Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
EK4 1995
Autor Wiadomość
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-02-02   

Wstęp do paranormalnego odchudzania, będzie walka o każdy gram :lol: :mrgreen:

 
 
qureku 

Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 150
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-02   

zdejmujesz tylnego staba ?
_________________

 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-02-02   

Tak, z tyłu są springi 16kg więc myślę, że przechyły będą opanowane :-P
 
 
nikesonmyfeet


Auto: Civic EG
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 508
Skąd: Waw
Wysłany: 2019-02-02   

Jak nie ogarnie, to możesz jeszcze zawsze zamienić springi przód z tyłem. Generalnie co raz częściej widzę takie podejście do zawiasu w USA, choćby u ludzi startujących w VTEC Club, źe na tył dają twardsze sprężyny niż z przodu, żeby auto było bardziej nadsterowne i miało lepszą "rotacje".
_________________
https://nksnmft.tumblr.com
 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2019-02-03   

jaka docelowa waga ?
_________________

 
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-02-03   

Cytat:
Jak nie ogarnie, to możesz jeszcze zawsze zamienić springi przód z tyłem. Generalnie co raz częściej widzę takie podejście do zawiasu w USA, choćby u ludzi startujących w VTEC Club, źe na tył dają twardsze sprężyny niż z przodu, żeby auto było bardziej nadsterowne i miało lepszą "rotacje


Ja wolę bardziej podsterowność, łatwiej jechać na granicy... W zawiasie dosyć sporo zmian, zobaczymy jak się sprawdzą :)

Cytat:
jaka docelowa waga ?


Zadeklarowałem 860kg netto 8-)
 
 
xero 


Auto: GTI / ST150 race car / Vespa 125 :)
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 357
Skąd: Wwa
Wysłany: 2019-02-04   

pojebana waga :lol:
 
 
bonczek 


Auto: Różne
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 441
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-05   

Daj znać jak się poważysz, bo wtedy tnę CRXa dalej :mrgreen:
_________________
ED9 K20A2 NA 249HP/246Nm @ 863kg
JDM:O -> Klik!
FB -> Honda CR-X Race Car

 
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-02-06   

Cytat:
pojebana waga :lol:


pojebana to jest jak robią poniżej 800 EK :shock:

Cytat:

Daj znać jak się poważysz, bo wtedy tnę CRXa dalej :mrgreen:


a co Ty tam mozesz wywalić jeszcze? :-P chyba alu wózek i wachacze :mrgreen: Widziałęm jhm ma już temat ogarnięty chyba? :-P



To co na zdjęciu -15kg

Lampy - 4kg
Wsporniki zderzaka - 4kg
Kpl ASR - 7kg

Najwięcej myślę, że urwane będzie na drzwiach, szyby poliwęglan, usunięcie mechanizmu opuszczania i wycięcie blachy

Wywalę też pewnie wycieraczki i wyczyszcze podszybie, nagrzewnica w sumie też wydaje się zbędna :-P
 
 
adanus 


Auto: EVORA B18C4
Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 231
Skąd: SWD
Wysłany: 2019-02-06   

ja mam nagrzewnice ale ciągle nie podpięta w układ wodny to może faktycznie zbędna :lol:

kibicuje w schodzeniu z wagi zamów drzwi z laminatu sporo urwiesz
_________________
https://www.facebook.com/EVORART
mini plus - ET-12,2
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-02-06   

Myślałem o drzwiach ale ziomek mi opowiedział jak zaparkował drzwiami w słupku z opon i co się stało z nimi, progiem.... Po za tym dalej jest to lowbudget więc na ten sezon zakup owych nie wchodzi w grę :-P

Nagrzewnica rzeczywiście e tamtym roku nie była używana, w TAP jeszcze liczy się tylko best łap więc musiałoby padać cały dzień by szykować się na deszczowe warunki... Więc wety też odpuszczam
 
 
ejcz 

Dołączył: 10 Cze 2017
Posty: 29
Skąd: Podlasie
Wysłany: 2019-02-06   

Ile można urwać na włożeniu poli w boczne szyby, tył i przód z wywaleniem mechanizmów elektrycznych? Pacjent EG, ale to chyba bez znaczenia.
 
 
xero 


Auto: GTI / ST150 race car / Vespa 125 :)
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 357
Skąd: Wwa
Wysłany: 2019-02-06   

ile na drzwiach się urywa? na sztuce?
 
 
krukowskid 

Auto: ED9 ED6 FK8
Dołączył: 09 Sty 2019
Posty: 132
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-06   

drzwi laminat to 4-6kg a seryjne ze wszystkim to 20-25. Fulek, poza tym, że drzwi pewnie skonczyly w 3 częściach i wszystko poszło na próg to jest jakiś minus takiego zabiegu? Myślę, o drzwiach z laminatu do drugiego auta, ale trochę się cykam nawet przy klatce
 
 
bonczek 


Auto: Różne
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 441
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-06   

fulek napisał/a:
a co Ty tam mozesz wywalić jeszcze? :-P


Uciąć przód i zrobić go z rur, wyciąć podłogę z tyłu, panele błotników, lampy, przednie błotniki z laminatu. Ale u mnie sam system gaśniczy waży parę kg i aero.
_________________
ED9 K20A2 NA 249HP/246Nm @ 863kg
JDM:O -> Klik!
FB -> Honda CR-X Race Car

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna