Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Pit
2021-05-06
EP3
Autor Wiadomość
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-10-03   

Sam jeszcze nie wiem co wybrać, Karamba trochę znowu przekonał do ISC, ale minusem jest długi czas oczekiwania.
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2018-10-03   

Paczka lotnicza 2tyg ale +400zl :/
Dlatego większość decyduje się czekac 40dni na morski grupowiec ;)
Ale nie namawiam, bo Ci się nie spodoba jazda na nim, i cała wina spadnie na mnie :lol:
_________________
 
 
Leo 
Krzysiek/ mlody87

Auto: CL7/ EP3 po adminie :D
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 792
Skąd: Pruszcz Gd.
Wysłany: 2018-10-04   

na ep klubie jest kolega paszczak cos tam. .
On zmienił AGX plus eibach na ISC.
z tego co widziałem raczej nie narzeka a raczej chwali.
Możliwość regulacji właśnie najbardziej in plus.
Dodatkowo z AGXiem jest chyba tez poza brakiem dostępności problem z jakością, Bo przód potrafi zacząć coś szybko pukać i ludzie reklamują.
Przy zakładanym Twoim budżecie nawet różnicą kilku stówek szedł bym w gwint beż żadnego ale.
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2018-10-04   

U mnie najwięcej gwintów idzie do aut jak Accord a nie EP3 :mrgreen:
W sumie do EP3 może 3 zawiasy przez te lata sprzedałem :lol:
Albo civici albo cała masa do Accordow 7 i 8 gen :-D
_________________
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-10-04   

W przyszłym tygodniu jeszcze zajadę do mechanika żeby obczaić w jakim stanie jest zawias i wtedy będę coś zamawiał

Karamba, te ISC to tak realnie kiedy mogą być w PL? Styczeń? :-/
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2018-10-04   

Połowa stycznia, szybciej nie da rady. Do EP3 nie ma zbytu jak np do aut popularnych w drifcie, przez co nic nie leży na stanie.
Lub indywidualna ale to dużo za drogo będzie na pewno.
_________________
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-11-08   

Wpadło ISC Sport, mega dzięki Karamba_DC2, za ekspresowe ogarnięcie indywidualnego zamówienia. :)

Zawias super. Regulacja twardości, napięcia wstępnego i wysokości. Na miasto nic lepszego nie mogłem sobie wymarzyć, testowałem już różne ustawienia, są 32 poziomy twardości i prosty "klikacz" którym ekspresowo reguluje się twardość, na całym aucie można wyregulować to w mniej niż 2 minuty.

Ja teraz jeżdżę na poziomie twardości 20 z 32 i jest idealnie na miasto, jest agresja, w zakrętach idzie pewnie jak wściekły perszing.
10/32 mega wygodnie, ale aż nie przystoi do TypeRa
30/32 kocur na tor

Podsumowując jestem mega zadowolony ;-) jedyny minus, że zacząłem zapierdalać w zakrętach :mrgreen:



:super: :super:
 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2018-11-08   

Mówiłem. Żadne tam amory ze springami, dobry gwint to zawsze najlepsza opcja i możliwość regulacji pod każdym wymaganym kątem. 8-)
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
Mareczuczek 


Dołączył: 21 Paź 2016
Posty: 1004
Skąd: Łomża
Wysłany: 2018-11-08   

Springi i amory są dla chłopców
Gwinty są dla mężczyzn
 
 
Game 


Auto: sr20det
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 1592
Skąd: Sarbinowo
Wysłany: 2018-11-08   

A jednak gwint ;-) To teraz skręć panie bo japa straszna :lol: :mrgreen:
_________________

 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2018-11-08   

Limon, a kto bogatemu zabroni :mrgreen:

Kamil-R, Mareczuczek, otóż to, gwint to gwint a nie jakieś składańce ulepiańce :lol:
_________________
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-11-08   

Noo mega jestem zadowolony, że jednak ten gwint ISC, widać że to przemyślane i dobrane, a gdybym sam dobierał amory i springi, w dodatku zero regulacji, to niczego nie mogę być pewny. Gdyby np to co bym hipotetycznie kupił było miękkie no to dramat, auto traci cały charakter.
 
 
Shingo 

Auto: B16A
Dołączył: 15 Lut 2018
Posty: 143
Skąd: JDM
Wysłany: 2018-11-09   

To jeszcze do kompletu grube staby, lepszy hampel i opona semi i idealne auto na wyjazd po zakupy :mrgreen:
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2018-11-09   

O to to 8-)
_________________
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-11-09   

kupiłem nowe zimówki na przód w ostatni weekend (pirelli snowsport 205/45/17) bo poprzednie zajeździłem w lato (no comment) i mi się na dodatek gula zrobiła z boku jednej opony :mrgreen:
jakaś fajna oponka letnia pewnie wpadnie, ale dopiero na wiosnę :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna