Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
TimeAttack EJ9
Autor Wiadomość
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2019-03-19   

Klatka od ireco ponoć już czeka. Terminy sie nie spiely więc montaż dopiero po pierwszej rundzie.
_________________
 
 
xero 


Auto: GTI / ST150 race car / Vespa 125 :)
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 357
Skąd: Wwa
Wysłany: 2019-03-20   

no! 8-)

jaka wybrales? jaka waga?
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2019-03-20   

taka tam podstawa rozrzeszona o kilka krzyzy i rury na szelki. wagi nie znam, po co sie denerwowac :lol:
_________________
 
 
xero 


Auto: GTI / ST150 race car / Vespa 125 :)
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 357
Skąd: Wwa
Wysłany: 2019-03-21   

mnie zabolało mocno jak pojechałem na wagę :lol:
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2019-03-21   

pomijam juz w ogole 110kg kierowcy. biorac pod uwage przeciwnikow, wagowo to jest tak jakbym jezdzil z klatka od poczatku, a teraz dokladam druga :mrgreen:
_________________
 
 
CnK 

Auto: Forek SF
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 56
Skąd: Przasnysz
Wysłany: 2019-03-22   

Zostało znaleźć pilota o posturze dżokeja :D
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2019-03-27   

Jak to zwykle bywa, auto po pelnej rewizji, przygotowane, zwarte i gotowe do boju, wiec musialo cos pierdolnac znienacka :lol: Prawdopodobnie znowu cewka albo modul aparatu. Na 8 oesie prad sie skonczyl i wracalismy z buta :-|

Mimo przerywajacego silnika, kiepsko dobranych opon i braku hydrolapy do 8 oesu trzymalismy 1 miejsce w klasie z przewaga ponad 22s do 2 miejsca :evil:

Filmy i zdjecia na fanpeju jak kogos temat interesuje, nie ma sensu kopiowac:

https://www.facebook.com/ZieniewiczRallyTeam/
_________________
 
 
Gumka23 
DDTC in progress...


Auto: EG5 & CW3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 6513
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-03-28   

Krzyh00 napisał/a:
wracalismy z buta :-|


Przecież i tak wygraliście, a to, że pucharu nie ma? Who cares!
_________________
 
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2019-04-17   

bylim u kardiologa.

pacjent rokuje 8-)

_________________
 
 
xero 


Auto: GTI / ST150 race car / Vespa 125 :)
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 357
Skąd: Wwa
Wysłany: 2019-04-18   

kozak przebieg
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2019-04-26   

jako ze sponsor nas nieco wystawil z oklatkowaniem, auto idzie pod mlotek.

https://www.otomoto.pl/of...ti44BtIu46xDyp4
_________________
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2019-05-27   

pojechany RCP Time Attack, tym razem lokalnie, wydawac by sie moglo ze u siebie najlepiej..



cewnikiem tu jeszcze nie bylem, i okazuje sie ze nasz tor zdecydowanie mniej przymyka oko na wzglednie miekki zawias ktory sie fajnie sprawdzal w rajdach.

takze wynik bez szalu, 3 miejsce w klasie super fwd/rwd i 11 w generalce.

ale troche potrenowane, potestowane rozne gumki. okazalo sie na przyklad ze nowe race gc medium na suchym torze przy 15stopniach sa prawie sekunde wolniejsze na kazdym kolku od prawie lysych fz201 i r888. mimo dosc sympatycznych pierwszych odczuc i calkiem niezlej sterownosci okazalo sie ze race gc bardzo szybko puszcza i pluzy w zakrecie, gdzie lyse "firmowki" dalej drapia. nawet po wsadzeniu fotela z pasazerem czasy byly srednio pol sekundy lepsze niz na pusto na race gc.

_________________
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2019-05-27   

I to jest przydatna wiedza, czasami lepsza jak dzbanek z małej imprezy :)
_________________
 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2019-06-01   

Krzyh00 napisał/a:
ale troche potrenowane, potestowane rozne gumki. okazalo sie na przyklad ze nowe race gc medium na suchym torze przy 15stopniach sa prawie sekunde wolniejsze na kazdym kolku od prawie lysych fz201 i r888. mimo dosc sympatycznych pierwszych odczuc i calkiem niezlej sterownosci okazalo sie ze race gc bardzo szybko puszcza i pluzy w zakrecie, gdzie lyse "firmowki" dalej drapia. nawet po wsadzeniu fotela z pasazerem czasy byly srednio pol sekundy lepsze niz na pusto na race gc.


szkoda że extreme nie miałeś był by pełny pogląd
_________________

 
 
 
ejcz 

Dołączył: 10 Cze 2017
Posty: 29
Skąd: Podlasie
Wysłany: 2019-06-01   

Sekundę na jakim dystansie? Ostatnio znajomy testował na TA średnią GC i DMACKA średniego. GC na kilometrze 1sek wolniejszy. Extreme według kilku osób słabszy od GC, ALE to wszystko zależy na czym sie jeździ, po torze śliskim równym, czy chropowatym itd
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna