Jak dobrze pamiętam to zamówiłem 10kg na całą podłogę 6g, coś koło 100zl z wysyłką.
Nie wysypuj czasami wszystkiego na raz, bo nie nadążysz przekładać i zbijać hehe, a idzie elegancko, całe duże płaty odpadają
Aha, rękawiczki na łapy, to pewnie wiesz
Właściciel sam jeździł kiedyś w górskich, wiec chyba przymykają oko na takie rzeczy, jak widza, że auto jest przygotowane do jakiegoś tam amatorskiego sportu
Jakby komuś przyszło do głowy atakować montaż rollbara w pojedynkę to odradzam. Bez ziomków ten trzepak dalej stałby w garażu, a ja bym miał tylko dziury w podłodze
Sezon powoli się ożywia, wiec też wybrałem się na Łódź. Rekordu toru nie było, ale jeszcze wszystko przede mną
A poważnie, to przez zimę auto troche się zmieniło i muszę się dostosować. Najważniejsze zmiany to krótka skrzynia, lekki zamach i przedni stab 26mm. Mój brak umiejętności szybkiej redukcji stał się jeszcze bardziej widoczny, bo teraz nie mogę jechać całej nitki na dwójce Jednocześnie auto napędza się zdecydowanie lepiej i jest bardziej elastyczne.
Planem minimum było poprawienie zeszłorocznego PB, i choć nieznacznie, to udało się to zrobić. Mój nowy PB to 1:06.7xx. PB by nie było gdyby nie przejazd z Sensej Przeziom Auto spokojnie może zrobić niskie 1.05, teraz ja muszę to wyciągnąć Jakby kogoś ciekawiło to jeździłem na Advanie AD08R w 205/50R15, ale takim 30-40% stanu, wiec w kwestii opon można jeszcze dużo ugrać.
Poniżej kilka fotek ustrzelonych przez Użytkownika Ania (jeszcze raz dzięki!). Film też będzie, ale muszę znaleźć czas na montaż, a z tym ostatnio ciężko
Kolejne jazdy to runda VtecCup na Ułęzy (chyba, że uda się wcisnąć jakiś trening wcześniej). Niestety nie uda mi się pojawić na rundzie na Modlinie
Dobra wydmuszka się robi, choć ja bym może zostawił przednią część dywanu
Ważyłeś maty wyskrobane?
Jakie ciśnienie na rozgrzanej oponie miałeś? Auto coś wyjedża przodem na samym stabie 26mm?
Gratki rekordu , też byłem ostatnio ale mój atak się nie udał Na druga połowę treningu się rozpadało i skończyłem na 1:6:348.
Dywan wywaliłem przed montażem rollbara, bo chciałem go zamontować do samej podłogi. Jak juz wyleciał, to nie chciałem szukać nowego i zdecydowałem o kuciu mat. Ale drugi raz bym się chyba tego nie podjął O ile maty z przedniej części po użyciu suchego lodu odchodziły dużymi płatami, o tyle te pod fotelami schodziły fatalnie. Finalnie trzeba było całą podłogę moczyć w nitro i skrobać pozostałe kleksy.
Mat nie warzyłem, nie było akurat czym, ale myśle, że ok 7-10 kg ubyło. Nie jest to aż taki uzysk, zrobiłem to bardziej ze względów wizualnych Do ogarnięcia jeszcze trochę zostało, muszę np ogarnąć wiązke kabinową bo wygląda na to, że była przełożona z tego samego auta co silnik (EH8 albo EH9) i jest pełno kabli prowadzących do nikąd i odmalować podłogę tam gdzie użyliśmy nitro.
Ciśnienie na początku ustawiłem na 1,9/1,8 nagrzały się bodajże do 2,3 przód i niewiele ponad 2 na tył. Potem zbijałem jeszcze niżej, do 1,8 i 1,4 na średnio ciepło i zaczeły troche lepiej kleić
fulek napisał/a:
Świetnie się prezentuje
Auto jyz tylko do upalania? Jak tak to tam tyle jeszcze do wywalenia
Dzięki
dojazd, tor i powrót, na ulice w innym celu w zasadzie już nie wyjeżdża Wiem, że dużo jest jeszcze do ugrania na masie, ale nie chce leciec po bandzie. Na początek ogarniecie wiązki, potem chce poszukac drugą deskę i ją wyciąć. Mam też jeden pomysł na boczki drzwi, ale to pokaże jak coś z tego wyjdzie
EDIT:
Na szybko wrzuciłem 3 okrążenia, podczas których ganiałem się z EP3 znajomego. To na jednym z tych kółek zrobiłem najlepszy czas.
Jeszcze raz gratulacje pobicia pb, mi też najlepiej się jedzie goniąc kogoś, i też wtedy kręcę najlepsze czasy. Szkoda że mam jakiegoś pecha do tej Łodzi ostatnio
Kamerkę do lolbara przyczep, tak nie dość, że głupio wygląda, to jeszcze uja widać :DDD
Ja tam lubie to POV, ale wkurza mnie już kombinowanie z jej mocowaniem. Będzie na lolbarze, muszę tylko ogarnąć mocowanie na grubą rure, bo na allegro większość to mocowania do kiery rowerowej, które nie podejdzie
Ultralite pojechały dziś do malowania. W końcu znalazłem firmę, która nie maluje proszkowo. Będzie tak (oby )
Do zamówienia jescze opony, wybrałem Taiwan
Opona na dojazdy i jakis drobny deszcz. Na suchy tor kupię pewnie nowe RaceGC albo Extreme, jak Yokohamy się skończą. Nie chce robić tras na tor na nalewkach, bo troche strach
Myślałem jeszcze o nowym Federalu (595RS-PRO) ale nie udało mi się o nim znaleźć zbyt dużo opini. NS2R jest już dość mocno sprawdzone, i z tego co wyczytałem powinno mi podpasować
No i Nankang powinnień być zauważalnie lżejszy. Federale są zwykle mega ciężki (te 595RS-PRO w 195/50R15 ważą prawie 10 kilo sztuka...)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum