Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pilar
2018-06-20
Civic EG "Peanut"
Autor Wiadomość
Ania 


Dołączyła: 07 Paź 2019
Posty: 112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-06-03   

Nankang niestety też jest cieżki. W żółtku zimówki Nokiana z oem felgą volkswagena ważyły dokładnie tyle samo co ten Nankang na Superleggerach :o Ale fajna opona.

Uchwyt na grubą rurkę kupisz w sklepie Mitoya, byli na Batorego a teraz się przenieśli na Racjonalizacji, ja mam chyba ten: https://mitoya.pl/akcesoria-do-gopro/1629-uchwyt-na-kierownice-rowerowa-do-gopro-sjcam-xiaomi.html
Do tego ze 30 przegubów i da się ustawić w miarę na równo kamerę ;)
_________________
fb/szparko
 
 
Mareczuczek 


Dołączył: 21 Paź 2016
Posty: 1004
Skąd: Łomża
Wysłany: 2020-06-03   

Lekkie są jeszcze AD08RS ale podobno ta nowa mieszanka jest dużo twardsza i nie klei tak dobrze jak stare ad08r ;
 
 
nikesonmyfeet


Auto: Civic EG
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 508
Skąd: Waw
Wysłany: 2020-06-29   

Ten weekend sponsorują słowa "pierwszy raz":
- Mój pierwszy raz na Ułęży
- Moja pierwsza runda VTECCUP (nie mogłem pojechać na pierwszą),
- Moje pierwsze uszkodzenie auta podczas upalania
- I pierwszy raz nie będę robił filmiku mimo nagrywania, bo mam tylko jedną sesje i wieje nudą :-P

Generalnie jak ktoś popatrzy z boku to powie, że weekend był mało udany. Pierwszą sesje jechałem w zasadzie jak zapoznanie (pierwszy raz jechałem Ułęż). Trasa była mega szybka, a że do tej pory głównie jeździłem na Łodzi to wyszło trochę braków :lol: Na kolejną sesje zabrałem pasażera, bez kasku, i zdjęli mnie na pierwszym kółku (moja wina, nie przeszło mi przez myśl, że to zawody a nie trening i kask jest wymagany też na prawym). Na trzeciej sesji zabrakło skilla przy wyjściu ze spina przy dużej prędkości, i przywaliłem bokiem w opony. Mam pamiątke:



A na czwartej sesji okazało się, że zgubiłem "pomiar" i nie zmierzyło mi czasów. Może i dobrze, bo po uszkodzeniu auta miałem już pewnie blokadę. Piątej sesji nie pojechałem, bez pomiaru czasu mi się nie chciało :)

Udało mi się wykręcić czas 3.23. Wieczność, biorąc pod uwagę, że zawodnicy w mojej klasie robili czasy zbliżone do 3.10 (Gratulacje dla Ani za pierwsze miejsce). Ostatniego miejsca w klasie nie zająłem tylko dlatego, że jeden z zawodników skończył zawody po pierwszej sesji (awaria).

Z pozytywów:

- Dotarło do mnie, że muszę sobie odpuścić jazdę po Łodzi 10 razy na rok bo nie ma to większego sensu. Szybsze trasy to zupełnie inne bajka, a wolałbym się rozwijać niż zostać kierowcą jednego toru. Mimo mojej całej niechęci do torów wyznaczonych na lotniskach, będzie się trzeba z Motoparkiem zaprzyjaźnić ;)

- uszkodzenia są, ale sprawny "wgniotkarz" powinien sobie z tym poradzić. Lakier pękł w jednym miejscu, ale zaraz pod listwą, wiec nawet zaprawka nie powinna być bardzo widoczna. Rysy powinno się udać spolerować. Ważne, że auto jest sprawne i wróciło na kołach ;-)

Wojtuś, nie zważając na żar, zrobił masę zdjęć, poniżej zamieszczam kilka z nich (dzięki Wojtek!!!):









I na koniec moje, z Carlosem i Airmanem podczas powrotu

_________________
https://nksnmft.tumblr.com
 
 
Exiu 


Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 328
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2020-06-29   

No niestety tak to juz jest w tym sporcie, Slady walki musza byc, moja kiedys tez byla ladna i piekna, 2 lata temu jak zaczynalem na torach smigac to na pierwszych powazniejszych zawodach (na Lodzi) bylem na koncu stawki z obrocona panewka po 2 sesji :) Najwazniejsze to jezdzic jezdzic i stopniowo wyczuwac auto, czego brakuje i malymi kroczkami budowac bolida :D
 
 
airman 

Auto: EG4 D15VTEC+CU2-S
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 157
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-06-29   

Miło było w końcu się poznać.

Impreza fajna choć długie przestoje i żar z nieba dawały w kość.

Szybka nitka to faktycznie zupełnie inne doznania niż Łódź :mrgreen: . Na Łodzi brakuje techniki, a na ułęży dodatkowo odwagi :mrgreen: . (ja tak mam)

Z autem dramatu nie ma, ktoś to na pewno ładnie podprostuje.

Dobrze mieć prywatnego fotografa :mrgreen: .
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2640
Skąd: Mielec
Wysłany: 2020-06-30   

"...gdzie drzewa rąbią tam wióry lecą.. " prędzej czy później każdy "dotyka granicy" i mimo że są widoczne straty to nie wygląda to jakoś bardzo źle, ważne że skila szlifujesz ;-)
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
zelazko

Auto: EK4
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 15
Skąd: Lublin
Wysłany: 2020-06-30   

Pierwsza wgniota boli najbardziej, potem już jakoś mniej ;-) Jak masz plan jeszcze odwiedzić Ułęż to proponuję nie spieszyć się z naprawą - baloty z opon bardzo przyciągają i niestety zostawiają ślady...
 
 
Altair

Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 152
Skąd: Płońsk
Wysłany: 2020-06-30   

Jak się opony spisywały?
 
 
nikesonmyfeet


Auto: Civic EG
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 508
Skąd: Waw
Wysłany: 2020-06-30   

Oczywiście zawsze wyjeżdżając na tor liczę z tym, że auto może z niego wrócić już mnie ładne ;-)
Do tej pory było lajtowo, bo albo tylko złożyłem lusterko, albo otarłem się bokiem drzwi o opony, ale farba zeszła po potarciu mikrofibrą ;) Z tym pierwszym razem, to ziomek powiedział mi to samo jeszcze na torze - zobaczymy co będzie dalej :mrgreen:

Z naprawą rzeczywiście mam dylemat. Rozsądek podpowiada żeby nic nie robić to do zakończenia sezonu, bo coś jeszcze może się przytrafić :oops:

airman napisał/a:
Miło było w końcu się poznać. .


Mi również ;)

Altair napisał/a:
Jak się opony spisywały?


Nankangi? Nie wiem, bo było mi ich szkoda :D Zabrałem ze sobą 4x AD08R w 205/50R15 i RSR w tym samym rozmiarze na spalenie. Federali nawet nie założyłem, a dwie Yoko nawet jeszcze żyją mimo upału i 4 sesji, wiec pewnie jeszcze raz na Ułęży je założe :)

Plan na kolejny torowy komplet to RGC albo Extreme. ODS chwali się, że te ich nowe nalewki mają lepsze karkasy i nową, lepszą mieszankę, ale nie bardzo miałem jeszcze okazje pogadać z kimś kto już na tym jeździł. Z racji tego, że staram się jeździć budżetowo to pewnie finalnie cena zdecyduje ;)
_________________
https://nksnmft.tumblr.com
 
 
qureku 

Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 150
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-06-30   

Fajnie, że zdecydowałeś się na Ułęż, bo jak sam widzisz, to jest totalnie inne doświadczenie.

Szkoda, że trochę mi brakowało czasu w ciągu dnia i zamieniłem chyba tylko dwa zdania z Tobą :)

ps jaki następny start ?
_________________

 
 
nikesonmyfeet


Auto: Civic EG
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 508
Skąd: Waw
Wysłany: 2020-06-30   

Widziałem właśnie, że zabiegany byłeś, nie chciałem Ci gitary zawracać ;-)

Trackdays.pl organizuje trening na Ułęży 12.07 - to wstępny plan. Postaram się tez pewnie pojechać jednak Łódź przynajmniej raz w ramach treningu przed kolejną rundą VtecCup, a potem właśnie kolejna runda tegoż - obowiązkowo ;)

EDIT:

Tak wyglądają Advany po 4 sesjach na Ułęzy. Prawde mówiąc jestem pozytywnie zaskoczony, bo wyglądają nie wiele gorzej niż przed a kleiły całkiem dobrze. Ewidetnie trzeba jechać na Ułeż jeszcze raz, żeby je dopalić ;-)



Zdjałem też listwe boczną, żeby zobaczyć co kryje się pod nią.





Pojadę pewnie zrobić u kogoś wycenę, i na tej podstawię podejme decyzje czy robić to teraz czy po sezonie.
_________________
https://nksnmft.tumblr.com
 
 
przeziom


Auto: Civic b18c6
Dołączył: 07 Paź 2019
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-01   

Brawo Mariusz!
Jestem pod wrazeniem ze udalo Ci sie w loncu zrobic krok do przodu.
Teraz bede Cie codziennie napastował komunikatorem zeby ustawic porzadnie auto i jechac na kolejny obiekt!

Ciesze sie ze moge do takiego autka dolozyc swoje 3 grosze zebys jezdzil lepiej szybciej i bezpieczniej :)
_________________

 
 
Darióż 


Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 22
Skąd: Góra Kalwaria
Wysłany: 2020-07-03   

muszę to jajo zobaczyć kiedyś w akcji, nie tylko na spocie ;D wgniotę bym robił już po sezonie, ten w sumie się dopiero zaczął ;)
_________________

 
 
 
nikesonmyfeet


Auto: Civic EG
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 508
Skąd: Waw
Wysłany: 2020-07-12   

Doszło pare fotek z RaceDay/Vtec Cup:







I jeszcze kilka fotek z fajnego spota ;-)





Wojtusss zrobił też kilka rolling shotów:





I w tygodniu pojechałem na Łódź w ramach treningu przed kolejną rundą Vtec Cup. Najlepszy czas jaki udało się zrobić to 1:06.514 ale niestety nie nagrałem tej sesji... Czas zrobiony na Nankangach NS2R w 205/50R15 ale wiem, że źle dobrałem ciśnienie (producent podaje max 2 bary na ciepło przy aucie do 1000 kg, u mnie było więcej). Dalej do urwania mam sekundę...

Skręciłem krótki film:

_________________
https://nksnmft.tumblr.com
 
 
nikesonmyfeet


Auto: Civic EG
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 508
Skąd: Waw
Wysłany: 2020-07-27   

Miało już nie być Łodzi...

...aaale, niestety nie udało mi się pojechać na RaceDay bo wypadło mi coś innego w tym terminie. :( Także stwierdziłem, że upalanie w Łodzi jest lepsze niż nie upalanie i pojechałem z Carl0sem.



Udało się zrównać besta, czyli 1:06.5xx. Zmieniłem trochę podejście w 3 aspektach (dla wyjadaczy pewnie oczywiste, dla mnie nie było).

1. Szybsze łuki (całe 2 na Łodzi) staram się pokonywać z gazem w podłodze jeszcze przed dotarciem do szczytu zakrętu. Tył robi się bardziej stabilny.

2. Gwint ustawiłem na max twardo na tyle, i w połowie regulacji na przodzie, żeby tył troche lepiej skręcał w wolniejszych zakrętach. Wydaje mi się, że podsterowność jest troche mniejsza, ale bardzo brakuje szpery.

3. Starałem się maksymalnie opóźnić hamowanie do pierwszego zakrętu, opony troche dostały w dupe :P

W kwestii opon to dalej Nankang NS2R i po 2 imprezach muszę powiedzieć, że nie jestem jakoś specjalnie zadowolony. W zakrętach trzymają się dobrze, ale na wyjściu z zakrętu oraz przy hamowaniu dość łatwo zrywają przyczepność. Mogłem wziąć tańszego Federala i pewnie efekt byłby podobny, albo nawet lepszy.

Na kolejną rundę VCP zaopatrzyłem się u kolegi fulka w nowe RGC w sprawdzonym specu Mid/Soft - może na tym zestawie uda się coś urwać ;-)
_________________
https://nksnmft.tumblr.com
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna