MODEL:
-Honda Civic TypeR EP3 2002
SILNIK:
-K20A2
UKŁAD DOLOTOWY:
-TSS Short Air Intake
UKŁAD WYDECHOWY:
seria
UKŁAD NAPĘDOWY:
-seria
ELEKTRONIKA:
-seria
ZAWIESZENIE:
-gwint ISC sport
-regulowane wahacze K-Sport z tyłu
UKŁAD HAMULCOWY
-seria
BODY:
-seria
ŚRODEK:
-radio Sony 2din
KOŁA:
-seria
-opony: Michelin Pilot Sport 4
EP3 praktycznie seryjne na czym mi zależało, szukałem głównie przedlifta bo takie mi się najbardziej podobają. Jest niezakatowane i w bardzo fajnym stanie, na daily z pazurem mistrzostwo świata.
W planie jedynie lekkie odmulenie. Jak kiedyś mi się będzie chciało to zrobię lepsze fotki.
Dzisiaj pozyskałem PL blachy, jak widać JDMo reprezent.
Zainteresuj się hondatą, zupełnie inne auto się zrobi.
Taki właśnie miałbym plan na to auto, dolot, 4-2-1 ze środkowym, aż do końca i końcowy tłumik seria, zależy mi żeby dalej było cicho i OEMowo z wyglądu, no i na koniec właśnie strojenie. Co do dolotu to zastanawiam się nad CAI + hydroshield, trochę się boję że mogłoby jakimś cudem zaciągnąć wodę, bo to normalne daily na każdą pogodę i nie chcę się bez potrzeby stresować jazdą w deszczu, sam nie wiem, ale raczej się skuszę na CAI, dodałoby trochę rasowego dźwięku bo teraz to jest tak cicho że totalnie nie słyszę tego auta na niskich obrotach, muszę patrzeć na obrotomierz.
Booohal napisał/a:
Kurcze, zdjęcie kokpitu jak z żurnala
Brakuje łapy z sikorem na kierownicy, a pomyśleć że fota robiona xiaomi z resztą wszystkie robione tym telefonem.
Mi z przodu przedlift też bardziej pasuje, ogólny obraz jest taki że przedlift, szczególnie czarny wygląda dla mnie bandycko, a polift jakiś taki że zwyczajnie mi nie podchodzi, owszem wygląda nowocześniej ale nie o to mi chodziło
Cytat:
Zegary są świetne w tym aucie!
Prawda, jeden z moich ulubionych elementów.
Emre napisał/a:
W Ep3 jest dolot z drugiej strony jak w bseries. Raczej cieżko zassac wodę.
To fakt, o jakichś pojedynczych przypadkach słyszałem, ale to musiała być jakaś hardkorowa woda.
Tomac napisał/a:
Limon napisał/a:
4-2-1 ze środkowym, aż do końca i końcowy tłumik seria, zależy mi żeby dalej było cicho i OEMowo
To wal do El-Tec'a. Będzie cicho, OEM'owo i... przelotowo...
Zbadam temat ich tłumików, wiem że są ciche, ale nie sądzę że aż tak jak OEM komorowy, jakieś ruchy z wydechem i tak dopiero po zimie chcę zrobić także luzik, przed zimą może jakieś CAI wrzucę a zależy mi bardziej w tym aucie na praktyczności i tym żeby nie męczył, więc ciszę zdecydowanie traktuję priorytetowo, nad mocą. Jak dojdzie po tych modach i po strojeniu z 10-15 koni to będę zadowolony.
Chociaż widziałem już wykresy z takimi modami na 240hp+ coś mi się nie chce wierzyć w takie wyniki.
Co do dolotu, to ludzie robią też modyfikacje seryjnej puchy, podobno trochę poprawia dźwięk i dodaje leciutko mocy:
https://www.hondata.com/tech-rsx-airbox
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum