Ostatnio przed majówką pierwszy raz mi się zdarzyło, żeby Honda została uziemiona, pękła jedna śruba w pompie sprzęgła i płyn wyleciał na drogę. U dobrych mechaników terminy odległe, więc wziąłem się sam za robotę, najpierw wymieniłem pękniętą śrubę ale z pompy się powoli sączył płyn, wiec dwa dni później wymieniłem całą pompę i auto hula znowu idealnie i daje masę radości, ja zdobyłem kolejne szlify w mechanice pojazdowej.
Tydzień po tej naprawie Honda pojechała na majówkę robiąc ponad 2k km m.in. po górskich serpentynach, stromych podjazdach i zjazdach, a także ze znacznymi prędkościami na autostradach. Kocham to auto, ciężko mi się będzie z nim kiedyś rozstać.
No, górskie szczyty z pokrywą śnieżną kiedy na dole już wiosna wyglądają świetnie. Ja mieszkałem praktycznie na szczycie gubałówki więc podjazd autem też był całkiem fajny (nie, nie wjeżdżaliśmy z tlenem i nie robiliśmy obozów aklimatyzacyjnych ).
Świetne zdjęcia i miejscówka! W takich właśnie miejscach docenia się takie samochody. Zawsze każdego namawiam żeby swoimi zabawkami pojechać w takie trasy. Połyka się kilometry i chce się więcej i więcej
Pytela, na iOS. Na androida dobre i darmowe jest (chyba?) Torque.
Leo, po zmianie ze starych Pirelli Sottozero na te Pilot Sport 4 różnica kolosalna. Auto po pierwsze idzie jak po szynach po każdym rodzaju drogi, przyczepność BEZ porównania, zrobiłem kilka łuków z taką prędkością że na Sottozero chyba bym się posrał a na Pilot Sportach bez większego strachu. Mega opona.
Leo, po zmianie ze starych Pirelli Sottozero na te Pilot Sport 4 różnica kolosalna. Auto po pierwsze idzie jak po szynach po każdym rodzaju drogi, przyczepność BEZ porównania, zrobiłem kilka łuków z taką prędkością że na Sottozero chyba bym się posrał a na Pilot Sportach bez większego strachu. Mega opona.
Leo, po zmianie ze starych Pirelli Sottozero na te Pilot Sport 4 różnica kolosalna. Auto po pierwsze idzie jak po szynach po każdym rodzaju drogi, przyczepność BEZ porównania, zrobiłem kilka łuków z taką prędkością że na Sottozero chyba bym się posrał a na Pilot Sportach bez większego strachu. Mega opona.
Potwierdzam, zmieniłem ostatnio w FN2 z Potenzy RE002 i jest duża różnica, a podczas deszczu przepaść, klei jak na suchym
EP3 wyprowadzone w swoje naturalne środowisko, pierwszy raz byłem gdziekolwiek na torze, padło ofc na pobliski Autodrom Pomorze. Wrażenia mega, szkoda że tak późno się zdecydowałem bo dopiero tutaj można docenić takie auto jak EP3.
Najlepszy mój czas to 50.73, ale było jeszcze dużo do poprawy, składając najlepsze sektory w całość wyszłoby 48.33. Jazda raczej chaotyczna, pełna błędów co widać na filmie.
Porównałem się do czasów innych zawodników z EP3 którzy jeżdżą na pewno dużo więcej i lepiej niż ja po torze no i ich czasy były na poziomie 47-49 sekund. Jak na pierwszy raz gdziekolwiek na torze uważam że poszło nieźle, poznałem przede wszystkim lepiej auto i umiejętności, sporo jest do nauki.
Film:
Foty:
Jak ktos z Was jeżdżących w Pszczółkach by chciał rzucić swoim czasem to chętnie się porównam. Krzysiek, Kamil?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum