teraz jest taki wybór kół , że na pewno coś się trafi . Megablast , Felgi z Japoni maja dość szeroką ofertę ... przyciemnij trochę światła wstecznego nie będą tak biły po oczach na tle tej głębokiej czerni świetnie utrzymane auto !
teraz jest taki wybór kół , że na pewno coś się trafi . Megablast , Felgi z Japoni maja dość szeroką ofertę ... przyciemnij trochę światła wstecznego nie będą tak biły po oczach na tle tej głębokiej czerni świetnie utrzymane auto !
Coś się powoli znajdzie, dobra myśl Dzięki, staram się
Shingo napisał/a:
Tylko nie przesadz z tym body bo już teraz jest wystarczajace Koło do zmiany
W kwestii na tą chwilę jest komplet, koła to seria i trwają poszukiwania czegoś ciekawszego
Cześć panowie, sezon się skończył, na razie w temacie niewiele się dzieje, co się później na pewno zmieni. Jako że dopadła mnie wymiana oleju, postanowiłem ogarnąć przy okazji chłodzenie oleju. Silniki VQ są bardzo wrażliwe na przegrzanie oleju i spadki ciśnienia. A wiec do rzeczy:
Zaparzyłem się w 19 rzędową chłodnicę od Fmic, podstawkę Mocal z termostatem i wskaźnik temperatury oleju Auto Gauge. Nalepki do garażu, bo lubie naklejać
Dodatkowo mocne zakuwane przewody z hydrauliki siłowej i wsporniki własnego wykonania.
Wszystko zostało zalane przed uruchomieniem, by uniknąć chwilowej pracy na sucho. Postanowiłem przejść z 5w40 na 5w50 wybór padł na ROWE 5W-50 MULTI FORMULA. Do tego większy filtr od seryjnego.
Pozakładałem elementy a potem założyłem wskaźnik, tak to wyszło.
Nic szczególnego to nie było, żadnych rare parts , ale swoje zadanie spełnią. Ciekawsze rzeczy będą innym razem
Najpierw podstawy, potem mody, zatem i kolejność dobra i up dobry
Dzięki. Staram się po kolei, rzeczy ważne, ważniejsze i między czasie fajne
hot_rider napisał/a:
jaką masz max temp oleju przy pałowaniu?
jaką przy zwykłej jezdzie na trasie?
Jeszcze nie przetestowałem bo przewidziałem za małą ilość oleju który pochłonęła chłodnica i mam niski stan. Jak dokupię na tygodniu to sprawdzę. Dam ci znać
Kurde a brat ma 2 lata już, nic nie robił, dostaje srogi wpierdol, i tylko sprzęgło spalił
Nawet zbytnio nie czeka żeby się coś olej nagrzał, tylko wyjazd i but
Tak to właśnie jest, jeden dba chucha i jebnie niespodziewanie, a drugi totalnie nieświadomy a ma farta i auta mu jeżdżą
Kurde a brat ma 2 lata już, nic nie robił, dostaje srogi wpierdol, i tylko sprzęgło spalił
Nawet zbytnio nie czeka żeby się coś olej nagrzał, tylko wyjazd i but
Tak to właśnie jest, jeden dba chucha i jebnie niespodziewanie, a drugi totalnie nieświadomy a ma farta i auta mu jeżdżą
Taka to już jest ta niesprawiedliwość na świecie
Też już chwilę jeżdżę i nic się nie działo, ale wolę dmuchać na zimne i przeciwdziałać, jak mam możliwość.
Witajcie, będzie odkop,
Jak to szybko leci, ostatni up 2018 grubo. Złożyło się kilka spraw. Jednakże temat żyje, Zetka ma się dobrze.
A wiec niezmiennym planem jest to aby rozwijać ją zgodnie ze sztuką. Koleją rzeczy w planie miałem zawieszenie. Wybór padł na ISC w wersji SPORT, tu podziękowanie dla kolegi Karamba_DC2 za profesjonalne ogarnięcie sprawy ,,dzięki,, .
Tak to na razie wyszło, Nie chcę zbyt nisko, bo lubię mimo wszystko nią jeździć Spasowanie jeszcze finalnie poprawię gdy wpadnie docelowe koło .
Ogólnie z zawieszenia jestem mega zadowolony, auto dużo stabilniejsze i czuć różnicę regulacji twardości.
Dodatkowo, niby nie związane z tematem nabyłem daily co zwalnia Zetkę z codziennej degradacji i pustych przebiegów. To daily to jeśli kogoś interesuje e46 330d po podstawowych usprawnieniach i mapie ok. 240km i 550nm na jeszcze seryjnej turbinie, co pewnie się zmieni
Wracając do Zetki, w najbliższym czasie postaram się o porządne koło, ale to wkrótce.
Niedługo wrzucę więcej zdjęć nie robionych na kolanie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum