Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
EK4 1995
Autor Wiadomość
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2017-06-11   EK4 1995

MODEL:
EK4 1995

SILNIK:
blok B18C4 rozwiercony na 82mm
Tłoki p73 z B18C
Głowica z B18C6
szpilki ARP
Wałki z B18C4
Kolektor ssący Edelbrok Performnce X rozwiercony na 70mm
Przepustnica 70
przegrody miski
Kolektor wydechowy Toda od Nouda

UKŁAD NAPĘDOWY:
S80 96spec
Lsd Kaaz 1.5way
fd 4.4
biegi ATS

ZAWIESZENIE:
gwint YS Competition 20kg/16kg
stab przedni 26mm
camber tyl
klatka

UKLAD HAMULCOWY
seria 262/240
Klocki RC6/Winmax
przewody w oplocie
Pompa 1cal
Ręczny korektor
usunięty abs
Motul RBF660

ŚRODEK:
kierownica Sparco
pasy OMP
fotel OMP
Lekka nagrzewnica

BODY:
maska laminat,
zapinki areocatch
tylna klapa laminat + szyba poliwęglan











Ostatnio zmieniony przez fulek 2019-02-21, w całości zmieniany 22 razy  
 
 
MateuszMats 

Auto: s14 '94
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 67
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-06-11   

Ładny może jeszcze nie jest, ale patrząc na plany to będzie taki na pewno :D
 
 
YacaJackowski 


Auto: Passeratti
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 3029
Skąd: Chełmża
Wysłany: 2017-06-11   

Pojebany...
_________________

 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-06-11   

fulek, wiesz, że jesteś chory? :mrgreen: :mrgreen: spoko zakup
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2017-06-11   

Ale bida w setupie :lol: :lol: :lol:

Ale spokojnie, za tydzień będę w kraju to graty zacznę pakować i zbierać w jedno miejsce to ruszysz do przodu 8-)
_________________
 
 
bonczek 


Auto: Różne
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 441
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-06-11   

Jaka mieszanka? 200/580/15?
_________________
ED9 K20A2 NA 249HP/246Nm @ 863kg
JDM:O -> Klik!
FB -> Honda CR-X Race Car

 
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2636
Skąd: Mielec
Wysłany: 2017-06-11   

wariat! jak zawsze bede kibicował!! 8-)
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2017-06-11   

z ciekawosci, czy 5g nie bylo lepsza baza ? jaka jest przewaga 6g?
_________________
 
 
gaseb 


Auto: FN2 & SB3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 7432
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-06-11   

Mógłbym chorować na taką chorobę :mrgreen:
_________________

 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2017-06-11   

kurde liczyłem na rwd ....
_________________

 
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2017-06-11   

YacaJackowski napisał/a:
Pojebany...

Limon napisał/a:
jesteś chory

Yaca napisał/a:
wariat!

Cytat:

Mógłbym chorować na taką chorobę


8-) :mrgreen:



bonczek napisał/a:
Jaka mieszanka? 200/580/15?


185/580/15 medium :)
Cytat:

z ciekawosci, czy 5g nie bylo lepsza baza ? jaka jest przewaga 6g?


w sumie różnica w wadze nie jest duża jeżeli idziemy w pełen pakiet plastików i cięcie blachy... 5g troche lepiej wyjdzie pod tym względem. 6g z racji, że nowsza buda z kolei powinna być sztywniejsza... Ja wole EK ;-)
 
 
Driftek97 

Auto: Low Civic EJ9
Dołączył: 09 Cze 2017
Posty: 13
Skąd: Radom
Wysłany: 2017-06-11   

Graty civic'a ;-) widać, że zadbany egzemplarz i chyba bez rdzy, a takiego u nas jest ciężko znaleźć :-D
 
 
bonczek 


Auto: Różne
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 441
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-06-11   

fulek napisał/a:
185/580/15


Nie wolałeś nic szerszego?
_________________
ED9 K20A2 NA 249HP/246Nm @ 863kg
JDM:O -> Klik!
FB -> Honda CR-X Race Car

 
 
 
primox

Auto: eg6 k20
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 375
Skąd: wawa
Wysłany: 2017-06-12   

haha wiedziałem, że już jest temat :mrgreen:

w sumie ja też zaczynalem z ek na 15 z 282, jak i Adrian :) no ale może Ty będziesz konsekwentny

możemy zrobić taką zabawę "kto da mniej" :-P
_________________
Szybciej niż rynek, czyli moje EG6
 
 
adanus 


Auto: EVORA B18C4
Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 231
Skąd: SWD
Wysłany: 2017-06-12   

też chciałem w 15 calach jeździć jak najdłużej ale się nie dało :roll: :lol:
trzeba było szukać cennych sekund.

zestaw hamulcowy super, głównie na na tor dla naszego upalania spokojnie starczą 240 a i waga mniejsza :-)

Krzysiek będe obserował ile uda CI się zejść na wadze bo ja na przyszły sezon planuje odchudzanie bo "grubas straszny" :mrgreen:

i w końcu gdzieś się trzeba spotkać, przyjedz na te Kielce raz a porządnie i się sprawdzisz przy okazji :-)
_________________
https://www.facebook.com/EVORART
mini plus - ET-12,2
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna