W sumie to dobrze, że coś napisałeś, to mogę zrobić upa Tor Łódź wstawił fotki z ostatniego treningu, a że mało tutaj zdjęć tego auta w ruchu, to pozwolę sobie wrzucić.
Oraz, jako, że miało nie być modów, to kupiłem kilka rzeczy aby poprawić feeling podczas zmiany biegów...
Gałka Spoon (dzięki Wojtuuus za transport)
A chiński short shifter zastąpi coś na co czaiłem się od kilku lat. Fastline kosztuje ponad 200 dolców, a i transport z USA tani nie jest, wiec zdecydowałem się na kopie Tegiwy:
Tak będzie wyglądał w aucie
Przed montażem muszę go tylko pomalować bo ten srebrny raczej do niczego nie pasuje. Co do części Spoona, jest szansa, że w niedługim czasie w końcu zamontuje tłumik, który czeka na montaż już prawie dwa lata. Trzeba tylko się zastanowić jak wyciszyć układ, bo N1 raczej do cichych nie należy a nie chce miec problemów z limitem DB (choćby Łódź - 98 db )
Miałem farta, bo jak zamawiałem to akurat mieli zniżkę i kosztował jakieś 70 funtów. Do tego brałem jeszcze filtr K&N, który też wyszedł jakieś 50 zł taniej niż w PL. Nawet 70 zł za wysyłkę aż tak nie bolało skoro udało się sporo urwać
Co do tego zapodawania na torze, to nie było tak różowo... Generalnie PB poprawione, ale tylko o 0,1 sec. Próbowałem trochę innych linii, widać jeszcze ich do końca nie czuję. Dodatkowo, wygląda na to, że do reszty zabiłem moje "Śmiechooki" bo poddają się już na 2-3 kółku. Trzeba przed kolejnym wypadem na tor ogarnąc coś innego
Jak dla mnie, jeździsz za wąsko i nie wykorzystujesz całej szerokości toru, co za tym idzie, prędkości jaką możesz nabrać. Byłem na Łodzi raz w życiu i klepnąłem tam 1:04 na prawie łysych Toyo R1R. Zapraszam tutaj, możesz porównać sobie nasze linie.
Z tą "węższą" jazdą to w zasadzie taki był plan Chciałem sprawdzić, czy bardziej odpowiada mi jazda szerszą linią czy jednak lepiej postarać się zacieśnić. Zrobiłem sobie takie porównanie:
Jednak za mało jest powtarzalności w tej mojej jeździe, żeby wyciągnąć z tego jakieś poważniejsze wnioski. Tak naprawdę wszystko sprowadza się do obrazka poniżej:
Z racji tego, że auto dysponuje relatywnie mała mocą (ostatnie mierzone to 140 km) i długą skrzynia, to wypadałoby postarać się utrzymać w zakręcie jak najwięcej prędkości, a do tego w teorii stosuje się early apex. Tylko tutaj przeszkodą stają się słabe opony, które nie pozwalają na wyższą prędkość w zakręcie bez uślizgu osi (a mam momenty, że cztery opony suną po asfalcie ). Dalsze testowanie będzie chyba możliwe dopiero gdy założę nowe gumy.
Jak dla mnie, jeździsz za wąsko i nie wykorzystujesz całej szerokości toru, co za tym idzie, prędkości jaką możesz nabrać. Byłem na Łodzi raz w życiu i klepnąłem tam 1:04 na prawie łysych Toyo R1R. Zapraszam tutaj, możesz porównać sobie nasze linie.
Ja mam kolego takie pytanie: jesteś pewien tego czasu co go podajesz? Z ciekawości zmierzyłem parę razy stoperem najszybsze okrążenie i za każdym razem wychodziły mi okolice 1:07.000. Byłem troszkę zdziwiony więc sprawdziłem sekundy film - stoper jednak się nie myli (oczywiście mierzyłem trzecie okrążenie).
Start:
Meta:
Gdzie się podziały te 3 brakujące sekundy do 1:04.xxx?
A kto powiedział, że na filmiku? To był zlot S2k w 2017, jeździłem aż dwa razy, ze względu na pomiary głośności. To jest pierwsza sesja po 9 rano, zanim mnie zbanowali i na koniec zlotu po 16, wjechałem na dosłownie trzy kółka sam na tor i skleiłem 1.04 ... Musisz uwierzyć na słowo albo napisać do kogoś, kto tam wtedy był...
Powszechnie wiadomo że w sieci umieszcza się filmy raczej z najlepszym przejazdem a nie z tym gorszym.. Kamil.. wrzuć ten z 1:04.. jesteśmy ciekawi...
PS: byłem na tym obiekcie podczas przejazdów Kamila.. jednak czasów nie śledziłem (łącznie ze swoim)... jazda typowo dla fanu.. bez ciśnienia na cokolwiek..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum