Witam , jestem już z wami od jakiegoś czasu, i zawsze chciałem się tu pojawić u was z własnym autkiem Perełką którą miałem już wstawiać była Impreza GT , jednak jak się okazało zdążyłem się z nią wcześniej rozstać, nie ukrywając z ciężkim sercem
Jednak jak się okazało później ''nie ma tego złego....'' i stałem się posiadaczem jednego z moich już spełnionych marzeń czyli Nissana 350z oczywiście w wersji EU. Zetka pochodzi z Szwajcarii ma nalatane zaledwie 73k km i pomimo kilku niedociągnięć które z czasem będę poprawiać, jest w stanie prawie idealnym. Pojeździłem nią już trochę czasu i mogę stwierdzić że jest najfajniejsze auto jakim jeździłem i sprawia mi mega radochę kiedykolwiek nią jadę. Ponadto jestem zachwycony komfortem i wygodą której brakowało mi wcześniej.Ponadto przekonałem się że najbardziej pasuje mi charakterystyka N/A o dużej pojemności.
KOŁA:
- felgi seria
- opony: przód - Bridgestone RE050A, tył: pirelli p zero nero gt
WNĘTRZE:
- seria, jasna skóra
- audio BOSE
- BLAUPUNKT NEW YORK 800 2DIN
PLANY:
Plan na ten sezon to utrzymanie w idealnym stanie oraz poprawienie wszelkich niedociągnięć. Natomiast na najbliższą przyszłość mam plan który postaram się zrealizować a przynajmniej do niego dążyć, lecz go jeszcze nie zdradzę.
FOTO:
_________________
Ostatnio zmieniony przez Dudi 2017-09-24, w całości zmieniany 1 raz
Cześć, odkopię trochę temat Na dniach mija pierwszy rok posiadania prze zemnie Zetki. Moje odczucia z posiadania są jak najbardziej pozytywne, im więcej jeżdżę tym bardziej mnie cieszy, tu dodam ze Zetka sprawdza się też bardzo dobrze w roli daily . Jeśli chodzi o modyfikacje na razie nic się nie zmieniło, takie było założenie, poznanie auta i sprawy prywatne. Jednak plan działań jest już określony i w niedługim czasie Zetka zacznie się powoli zmieniać
A tu jeszcze kilka zdjęć z zlotów i kilku wakacyjnych wypadów w tym sezonie
Cześć wam, temat trochę zarósł, lecz Zetka jeździ, ma się dobrze i cieszy właściciela Z racji że ostami czasy padł mi jeden z żarników w lampie, postanowiłem że coś trzeba z tym zrobić. Jako że stan czystości wewnątrz lamp pozostawiał wiele do życzenia, a wersja kolorystyczna lamp w spec. 03 mi jakoś nie leży,, zabrałem się do pracy.
Lampy zostały zdjęte, rozebrane (żarniki okazały się marki NO NAME ), wyczyszczone. Następnie kilka elementów ozdobnych, nie będących odbłyśnikami poszło w czarny i srebrny kolor. Ostatecznie lampy zostały sklejone masą uszczelniająco-klejącą. Operacja została dopełniona nowymi żarnikami Osram Cool Blue 5500K i bardziej białymi postojówkami Philips WhiteVision. Wszystko wleciało z powrotem na auto. Dodatkowo nabyłem 2 brakujące wsporniki zderzaka.
Niestety przebiegu samych prac nie mam udokumentowanych z powodów nerwowo-zapominawczych Efekt końcowy wyszedł nieźle jak na własnoręczny hand-made, gdyby lampy były w stanie igła nie miał bym serca ich rozbierać jednak tak nie było, natomiast efekt dla mnie jest lepszy niż wcześniej, co nie zmienia faktu ze kiedyś jeszcze wpadną nowe OEM 06+.
Efekt końcowy( foty słabe bo Zetka brudna i nie ma co pokazywać ):
Poza tym z racji zimy na seryjne rays-y wpadły nowe tegoroczne fulda kristall control hp 2.
Na sezon na pewno szykują się zmiany, między innymi 19 z lepszym ET.
Jeśli ktoś dotrwał do tego momentu, to jest mi przykro, że stracił czas na czytanie o tym jak bardziej popsuć swoje auto
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum