej mam czas ogarnąć jeszcze trochę kwestie dolotu. Z tej okazji pytanie - czy jest jeszcze jakikolwiek sensowny argument za wsadzeniem filtra stożkowego prócz zmiany dźwięku? Co nie znajdę fotek torowych Civiców z JP to wszystko jeździ na seryjnych puszkach (ew. ITB ) Myślałem nad zrobieniem czegoś takiego:
i dodatkowo doprowadzenie rurki ze zderzaka (wlot już jakiś mam nawet). Nada się to?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum