Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Pit
2021-05-06
EP3
Autor Wiadomość
Shingo 

Auto: B16A
Dołączył: 15 Lut 2018
Posty: 143
Skąd: JDM
Wysłany: 2018-08-20   

Bardzo pylą te klocki?
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-08-20   

Na razie nie zauważyłem nadmiernego pylenia, potrafią lekko zapiszczeć na sam koniec zatrzymywania się, czyli można powiedzieć że prawie nie piszczą. Ogólnie zestaw mogę polecić.
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-10-02   

Zawieszenie mi się kończy w EP3 więc najwyższa pora na coś nowego, cały czas plan był na KYB AGX + springi eibach pro kit, czytałem bardzo fajne opinie na temat tego zestawu, no i jest regulacja twardości.

http://www.modified.pl/ky...006-741060.html
http://www.modified.pl/sp...22-2001-05.html

Problem jest taki, że te AGXy są niedostępne na rynku, fabryka zamula, przynajmniej ja nigdzie nie znalazłem dostępnego całego kompletu AGX. Może ktoś z Was ma dojście do AGX?

Jakieś inne pomysły? Może któreś ISC? Budżet do około 3k, zawiecha typowo na miasto i może kiedyś jakiś tor, fajnie gdyby była regulacja twardości, ma być to w miarę komfortowy zestaw, żeby można było go zestroić tylko trochę bardziej agresywnie jak seria, musi normalnie wybierać dziury, taczki nie akceptuję, chciałbym żeby też się nie rozsypał po roku więc jakieś chińskie wynalazki odpadają, niekoniecznie gwint, nie zależy mi na tym aż tak.
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2018-10-02   

A może B12? Wyjdzie nieco drożej (860 EUR w sklepie Bilsteina), ale jest to mega zestaw.
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-10-02   

Hmm trochę drogo, ale też fajna propozycja - sprężyna dobrana do amortyzatora przez producenta jest spoko, jak samemu się osobno kupuje te elementy to jakoś nie mam ku temu pewności że to tak super będzie działać.

https://inter-rally.pl/product-pol-21001-Zawieszenie-sportowe-Eibach-B12-Pro-kit-Honda-Civic-VII-Hatchback-EU-EP-EV-03-99-02-06.html
https://inter-rally.pl/product-pol-21613-Zawieszenie-sportowe-Eibach-B12-Sportline-Honda-Civic-VII-Hatchback-EU-EP-EV-03-99-02-06.html
 
 
Game 


Auto: sr20det
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 1592
Skąd: Sarbinowo
Wysłany: 2018-10-02   

Ja bym szedł w jakiś kit eibacha czy bilsteina. Przynajmniej spełniają swoją funkcję, wybierają nierówności itp. Odpuść zawiasy typu d2, ksport, isc bo to się nadaję tylko na tor, na ulicy zupełnie nie działa i zero komfortu.
_________________

 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-10-02   

Game, dzięki, też tak właśnie myślę. Ten AGX by mi najbardziej pasował bo ze springami wychodzi okolo 2500, ale dostępność zerowa...
 
 
Game 


Auto: sr20det
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 1592
Skąd: Sarbinowo
Wysłany: 2018-10-02   

Celowałbym w jakieś bile b6/b8 + sprężyny. Spokojnie zmieścisz się w 3k i będzie to już serio spoko zawias.
_________________

 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-10-02   

zaraz, bo tutaj: https://inter-rally.pl/product-pol-21001-Zawieszenie-sportowe-Eibach-B12-Pro-kit-Honda-Civic-VII-Hatchback-EU-EP-EV-03-99-02-06.html

Z tego co widzę są właśnie amory b6/b8 + springi i dlatego nazywa się to b12? składając samemu taki zestaw wychodzi też sporo ponad 3k, no ale może warto faktycznie dorzucić.

http://www.racingfactory....06-id-1993.html
 
 
Game 


Auto: sr20det
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 1592
Skąd: Sarbinowo
Wysłany: 2018-10-02   

868 za przód i 509 za tył:
https://inter-rally.pl/product-pol-22569-Amortyzator-Bilstein-B6-Honda-Civic-VII.html
https://inter-rally.pl/product-pol-22570-Amortyzator-Bilstein-B6-Honda-Civic-VII.html

razem daje 2700, gotowy zestaw kafla więcej, jakieś spoko sprężyny to z 8paczek także chyba faktycznie nie ma co kombinować i brać gotowy zestaw ;-)
_________________

 
 
johnnyg 


Auto: Eg3 Civic
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1794
Skąd: pe do eń
Wysłany: 2018-10-03   

tru, nigdy więcej do auta na ulicę nie zakładałbym gwintu bo bez sensu
_________________
Obłędem jest dawać się bezwładnie ponosić słowom nie słysząc ich.
 
 
KubaJDM 
Kuba


Auto: Ferio Access
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 2003
Skąd: FG-FMI-PZ
Wysłany: 2018-10-03   

johnnyg napisał/a:
tru, nigdy więcej do auta na ulicę nie zakładałbym gwintu bo bez sensu

Niby czemu bez sensu? Ja mam taką regulacje we Flexie że jak sobie ustawie to jest bardziej kanapowo niż na sprężynach Eibacha :lol:
_________________
http://www.facebook.com/98ferio
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2018-10-03   

Game napisał/a:
Ja bym szedł w jakiś kit eibacha czy bilsteina. Przynajmniej spełniają swoją funkcję, wybierają nierówności itp. Odpuść zawiasy typu d2, ksport, isc bo to się nadaję tylko na tor, na ulicy zupełnie nie działa i zero komfortu.


Absolutnie się z tym nie zgadzam, duża ilość osób mająć ISC jest zadowolona, były osoby które przesiadały się z AP i też chwaliły.
Mało tego, przez te wszystkie lata, trafiło mi się może z 5 osób które narzekały, ale jak mówiłem nie bierz racinga np, to brał bo z nazwy szybki, wiec trudno, albo najtwardsze sprężyny bo spas i gleba miską do asfaltu. Co kto woli. Reszta to herezje powtarzane w kółko.

Po pierwsze to kwestia jaką kto ma dupę, ale ISC normalnie dobrane nie będzie się różnić od serii jakoś, a bajki że to zaraz będzie beton to kompletne bzdury.
Jeżeli ktoś wsadza Racinga na twardych sprężynach, to potwierdzam, na ulicach szczęka wypada.

Z góry piszę że wszystko mi jedno co Limon kupi, ale proszę nie wypisywać że to beton bo to gwint :(

Miałem w życiu z 15 różnych zawieszeń, na szybko co pamiętam cenowo :

Springi H&R + seria amor
TaTechnix
MTS
AP
Amor Koni STRT + Eibach sprężyny
KW V1
D2
ISC z 8 zestawów jak nic...

I nikt mi nie wmówi że gwinty to zaraz betony i nie nadają się do jazdy.

To uzyskane opinie osób z forum Accorda z 7gen i 8gen w rodzinnych autach z dziećmi to są brednie, a dzieci mają pewnie krzywe kręgosłupy.

Panowie starzejecie się :P
Dla mnie ISC sport to normalny zawias do codziennej jazdy ;) Sam robiłem na ISC po 500km w jedną stronę, no jakoś nie czułem dyskomfortu, w twardym kuble bez regulacji oparcia...

Tyle w temacie ode mnie :]
_________________
 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2018-10-03   

Też uważam, że stwierdzenie o gwincie nie nadającym się do użytku codziennego, to herezja. Kolega ostatnio założył do Zetki i jest miękkszy niż seria, dopiero po skręceniu tłumienia jest minimalnie twardszy. Nie trzeba chyba dopowiadać, że można auto pięknie spasować na gwincie, a na obniżającym springu, przeważnie przód jest nisko, a tył auta w kosmosie.
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2018-10-03   

Sama przewaga gwintu nad zawiasem typu eibach, bilstein( który w moim mniemaniu nie jest kosmiczną technologią :roll: ) czy AP, MTSami i podobnymi, to możliwość regulacji siły tłumienia/twardości, każdy nazywa to jak chce :mrgreen: , możliwość ustawienia wstępnego napięcia sprężyny, wyrównania auta, bo na zwykłym zawiasie może się okazać lewa strona niższa od prawej :lol: :lol: , samo ustawienie dla oka to duży plus.
A jak komuś gwinty są za twarde, jest już stary chyba, albo sam takiego nie ma :mrgreen:

Ja rozumiem jak ktoś sam zle dobierze, to jest pingpong albo beton że plomby wypadają w trakcie jazdy, ale naprawdę te wszystkie tańsze zawiasy są tak fajnie konfigurowalne teraz, że kiedyś to w przedziale 10.000zł nie było nawet do pomarzenia :roll:

Kolega miał u siebie w EG zawias BuddyClub, to jak za nim jechałem to miałem bekę w opór :lol:
Ja tam mam kasę na droższe zawieszenia, ale takie ISC z Tajwanu spełnia u mnie wszelkie kryteria, nie widzę sensu pchać się w inne brandy tylko dla logo, albo na siłę pchać składaka z innych amorów i innych sprężyn bez możliwości konfiguracji tego :roll:

A jak ktoś się wstydzi, to KW czy TEIN albo Ohlins czeka i nikt się nie przypierdzieli 8-)
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna