Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
EK4 1995
Autor Wiadomość
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-12-27   

qureku napisał/a:
Dobrze widzę, że to są unibole ?

Gdzie je kupiłeś ?
Pytam, bo też będę chciał u siebie wsadzic


tak, to są końcówki drążków na łożysku HardRace, do tego przedłużony dolny sworzeń

tak to wygląda po montażu



Karamba_DC2 napisał/a:
Ale co, że Civic jednak został czy już się buduje powoli kolejny? :mrgreen:


był chętny na ek4 ale ostatecznie się wycofał a już miałem dogadanego zastępce w postaci pomarańczowego crxa :-P
nic z tego nie wyszło i 2019 nadal upalane będzie aktualne ek4 z b18 ;-)
 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2018-12-28   

I dobrze, masz obadane już to auto i wjeżdżony w nie jesteś, jakieś drobne poprawki i w końcu może ruszysz z zabawa aero i czasy będą się nagle robić coraz lepsze. :-P
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-12-29   

Zgadza się, z tym autem mam wrażenie, że jestem już na wyższym levelu jeżeli chodzi o jazde niż w poprzednich (może za często zmieniałem :mrgreen: ) i myślę, że wiem co mam dalej robić, żeby jeszcze szybciej jeżdziło po curvach.

Z areo mnie blokuje sposób jazdy na zawody, przy sztywnym holu trzeba by to jakoś zrobić odpinane :roll:
 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2018-12-29   

Hmm, a jakby zrobić jakiś konkret splitter, zintegrowany ze zderzakiem i ściągać go jak drifterzy, na zapinki? Jakaś delikatna konstrukcja rurkowa pod zderzakiem i jechane z tematem. :-)
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
Demon 


Auto: MX-5 Anniversary
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2018
Posty: 156
Skąd: śląskie
Wysłany: 2018-12-29   

No właśnie też to miałem pisać. Żeby kupić może drugi zderzak z zintegrowanym spliterem albo taka konstrukcja rurowa. Są różne szybko złączki żeby można było sprawnie zamienić zderzak
 
 
Exiu 


Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 328
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2018-12-29   

A mi sie podoba tak jak jest, Takie cichociemne to to :) Jak bylem w tym roku na Nurbugringu podobaly mi sie na hondach naklejki typu "No spliter" :) Mody zawieszenia na plus ::) zaniedlugo sam sie w to uzbrajam :P

ps. nie jestem jakims tam przeciwnikiem aero, zeby nie bylo, al;e mysle ze u Fulka to nie ten etap budowy samochodu, zeby walczyc o sekundy z aero :)
 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2018-12-29   

w jakiej teraz klasie będziesz jezdzić ?
_________________

 
 
 
Exiu 


Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 328
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2018-12-29   

Tommi01 napisał/a:
w jakiej teraz klasie będziesz jezdzić ?


w clubie raczej chyba ,ze Szymon cos pozmienia w sporcie :)
 
 
Jarusnet 


Auto: MR2 TypeR :)
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 67
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 2018-12-29   

Daj znac jak sie ten yellow spisuje :-)
Czekam za paczka do mojej MR'ki :D
_________________
jarusnet.pl aktualna oferta czesci
http://www.facebook.com/Jarusnet
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-12-30   

Kamil-R napisał/a:
Hmm, a jakby zrobić jakiś konkret splitter, zintegrowany ze zderzakiem i ściągać go jak drifterzy, na zapinki? Jakaś delikatna konstrukcja rurkowa pod zderzakiem i jechane z tematem. :-)


Cytat:
No właśnie też to miałem pisać. Żeby kupić może drugi zderzak z zintegrowanym spliterem albo taka konstrukcja rurowa. Są różne szybko złączki żeby można było sprawnie zamienić zderzak


Spoko, tylko ja to raczej jak już pójde w areo to na zderzaku to się nie utrzyma :mrgreen: musi być do podłużnic

i

Exiu napisał/a:
mysle ze u Fulka to nie ten etap budowy samochodu, zeby walczyc o sekundy z aero :)


jest jeszcze do zrobienia/sprawdzenia w zawiasie by przejśc do areo ;-)

Exiu napisał/a:
Mody zawieszenia na plus ::) zaniedlugo sam sie w to uzbrajam :P


no ciekawe czy wogóle jakaś róznica będzie :lol:


Exiu napisał/a:
Tommi01 napisał/a:
w jakiej teraz klasie będziesz jezdzić ?


w clubie raczej chyba ,ze Szymon cos pozmienia w sporcie :)


no tak wychodzi, no ciekawe czy nadążę :oops:

Cytat:
Daj znac jak sie ten yellow spisuje :-)
Czekam za paczka do mojej MR'ki :D


Po pierwszych km po zwykłej drodze stwierdzam, że na drogę to to nie jest :lol: Choć na soft da się jakoś jeździć... Na hard jest sztywny jak dyszel i dużo bardziej czuły się zrobił na ruchy kierownicą, zero przechyłu. Myślę, że spełni moje oczekiwania na Poznaniu 8-)

Też YS wziąłeś?
 
 
Jarusnet 


Auto: MR2 TypeR :)
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 67
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 2018-12-30   

fulek napisał/a:

Też YS wziąłeś?


Tak, tylko wersje normalna czyli DYNAMIC PRO i do tego springi 4/6.
U mnie mimo wszystko OEM look, wiec bez hardkorow poki co i tak zeby dalo sie uzytkowac spokojnie na ulicy 8-)
_________________
jarusnet.pl aktualna oferta czesci
http://www.facebook.com/Jarusnet
 
 
nikesonmyfeet


Auto: Civic EG
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 508
Skąd: Waw
Wysłany: 2018-12-30   

fulek napisał/a:
Kamil-R napisał/a:
Hmm, a jakby zrobić jakiś konkret splitter, zintegrowany ze zderzakiem i ściągać go jak drifterzy, na zapinki? Jakaś delikatna konstrukcja rurkowa pod zderzakiem i jechane z tematem. :-)


Cytat:
No właśnie też to miałem pisać. Żeby kupić może drugi zderzak z zintegrowanym spliterem albo taka konstrukcja rurowa. Są różne szybko złączki żeby można było sprawnie zamienić zderzak


Spoko, tylko ja to raczej jak już pójde w areo to na zderzaku to się nie utrzyma :mrgreen: musi być do podłużnic




:mrgreen:

Sam splitter da się zrobić np. tak jak tutaj. 4 śruby i go nie ma :)

 
 
Jarzomb 


Auto: Civic EG5/ ITR DC2
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 200
Skąd: Górki Śląskie/Rybnik
Wysłany: 2018-12-31   

Ja się cieszę że nie sprzedałeś. Przynajmniej będzie widać progress w kolejnym sezonie, mając punkty odniesienia z poprzedniego :)
_________________
VTEC CUP POLAND - Ogólnopolska liga time-attack dla hondziarzy! :D

www.vteccup.pl
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-12-31   

Jarusnet napisał/a:
Tak, tylko wersje normalna czyli DYNAMIC PRO i do tego springi 4/6.
U mnie mimo wszystko OEM look, wiec bez hardkorow poki co i tak zeby dalo sie uzytkowac spokojnie na ulicy 8-)


Wydaje się być całkiem spoko zawiasem, mimo betonu u mnie nie jest to pingpong. Wersja stretowa będzie pewnie bardzo spoko

nikesonmyfeet napisał/a:
fulek napisał/a:
Kamil-R napisał/a:
Hmm, a jakby zrobić jakiś konkret splitter, zintegrowany ze zderzakiem i ściągać go jak drifterzy, na zapinki? Jakaś delikatna konstrukcja rurkowa pod zderzakiem i jechane z tematem. :-)


Cytat:
No właśnie też to miałem pisać. Żeby kupić może drugi zderzak z zintegrowanym spliterem albo taka konstrukcja rurowa. Są różne szybko złączki żeby można było sprawnie zamienić zderzak


Spoko, tylko ja to raczej jak już pójde w areo to na zderzaku to się nie utrzyma :mrgreen: musi być do podłużnic




:mrgreen:

Sam splitter da się zrobić np. tak jak tutaj. 4 śruby i go nie ma :)



Mam to w głowie jednak jest to gdzieś na końcu modów... a robić, żeby była modna ostatnio timeatackowa stylówka to nie dla mnie ;-) A WORK EK4 jest jednym z moich wzorów 6g :oops:


Cytat:

Ja się cieszę że nie sprzedałeś. Przynajmniej będzie widać progress w kolejnym sezonie, mając punkty odniesienia z poprzedniego :)


to fakt... w sumie to czuje ulge, że nic z tego nie wyszło... :oops:

ale podjarka była faktem upalania crxa k20 :mrgreen: :lol:
 
 
DoSeR 


Auto: Civic EJ2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 477
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2019-01-01   

fulek napisał/a:
Bio napisał/a:
DoSeR napisał/a:
Gdzie jest produkowany ten zawias YellowSpeed? To jakaś półka wyżej niż np. ISC?

cenowo półka ISC/BC, więc i jakościowo pewnie podobnie


zgadza się, wybór padł na ten konkretny model ponieważ fabrycznie dają taki zestaw springów i jest raczej dedykowany tylko do torowania a nie road&track ;-)

podstawowy model ma springi 10/6 i kosztuje około 3k

Tak też myślałem, bo stylistycznie bardzo podobny do ISC/D2 itd. Ciekawe jak to się będzie sprawowało.
Przy takiej twardości sprężyn to już chyba tylko płaskie tory wchodzą w grę? Bo jakoś nie wyobrażam sobie jazdy na płytach :lol:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna