fulek zobaczył konkurencje w klasie Club, między innymi: Evo 10, Focus RS, Kit-car i doszedł do wniosku, że trzeba stać się bardziej konkurencyjnym. Tanio skóry nie sprzeda, tak jak Pudzian
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2730 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-02-07
ejcz napisał/a:
Ile można urwać na włożeniu poli w boczne szyby, tył i przód z wywaleniem mechanizmów elektrycznych? Pacjent EG, ale to chyba bez znaczenia.
same szyby około 10kg z całego auta, mechanizmy moze ze 2-3kg szt
krukowskid napisał/a:
drzwi laminat to 4-6kg a seryjne ze wszystkim to 20-25. Fulek, poza tym, że drzwi pewnie skonczyly w 3 częściach i wszystko poszło na próg to jest jakiś minus takiego zabiegu? Myślę, o drzwiach z laminatu do drugiego auta, ale trochę się cykam nawet przy klatce
drzwi były seryjne i doszły do fotela, z laminatu nic by nie zostało możliwe, że powbijane kawałki np w nodze. Po moich zabiegach na seryjnych drzwiach z 10kg na sztuce powinno odejść
bonczek napisał/a:
fulek napisał/a:
a co Ty tam mozesz wywalić jeszcze?
Uciąć przód i zrobić go z rur, wyciąć podłogę z tyłu, panele błotników, lampy, przednie błotniki z laminatu. Ale u mnie sam system gaśniczy waży parę kg i aero.
no tak, też o tym myslę ale jeszcze nie teraz
Cytat:
fulek zobaczył konkurencje w klasie Club, między innymi: Evo 10, Focus RS, Kit-car i doszedł do wniosku, że trzeba stać się bardziej konkurencyjnym. Tanio skóry nie sprzeda, tak jak Pudzian
Już od jakiegoś czasu przymierzałem się do kolejnego stage zejścia z wagą, szyby leżą już z pół roku... ale fakt, że konkurencja w clubie trochę motywuje do działania
chciałbym mieć kiedyś możliwość zrobienia eg k20 bez limitu $$$ ciekawe ile udałoby się osiągnąć, obstawiam że 750kg byłoby real ale już za furmankę kasy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum