Faktycznie omega to szatan:
2.2 DTI 16V[31] R4 2,2 l (2171 cm³), SOHC, turbo 120 KM (88 kW) przy 4000 obr/min 280 Nm przy 1600 obr/min
do 100km/h 12,5 s
v-max.195 km/h
ale klime na dwustrefową z czujnikiem jakości powietrza
Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 9054 Skąd: ____________________
Wysłany: 2017-10-24
Jakiś czas temu wypatrzyłem w zbiorniku wyrównawczym olej i zmartwiło mnie to
Padło podejrzenie na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą, więc kupiłem tester
Był to materiał na nowy film, jakżeby inaczej
Test nie wykazał uszkodzonej uszczelki ani głowicy, czynnik nie zmienił koloru, a z wydechu nie kopciło. Poczytałem trochę i kolejne podejrzenie padło na chłodniczkę oleju, a raczej wymiennik ciepła woda-olej. Kupiłem używaną OEM na wymianę.
Kupiłem też dwie płukanki do układu chłodzenia.
Oprócz płukanek jeszcze czymś trzeba by ten układ zalać, tak więc kupiłem 20 litrów wody demineralizowanej i 10 litrów płynu chłodniczego
Podjechałem z kumplem do garażu i miałem go na celowniku gdy wysiadał
Wcześniej zaopatrzyłem się w książkę, która w sumie okazała się przy tych manewrach niepotrzebna
Przeprowadzone manewry to wymiana filtrów, oleju, no i chłodziwa oczywiście.
Niemieckie filtry do niemieckiego auta, filtronowi mówię stanowcze nie!
Filtr paliwa normalny.
Zaś filtr powietrza to wkład do obudowy jak w ciężarówkach.
Odkręcenie obudowy filtra sprawiło problem, bo nie mieliśmy czym tego odkręcić. Zajrzałem do książki i dowiedziałem się, że jest na klucz 36, a największą nasadkę w zestawie Honiton miałem o rozmiarze 32. Podjechaliśmy do OBI, pomyliło mi się i myślałem, że potrzebna jest 34, taką też kupiłem. Po przyjeździe oczywiście okazała się za mała, zajrzałem jeszcze raz do książki i 36 w mordę jeża!
Powrót do OBI w celu zwrócenia i kupienia większej, nasadka oczywiście została na dachu mojego Mercedesa, taki jestem ogarnięty! Jeździliśmy okularem kumpla, więc się nie straciła W sklepie okazało się, że OBI ma żałosny wybór narzędzi i największy rozmiar nasadek do grzechotek kończy się właśnie na rozmiarze 34. Nawet kluczy płaskich w takim rozmiarze tam nie znajdziesz i z braku laku wziąłem klucz nastawny szwedzki. Okazał się pomocny i dało się tym dziadostwem odkręcić pokrywę. Po wszystkim podjechałem do OBI i oddałem oba sprzęty, bo nie były mi już potrzebne, a tandety nie potrzebuję W sumie fajna sprawa, potrzebujesz coś, kupujesz, używasz, czyścisz i oddajesz
Na forum W210 polecono mi polski olej Specol 10W40, dałem się namówić i kupiłem bańkę 20 litrów, co by było na 3 wymiany
Olej zlany, potem wzięliśmy się za spuszczenie chłodziwa i tu miła niespodzianka. Okazało się, że spuszczane chłodziwo miało normalny kolor płynu chłodniczego, niezabarwionego olejem na czarno, czerwone jak rasowe Borygo! Kumpel trochę poczyścił zbiornik wyrównawczy, przelaliśmy go jeszcze niebieskim płynem i dopiero po tej operacji zalany został Kuler, a wymiennik ciepła nie został wymieniony, nie było takiej potrzeby
Olej również wlany, także świeży olej i płyn chłodniczy przed zimą dostał, a niech ma!
Wzięliśmy okulara na przejażdżkę i stała się rzecz dziwna, obrotomierz już nie przestawał działać po przekroczeniu ~2800rpm Jednak żeby nie było tak dobrze, to już w drodze powrotnej do domu wrócił do normy, czyli znowu wskazówka spada do zera po przekroczeniu magicznej granicy, ech, jakoś muszę z tym żyć, w sumie wyścigówka to to nie jest
Jednak ściągnąłem Panamerę z lewego pasa
Autentycznie gość mi ustąpił jakby się czegoś przestraszył i chciał żebym go jak najszybciej wyprzedził Przewrażliwiony jakiś albo co, przecież to czarne W210, a nie W140 ruskiej mafii
W sumie niepotrzebnie kupiłem wymiennik, dwie płukanki i 20 litrów wody demineralizowanej, chociaż z wody taki pożytek, że można było ręce opłukać
Trzeba było do filmiku dmuchnąć w rurkę i zobaczyć, czy się kolor zmieni od wydychanego co2:D Btw, jakie opanowanie- wziąć korek do łapy i bez, żadnych wzmianek o butt- plugu, poważny film
Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 9054 Skąd: ____________________
Wysłany: 2017-10-28
Qban napisał/a:
Pomaluj felgi na srebrny!
Tak by było lepiej, może w przyszłym roku się zrobi
Arkadio napisał/a:
Pakuj jakieś monobloki w 17" albo 18" i będzie pięknie
Widziałem dzisiaj czarne W210 na takich większych monoblokach i zajebiście to wygląda, ale mam za słaby silnik żeby jeszcze cięższe i szersze koła zakładać
Karamba_DC2 napisał/a:
Jestę dryfterem
guczi napisał/a:
nie myślałeś o zmianie na skórę np?
Myślałem, ale nie zależy mi na tym, więc pewnie skóry, a raczej MB-TEXu nie będzie
Z ostatnich poważnych zmian to wymieniłem bateryjki w pilocie
Widziałem dzisiaj czarne W210 na takich większych monoblokach i zajebiście to wygląda, ale mam za słaby silnik żeby jeszcze cięższe i szersze koła zakładać
E tam, jak już się toczyć to z klasa A tak odbiegając od tematu, mama kiedyś miała C klasę w202 z tym silnikiem tylko na oryginalnej pompie i nawet przyjemnie się tym jeździło, tylko buda trochę lżejsza.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum