Jak na pierwszy raz to moim zdaniem jest więcej niż dobrze. Ruchy na kierownicy masz dobre, starasz się jechać po tarkach. Jedyne co to jak kolega wyżej, bliżej kierownicy się ustaw, albo ew fotel bardziej pionowo. Pomogła by kierownica z większym odsadzeniem, ale to też chyba Twoje daily, wiec domyślam się, że zmiana kiery nie wchodzi w grę na ten moment. Druga rzecz, to odnoszę wrażenie, że trochę zbyt 0-1 obnosisz się z pedałem gazu. Postaraj się na wyjściu z zakrętu operować bardziej płynnie, to nie będzie Ci tak wyrywało kierownicy. Sam mam z tym problem, ale staram się trzymać słów Jackiego Stewarta "smooth is fast"
No i pieknie
Dobrze buczy ten dolot. Mam Tegiwe i jest idento , przynajmniej na filmie.
Też lubię ten dźwięk Dzięki.
Johnson napisał/a:
Nie za daleko od kiery trochę? Przynajmniej okiem kamery widać jakbyś dokręcał na maksymalnie wyprostowanych łapach
Może być że za daleko, bo sprawdziłem sobie po przeczytaniu Twojego posta za pomocą metody nadgarstka na kierownicy no i faktycznie za daleko, na co dzień tak lubię jeździć ale na tor faktycznie lepiej bliżej.
Johnson napisał/a:
I co, jak co, ale zajebista przygotowanie relacji dla kolegów od razu kamerka, dane z obd, czasy z aplikacji a nie jakieś tam.
Dzięki, dane z obd chciałem mieć chociażby dla samego siebie żeby potem poanalizować co robię nie tak. Samą appkę Race Chrono w wersji pro też mogę z czystym sumieniem polecić. Samo nałożenie na wideo tych zegarków odbywa się w appce i jest dosyć proste.
nikesonmyfeet napisał/a:
Pomogła by kierownica z większym odsadzeniem, ale to też chyba Twoje daily, wiec domyślam się, że zmiana kiery nie wchodzi w grę na ten moment. Druga rzecz, to odnoszę wrażenie, że trochę zbyt 0-1 obnosisz się z pedałem gazu. Postaraj się na wyjściu z zakrętu operować bardziej płynnie, to nie będzie Ci tak wyrywało kierownicy. Sam mam z tym problem, ale staram się trzymać słów Jackiego Stewarta "smooth is fast"
Kiery nie zmienię spróbuję bliżej trochę jeździć. Co do tego gazu to faktycznie, za dużo niepotrzebnej agresji, tak samo patrząc na film mam wrażenie że przez to że czasami za bardzo daję w palnik to tylko niepotrzebnie kierownica ucieka i tracę czas, a jadąc spokojniej mogłoby być szybciej.
Dzięki za feedback, właśnie na coś takiego miałem nadzieję wrzucając film.
Auto: EJ2 K20 Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 1671 Skąd: Mielec
Wysłany: 2019-06-18
Co do kiery to jest własnie słaba strona EP3 moim zdaniem. Ciężko o dobrą pozycję za kierownicą. Fotele są wysokie i siedzi się stosunkowo wysoko a kiera jest pod kiepskim kątem ustawiona. Niby jest regulacja , ale dla takiej osoby jak ja gdzie najlepiej by było ( ale wciąż nie idealnie) opuścić ją na sam dół , nie da rady bo zasłania zegary
Jazda w ta sama strone troche wiecej przeszkod czas okrozenia w okolicy 50 +-2s (ciezko dokladnie powiedziec bo start i meta byly w innym miejscu)
B16 150KM 7 letni federal rsr. Niestety tor kompletnie nie pod moja skrzynie albo odcinka albo 3 n 2s...
Na tym dlugim zakrecie widac jak opona nie klei.
Ja nie umiem jeździć i juz nie pamietam bo ep3 dawno do ludzi poszlo.
znajomy ktory regularnie tam jezdzi w rundach RCP ( EP3 wystrojone, BBK przod, Eibach sama sprężyna, Pelny kubel i Semi) najlepszy czas zrobił 47,80.
Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2019-06-18
Limon napisał/a:
EP3 wyprowadzone w swoje naturalne środowisko, pierwszy raz byłem gdziekolwiek na torze, padło ofc na pobliski Autodrom Pomorze. Wrażenia mega, szkoda że tak późno się zdecydowałem bo dopiero tutaj można docenić takie auto jak EP3.
Najlepszy mój czas to 50.73, ale było jeszcze dużo do poprawy, składając najlepsze sektory w całość wyszłoby 48.33. Jazda raczej chaotyczna, pełna błędów co widać na filmie.
Porównałem się do czasów innych zawodników z EP3 którzy jeżdżą na pewno dużo więcej i lepiej niż ja po torze no i ich czasy były na poziomie 47-49 sekund. Jak na pierwszy raz gdziekolwiek na torze uważam że poszło nieźle, poznałem przede wszystkim lepiej auto i umiejętności, sporo jest do nauki.
Jak ktos z Was jeżdżących w Pszczółkach by chciał rzucić swoim czasem to chętnie się porównam. Krzysiek, Kamil?
moj rekord tam to wysokie 44 ale na miekkim zawiasie, takze do ugrania sporo. tak na szybko duzym ograniczeniem jest to ze rece masz przyklejone do kierownicy przez co manewrujesz tylko w zakresie 360 stopni.
Limon, bardzo mnie cieszy fakt że wreszcie zabrałeś to auto na jakiś obiekt
Co wypad będzie lepiej, grunt to regularna jazda i wyniki będą lepsze z automatu
Kur%$ Limon! Na prawdę fajna jazda! Trochę się po Tobie nie spodziewałem
Odruchy widzę masz, gaz na wyjściach starasz się wciskać jak najwcześniej, korzystasz z całego toru - na prawdę spoko!!
Dawno nie oglądałem takiego ciekawego onborda
Oby ten wypad tylko nie był ostatni, bo z każdym kolejnym razem będziesz coraz szybszy.
Dzięki dzięki, nie spodziewałem się takich pozytywnych reakcji. Fajnie że onboard się spodobał.
Kolejny raz będzie lepiej, ale na urwanie głowy raczej nigdy tym EP3 nie pójdę bo to moje daily.
Sprawdzałem sobie ceny jakichś 5-6 genów z B-serią to cenią się chłopaki.
Sprawdzałem sobie ceny jakichś 5-6 genów z B-serią to cenią się chłopaki.
Musiałbyś się zastanowić, gdzie chciałbyś jeździć, bo na tych wszystkich "dwójkowych" torach D16 i B16 wcale od siebie nie odstają Wstępnie przygotowane auto można kupić za 5k i na nasze trzepaki spokojnie wystarczy. Więcej niż silnikiem można ugrać oponą i zawieszeniem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum