Nie wróże temu silnikowi długiego żywota... wręcz jestem w ciężkim szoku na ile się odważyłeś na seryjnym dole przy 0.9 było parę przypadków że nie wytrzymywały już.
Auto: CIVIC V VTI Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2016 Posty: 180 Skąd: Tarnow
Wysłany: 2019-08-08
Nie ma się co pierdolić w tańcu jest ryzyko jest zabawa ile pożyje to pożyje, swoją drogą w poprzednim setupie b16t też wszyscy psioczyli że jebnie a żyje do dziś. Trzeba przekraczać bariery- na tym ta zabawa polega. Powiem Ci tylko jedno - nawet w razie W jeden słupek k24 za te emocje które daje to 1.1 bar to niewygórowana cena Polecam
Auto: CIVIC V VTI Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2016 Posty: 180 Skąd: Tarnow
Wysłany: 2019-08-12
UP...Piec jeszcze nie zdechł ale zdechło chińskie turbo i zaczęło puszczać olej w wydech, po sekcji zwłok rdzenia okazało się że piston ring w ogóle się nie rozpręża więc nie ma prawa uszczelniać - najwyraźniej chińczyk miał gorszy dzień...
Na razie zmieniłem rdzeń na nowy taki sam ale raczej wpadnie holset hx35 żeby było pewne że nie padnie
Auto: CIVIC V VTI Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2016 Posty: 180 Skąd: Tarnow
Wysłany: 2019-08-15
Będzie robiony nowy kolektor pod to turbo aczkolwiek coraz większe dylematy czy nie robić zamiennie z turbo setupu NA i trochę potorować.Z jednej strony moc i odczucia jak to podaje na booscie a z drugiej jak widzę jak mr2 daje czadu po torze z k24 NA- może też by tak civiciem sobie pojeździć No nic, narazie składam turbo a później się zobaczy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum