Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
EK4 1995
Autor Wiadomość
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-11-27   

8-)

















 
 
nikesonmyfeet


Auto: Civic EG
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 508
Skąd: Waw
Wysłany: 2018-11-27   

Bojowo wygląda ;)
_________________
https://nksnmft.tumblr.com
 
 
xero 


Auto: GTI / ST150 race car / Vespa 125 :)
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 357
Skąd: Wwa
Wysłany: 2018-11-27   

da radę na tym aku 2x zakręcić jak by za pierwszym nie złapało? :mrgreen:
 
 
nikesonmyfeet


Auto: Civic EG
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 508
Skąd: Waw
Wysłany: 2018-11-27   

O, też sie chętnie dowiem bo sam o takim myślałem. Poza zrzuceniem bębna, to chyba największe kilogramy jakie mogę zdjąć z auta :mrgreen:
 
 
qureku 

Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 150
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-11-27   

xero napisał/a:
da radę na tym aku 2x zakręcić jak by za pierwszym nie złapało? :mrgreen:


Miałem podobny aku i nawet w zimę bez problemu odpalał samochód po paru tygodniach stania.

Dobra, tłum domaga się obszernej opinii na temat zawiasu i szpery 8-) ( duża jest roznica w porwniau do poprzedniego Meisterra ?)
 
 
Exiu 


Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 328
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2018-11-27   

qureku napisał/a:
Dobra, tłum domaga się obszernej opinii na temat zawiasu i szpery ( duża jest roznica w porwniau do poprzedniego Meisterra ?)


"Szpuluje" z dwóch kół to chyba szpera działa :mrgreen:
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-11-28   

nikesonmyfeet napisał/a:
Bojowo wygląda ;)


tak ma być! na ATS 15/8 z et30 i oponie 240 będzie jeszcze lepiej :mrgreen:

qureku napisał/a:
xero napisał/a:
da radę na tym aku 2x zakręcić jak by za pierwszym nie złapało? :mrgreen:


Miałem podobny aku i nawet w zimę bez problemu odpalał samochód po paru tygodniach stania.


dokładnie, u mnie teraz stał z 2 miechy i bez problemu. Raz go kręciłem długo bo nie chciał zagadać i nie padł :)

Exiu napisał/a:
qureku napisał/a:
Dobra, tłum domaga się obszernej opinii na temat zawiasu i szpery ( duża jest roznica w porwniau do poprzedniego Meisterra ?)


"Szpuluje" z dwóch kół to chyba szpera działa :mrgreen:


na tej wybitnej produkcji fajnie widać jakie ma wyjście z zakrętu na 1 biegu :-P Więc szpera działa, nie ma kopania się przy wyjściu nawet na luźnej nawierzchni i czuje większą stabilność w szybkich zakrętach. Generalnie myślę, że ostatecznie jeden z lepszych modów.
2:22 i 3:00
https://www.youtube.com/w...8dJxsissvqku23Y

co do zawiasu jak wyżej pisałem przy swojej sztywności fajnie wybiera co widać zresztą bo nie trzęsie na tych wertepach a z tego pamiętam tutaj był ustawiony max hard. No i właśnie zaczynałem od 10/5 klików i zwiększałem co 5 i tak serio myślę, że spokojnie by wystarczył zakres taki jak np był w kei office 9/9 a nie 32/32 bo tam po 4 kliknięciach była bardzo duża różnica, tutaj trzeba z 12 razy przekręcić, żeby był ten efekt... no ale to praktycznie w każdym mamy to samo. Na Olęśnicę ten zawias wydaje mi się naprawdę extra, na Poznań i Silesie na pewno będzie za pedalski więc już przyjechały springi 16kg :mrgreen:


tyle na razie o działaniu, przy montażu wyszło też kilka różnic od gwintów tego typu
1. spręzyny są 160 a nie 180
2. na pewno większy zakres regulacji wysokości, dałem od razu max nisko przód jak to do tej pory robiłem w innych zawiasach. Tu jednak musiałem rozkręcić bo było zdecydowanie za nisko
3. Górne mocowanie na łożysku ale inaczej zbudowane niż np w isc, samo łożysko jest w tym mocowaniu a nie pod nim jak to w isc no i tu chyba leży przyczyna dlaczego można zejść niżej
4. nakrętki i klucze innej konstrukcji, klucz wkłada się "od dołu" w nakrętkę i się tak zapina, że nie ma możliwości go wyciągnąć więc i tym samym wybić sobie zębów (Meisterr myśli o BHP) :mrgreen:

Generalnie na razie tyle, gwint jest jak najbardziej bdobry w moim odczuciu ale nie będę pisał, że odczułem jakąś kosmiczną różnicę. Zapodam springi 16/12, pojadę na silesie lub poznań i coś więcej napiszę 8-)
 
 
primox

Auto: eg6 k20
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 375
Skąd: wawa
Wysłany: 2018-11-28   

czyli co, nie będzie jednak 17? :)
_________________
Szybciej niż rynek, czyli moje EG6
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-11-28   

przypadkowo trafiły do mnie ats dtc 15/8 do tego kilka avonow 240 w 15 w rożnych mieszankach, na ten rok styknie. Z 17 jednak jest ten problem by to wsadzić przy odpowiedniej glebie, trzeba ciac kielich i podłużnice.. Narazie nie tnę ale jeszcze zobaczymy co ostatecznie wyjdzie
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-12-27   

Miało być k20 w innej budzie ale nie wyszło więc działamy dalej :mrgreen:

kolejny stage modów w zawiasie



YellowSpeed Competition, springi 20/16 :mrgreen: Generalnie jak ktoś myśli o zakupię takiego gwintu to polecam modified.pl wychodzi trochę lepiej niż bezpośredni zakup w uk ;-)

do tego zaczynam trochę głębiej wchodzić w mody zawiasu ;-)
 
 
DoSeR 


Auto: Civic EJ2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 477
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2018-12-27   

Gdzie jest produkowany ten zawias YellowSpeed? To jakaś półka wyżej niż np. ISC?
 
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5759
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2018-12-27   

DoSeR napisał/a:
Gdzie jest produkowany ten zawias YellowSpeed? To jakaś półka wyżej niż np. ISC?

cenowo półka ISC/BC, więc i jakościowo pewnie podobnie
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-12-27   

Bio napisał/a:
DoSeR napisał/a:
Gdzie jest produkowany ten zawias YellowSpeed? To jakaś półka wyżej niż np. ISC?

cenowo półka ISC/BC, więc i jakościowo pewnie podobnie


zgadza się, wybór padł na ten konkretny model ponieważ fabrycznie dają taki zestaw springów i jest raczej dedykowany tylko do torowania a nie road&track ;-)

podstawowy model ma springi 10/6 i kosztuje około 3k
 
 
qureku 

Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 150
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-12-27   

Dobrze widzę, że to są unibole ?

Gdzie je kupiłeś ?
Pytam, bo też będę chciał u siebie wsadzic
_________________

 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2018-12-27   

Ale co, że Civic jednak został czy już się buduje powoli kolejny? :mrgreen:
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna