Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pilar
2018-06-20
Civic EG "Peanut"
Autor Wiadomość
airman 

Auto: EG4 D15VTEC+CU2-S
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 157
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-06-05   

Jak byś ruszał kolejny raz na Łódź to daj znaka, może się zmobilizuję :)
 
 
nikesonmyfeet


Auto: Civic EG
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 508
Skąd: Waw
Wysłany: 2019-06-05   

Da się zrobić ;)

W sumie to dobrze, że coś napisałeś, to mogę zrobić upa :-P Tor Łódź wstawił fotki z ostatniego treningu, a że mało tutaj zdjęć tego auta w ruchu, to pozwolę sobie wrzucić.







Oraz, jako, że miało nie być modów, to kupiłem kilka rzeczy aby poprawić feeling podczas zmiany biegów... :mrgreen:

Gałka Spoon (dzięki Wojtuuus za transport)





A chiński short shifter zastąpi coś na co czaiłem się od kilku lat. Fastline kosztuje ponad 200 dolców, a i transport z USA tani nie jest, wiec zdecydowałem się na kopie Tegiwy:



Tak będzie wyglądał w aucie :)



Przed montażem muszę go tylko pomalować bo ten srebrny raczej do niczego nie pasuje. Co do części Spoona, jest szansa, że w niedługim czasie w końcu zamontuje tłumik, który czeka na montaż już prawie dwa lata. Trzeba tylko się zastanowić jak wyciszyć układ, bo N1 raczej do cichych nie należy a nie chce miec problemów z limitem DB (choćby Łódź - 98 db :-/ )
_________________
https://nksnmft.tumblr.com
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2019-06-05   

Kolejny brodacz na forum się ujawnił :mrgreen:

Auto świetnie wygląda na torze :ok:
_________________
 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2019-06-05   

nikesonmyfeet napisał/a:
Trzeba tylko się zastanowić jak wyciszyć układ, bo N1 raczej do cichych nie należy a nie chce miec problemów z limitem DB (choćby Łódź - 98 db )


Katalizator sportowy + środkowa pucha od Marteca i po temacie.
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
nikesonmyfeet


Auto: Civic EG
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 508
Skąd: Waw
Wysłany: 2019-06-06   

Karamba_DC2 napisał/a:
Kolejny brodacz na forum się ujawnił :mrgreen:

Auto świetnie wygląda na torze :ok:


8-)


Bajcarek napisał/a:
nikesonmyfeet napisał/a:
Trzeba tylko się zastanowić jak wyciszyć układ, bo N1 raczej do cichych nie należy a nie chce miec problemów z limitem DB (choćby Łódź - 98 db )


Katalizator sportowy + środkowa pucha od Marteca i po temacie.


Coś w tym kierunku będzie, szczegóły zostawiam już inżynierowi od układów wydechowych ;)
_________________
https://nksnmft.tumblr.com
 
 
Mareczuczek 


Dołączył: 21 Paź 2016
Posty: 1004
Skąd: Łomża
Wysłany: 2019-06-07   

Skąd taki shifter? :oops:
 
 
nikesonmyfeet


Auto: Civic EG
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 508
Skąd: Waw
Wysłany: 2019-06-07   

https://www.tegiwaimports...ntegra-dc2.html

Miałem farta, bo jak zamawiałem to akurat mieli zniżkę i kosztował jakieś 70 funtów. Do tego brałem jeszcze filtr K&N, który też wyszedł jakieś 50 zł taniej niż w PL. Nawet 70 zł za wysyłkę aż tak nie bolało skoro udało się sporo urwać :P
_________________
https://nksnmft.tumblr.com
 
 
Jarzomb 


Auto: Civic EG5/ ITR DC2
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 200
Skąd: Górki Śląskie/Rybnik
Wysłany: 2019-06-10   

Jedne z czyściej zrobionych jajek :D Super to wygląda. No i dziś widziałem, że na torze też fajnie zapodaje :D
_________________
VTEC CUP POLAND - Ogólnopolska liga time-attack dla hondziarzy! :D

www.vteccup.pl
 
 
nikesonmyfeet


Auto: Civic EG
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 508
Skąd: Waw
Wysłany: 2019-06-10   

Miło było poznać, mimo, że nie było czasu pogadać :)

Co do tego zapodawania na torze, to nie było tak różowo... Generalnie PB poprawione, ale tylko o 0,1 sec. Próbowałem trochę innych linii, widać jeszcze ich do końca nie czuję. Dodatkowo, wygląda na to, że do reszty zabiłem moje "Śmiechooki" bo poddają się już na 2-3 kółku. Trzeba przed kolejnym wypadem na tor ogarnąc coś innego :)

_________________
https://nksnmft.tumblr.com
 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2019-06-10   

Jak dla mnie, jeździsz za wąsko i nie wykorzystujesz całej szerokości toru, co za tym idzie, prędkości jaką możesz nabrać. Byłem na Łodzi raz w życiu i klepnąłem tam 1:04 na prawie łysych Toyo R1R. Zapraszam tutaj, możesz porównać sobie nasze linie. ;-)

_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
nikesonmyfeet


Auto: Civic EG
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 508
Skąd: Waw
Wysłany: 2019-06-11   

Z tą "węższą" jazdą to w zasadzie taki był plan :) Chciałem sprawdzić, czy bardziej odpowiada mi jazda szerszą linią czy jednak lepiej postarać się zacieśnić. Zrobiłem sobie takie porównanie:



Jednak za mało jest powtarzalności w tej mojej jeździe, żeby wyciągnąć z tego jakieś poważniejsze wnioski. Tak naprawdę wszystko sprowadza się do obrazka poniżej:



Z racji tego, że auto dysponuje relatywnie mała mocą (ostatnie mierzone to 140 km) i długą skrzynia, to wypadałoby postarać się utrzymać w zakręcie jak najwięcej prędkości, a do tego w teorii stosuje się early apex. Tylko tutaj przeszkodą stają się słabe opony, które nie pozwalają na wyższą prędkość w zakręcie bez uślizgu osi (a mam momenty, że cztery opony suną po asfalcie :-P ). Dalsze testowanie będzie chyba możliwe dopiero gdy założę nowe gumy.
_________________
https://nksnmft.tumblr.com
 
 
carl0s 


Auto: AF01 & AP1, JCE10
Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 199
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-06-11   

Bajcarek napisał/a:
Jak dla mnie, jeździsz za wąsko i nie wykorzystujesz całej szerokości toru, co za tym idzie, prędkości jaką możesz nabrać. Byłem na Łodzi raz w życiu i klepnąłem tam 1:04 na prawie łysych Toyo R1R. Zapraszam tutaj, możesz porównać sobie nasze linie. ;-)



Ja mam kolego takie pytanie: jesteś pewien tego czasu co go podajesz? Z ciekawości zmierzyłem parę razy stoperem najszybsze okrążenie i za każdym razem wychodziły mi okolice 1:07.000. Byłem troszkę zdziwiony więc sprawdziłem sekundy film - stoper jednak się nie myli (oczywiście mierzyłem trzecie okrążenie).

Start:



Meta:



Gdzie się podziały te 3 brakujące sekundy do 1:04.xxx?
_________________

 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2019-06-11   

A kto powiedział, że na filmiku? To był zlot S2k w 2017, jeździłem aż dwa razy, ze względu na pomiary głośności. To jest pierwsza sesja po 9 rano, zanim mnie zbanowali i na koniec zlotu po 16, wjechałem na dosłownie trzy kółka sam na tor i skleiłem 1.04 ... Musisz uwierzyć na słowo albo napisać do kogoś, kto tam wtedy był... :lol:
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
Kuniu4 

Auto: ITR K20 & M3 RS
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 259
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2019-06-12   

Haha, Kamil :D
Nie ma to jak wrzucić film instruktażowy na którym sporo szybszym autem zrobiło się taki sam czas :lol:
 
 
Tomac 


Auto: V8 BiTurbo
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 2676
Skąd: że
Wysłany: 2019-06-12   

Powszechnie wiadomo że w sieci umieszcza się filmy raczej z najlepszym przejazdem a nie z tym gorszym.. Kamil.. wrzuć ten z 1:04.. jesteśmy ciekawi...

PS: byłem na tym obiekcie podczas przejazdów Kamila.. jednak czasów nie śledziłem (łącznie ze swoim)... jazda typowo dla fanu.. bez ciśnienia na cokolwiek..
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=CfjPbOqnxps
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna