Auto: Civic EG4 B16
Dołączył: 19 Sie 2016 Posty: 68 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2017-10-22 Civic EG B16
Witam, chciałbym przedstawić Wam swojego civica. Kupiony w 2014 od młodej dziewczyny jako totalna seria na felgach 13 z zajechanym D15B2. Ogólnie auto nie było w zbyt dobrym stanie. Obecnie trochę zostało porobione, ale jeszcze większość przede mną. Zapadła decyzja, że honda zobaczy zimę tylko przez okno w garażu. Na wiosnę planowana jest blacharka, czyli poprawienie nadkoli i przydałoby się całość pomalować, bo ładna jest tylko na zdjęciach.
MODEL:
Civic EG4 1992r, hatchback, 3d
SILNIK:
Swap z D15B2 > B16A2 z EK4 1998r robiony u EMG dohcvtec.pl (Silnik od HEGa - pozdrawiam obu Panów)
-zalany Valvoline MaxLife 5w40
-filtr oleju K&N
-olej w skrzyni MTF Honda
-świece NGK
-pompa wody Aisin
-pasek Gates
-rolka Koyo
-wszystkie paski i filtry nowe
-uszczelka pokrywy OEM (pokrywa pomalowana na niebieski VHT)
-uszczelka miski OEM
Plany:
-kiedyś może swap na B18C, albo K20/24
UKŁAD DOLOTOWY:
-seria EK4
Plany:
-zbudowanie nowego dolotu w dohcvtec.pl
UKŁAD WYDECHOWY:
-kolektor 4-2-1 seria
-tłumik środkowy Proex 2cale
-tłumik końcowy Proex OEM Look 2cale
Plany:
-porządny kolektor 4-2-1
-zbudowanie całego wydechu 2.25 w dohcvtec.pl
ELEKTRONIKA:
-komputer P28 przerobiony z kością EPROM
Plany:
-strojenie po zbudowaniu dolotu i wydechu
-wskaźnik temperatury oleju
UKŁAD NAPĘDOWY:
-seria
ZAWIESZENIE:
-nowy gwint MTS kupiony w paździeniku 2015
-wymienione prawie wszystkie tuleje na OEM
-rozpórka przednia górna 3 punktowa Mar-tec
-rozpórka tylna górna Staffa
-rozpórka na słupki C Staffa
-felgi Rays Volk TE37 16x7 4x114.3 po regeneracji kupione na jdmo
-opony przód Uniroyal Rainsport 205/45, tył jakieś Dunlop 205/45
Plany:
-stabilizatory przynajmniej od EG6
-gwint AP lub amortyzatory Koni i sprężyny H&R
-lepsze opony na nowy sezon
UKŁAD HAMULCOWY:
Swap z 242 i bęben na 282/260 4x114.3 z MB6
-pompa 1cal z MB6
-dorobione przewody do pompy
-tarcze przód 282 ATE (październik 2017)
-klocki przód ATE (październik 2017)
-tarcze tył 260
-klocki tył Ferodo
-zaciski pomalowane w niebieski kolor prawie pasujący do pokrywy
-wahacze i zwrotnice odświeżone przy okazji swapa
Auto: EVO X
Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 232 Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-10-22
Bardzo czysto wygląda - powodzenia w dalszych pracach !
Aha. Jakie plany na użytkowanie pojazdu? Widzę, że swapy wchodzą w grę, stąd pytanie czy tylko ,,szpan i roadshow'' .
_________________ Grupa na Facebook'u
TimeAttack Project
_________________
JDMbodyshop
MegablastSpeedParts
Auto: Civic EG4 B16
Dołączył: 19 Sie 2016 Posty: 68 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2017-10-23
Co do użytkowania auta, to ma to być wyścigówka, ale używana na codzień oprocz zimy. Mam nadzieję, że uda się w tym sezonie skoczyć przynajmniej raz na tor. Auto zostało poskładane dość niedawno. Jeżeli chodzi o blacharkę to mam dylemat. Lakier jest słaby, więc i tak trzeba malować całość. A jeśli już malować całość, to lepiej zmienić kolor. Tylko wtedy trzeba wyciągać silnik, rozbierać całe wnętrze. Będzie dużo więcej zabawy. Nie chce też auta oddać na kolejne pół sezonu
Auto: Eg3 Civic Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 1794 Skąd: pe do eń
Wysłany: 2017-10-25
bialy56 napisał/a:
Co do użytkowania auta, to ma to być wyścigówka, ale używana na codzień oprocz zimy. Mam nadzieję, że uda się w tym sezonie skoczyć przynajmniej raz na tor. Auto zostało poskładane dość niedawno. Jeżeli chodzi o blacharkę to mam dylemat. Lakier jest słaby, więc i tak trzeba malować całość. A jeśli już malować całość, to lepiej zmienić kolor. Tylko wtedy trzeba wyciągać silnik, rozbierać całe wnętrze. Będzie dużo więcej zabawy. Nie chce też auta oddać na kolejne pół sezonu
o to ja mam tak samo , z tym że nawet na tor już nie wypadam z braku czasu . Co do zmiany koloru-masz ten plus że komora jest czarna więc mniej boleśnie niż w przypadku jakiegokolwiek innego koloru - nawet jak pomalujesz po zewnątrz, to nie będzie raziło w oczy
_________________ Obłędem jest dawać się bezwładnie ponosić słowom nie słysząc ich.
Auto: Civic EG4 B16
Dołączył: 19 Sie 2016 Posty: 68 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2018-07-26
Długo mnie nie było, bo brak czasu na wszystko, ale coś tam powoli z autem się dzieje. Zrobiliśmy blacharkę, zostały zrobione nadkola, pomalowane drzwi, zderzak. Od razu po odebraniu zamontowaliśmy stabilizator przedni 24mm od DC2 oraz tylni 19mm z modified. Jasno fioletowe wzmocnienie mocowań wahaczy niezbyt pasuje kolorystycznie, ale przemaluje się. Przy okazji tuleje zostały zmienione na poli strongflexa. Później była mala awaria z silnikiem. Padł jeden zawór, przy okazji zostało wymienione sporo rzeczy, wszystko ogarnął Michał z JDMService. Wszystko pięknie zrobione. Auro zakwalifikowało się na Japfest, więc jutro sie widzimy. 😁
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum