Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Honda civic EG6 k24 by no_name21
Autor Wiadomość
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2017-12-24   Honda civic EG6 k24 by no_name21

Witam, chciałbym przedstawić Eg6 którego szukałem ponad dwa lata. Auto kupione jako seria jakieś 2.5 roku temu od tego czasu trochę się pozmieniało najpierw w setupie N/A a rok temu poszedłem w turbo i tak już ponad 20k km na booscie :P Jako że to stary samochód zawsze znajdzie się coś do roboty, grunt że blacha jest zdrowa w takim stanie jak opuszczała fabrykę :) Auto to głównie street-owy funcar więc lakierem bardzo się nie przejmuję :P może kiedyś doczeka się malowania

MODEL: Honda Civic HB92(prawdopodobnie jeden z pierwszych)
SETUP N/A:
MOC:182,2 KM 168Nm
SILNIK:
- seria B16A2
-wałki ITR+kółka blox
UKLAD DOLOTOWY:
-rozwiercony ssący b16a2+skunk2 alpha 70mm i do tego CAI z filtrem AEM+hydroshield k&n
UKLAD WYDECHOWY:
-4-2-1 PLM Mfg przelot 2.5" na 2 tłumikach+ końcowy oem look 2.36"
WYPOSAŻENIE
-seria( full el i klima)
UKLAD NAPĘDOWY:
-hybryda y21 z LSD s9b i długą 5 z integry LS
-Sprzegło ACT Clutch Heavy Duty 650Nm
ZAWIESZENIE:
- bilstein b6 z 3 stopniową reg wys+springi omp
- felgi ROTA SLIPSTREAM 16 i opony Dunlop SportMaxx RT 205\45
UKLAD HAMULCOWY:
-pompa 1 cal z ATR
-przewody w oplocie HEL
-282 przód, tył seria
- ABS
ŚRODEK:
- kiera OMP corsica shifter k tuned temp i ciśnienie oleju


SETUP TURBO:
MOC:
0.7 bar 313,6KM 305Nm (aktualnie)
0.66 bar 279.8KM 278Nm
SILNIK:
- seria B16A2
-mbc properfekt
-chłodnica wody fluidyne
-chłodnica oleju z rx8
UKŁAD PALIWOWY:
-wtryski keihin 550
-pompa paliwa dw200
UKLAD DOLOTOWY:
-rozwiercony ssący b16a2 + orurowanie 2.5 IC fmic 230x55x550 bov ala hks ssqv 4 turbo TD05HR-16g6-9.8T
UKLAD WYDECHOWY:
-kolektor custom top mount +dp2.75>2.5+wydech 2.5 + końcowy ala Ktuned
UKLAD NAPĘDOWY:
-y21 z lsd i 5 z LS
-docisk ACT Clutch Heavy Duty 650Nm + tarcza sprzęgła b18c4
-pompa sprzęgła 0.7
ZAWIESZENIE:
- gwint ISC RACING
- felgi ATS DTC 15'' 7j et 35 opony 196/50 przód bridgestone re002 tył yoko ad08R
UKLAD HAMULCOWY:
-pompa 1 cal z ATR
-przewody w oplocie HEL
-282 przód, tył seria
- ABS
ŚRODEK:
- kiera OMP corsica temp wody i oleju depo, boost i egt stri

SETUP TURBO V2:
SILNIK:
- k24a3
-pompa oleju k20a2
-wałki k20a2
-zamach k20z4
-chłodnica wody custom 60mm
UKŁAD PALIWOWY:
-wtryski keihin 550
-pompa paliwa rx8
UKLAD DOLOTOWY:
-ssak k20a2 + orurowanie 2.5 IC fmic 230x55x550 bov ala tial turbo gt3582
UKLAD WYDECHOWY:
-kolektor customz wg ala tial +dp3>2.5+wydech 2.5 + końcowy ala Ktuned
UKLAD NAPĘDOWY:
-npq3 z LSD
-docisk Heavy Duty + tarcza sprzęgła spiek 6 łopat
ZAWIESZENIE:
- gwint ISC RACING
- felgi 15 enkei rpf1 opony 205/50 przód kumho v700 tył 195/50 yoko ad08R
UKLAD HAMULCOWY:
-pompa 1 cal z ATR
-przewody w oplocie HEL
-282 przód, tył 260
ŚRODEK:
- kiera OMP corsica
-emu classic

SETUP N/A:
SILNIK:
- k24a3
-pompa oleju k20a2
-wałki i VTC k20a2
-zabezpieczenie przed przeskoczeniem rozrządu
-zamach k20z4
-chłodnica wody custom 60mm
UKŁAD PALIWOWY:
-wtryski keihin 550cc
-pompa paliwa walbro255
UKLAD DOLOTOWY:
ssak rbc po portingu+cai 3.5"+skunk2 velocity stack
UKLAD WYDECHOWY:
-kolektor wydechowy by noud 2.75+wydech 2.5 z jednym tłumikiem środkowym + końcowy oem look 2.5
UKLAD NAPĘDOWY:
-npq3 z LSD oem torsen
ZAWIESZENIE:
- gwint ISC RACING 8/6
-regulowane wachacze przód i tył buddy club p1
UKLAD HAMULCOWY:
-pompa 1 cal z ATR
-przewody w oplocie HEL
-282 przód, tył 260
ŚRODEK:
- kiera OMP corsica
-emu classic
-rollbar
-szelki OMP
-fotele bimarco

Kilka setup-ów i silników później :P

SETUP N/A:
SILNIK:
- k24a3
-wyważone tłoki i korbowody
-porting głowicy z powiększeniem kanałów
-pompa oleju k20a2
-wałki i VTC k20a2
-zabezpieczenie przed przeskoczeniem rozrządu
-zamach k20z4
-chłodnica wody custom 60mm
-obudowa termostatu alu cnc+termostat gates
UKŁAD PALIWOWY:
-wtryski keihin 550cc
-pompa paliwa walbro255
UKLAD DOLOTOWY:
-custom itb made by ja :P 4x tb55mm
UKLAD WYDECHOWY:
-kolektor wydechowy custom 4-2-1+wydech 2.5 z jednym tłumikiem środkowym + końcowy oem look 2.5
UKLAD NAPĘDOWY:
-npq3 z LSD oem torsen
ZAWIESZENIE:
- gwint ISC RACING 10/8
-regulowane wachacze przód i tył buddy club p1
UKLAD HAMULCOWY:
-pompa 1 cal z ATR
-przewody w oplocie HEL
-282 przód, tył 260
ŚRODEK:
- kiera OMP corsica
-emu classic+bt


FOTO:

Aktualne:

































zaraz po zakupie:




Foty jakie są takie są, fotografem nie jestem :P Pozdro.
_________________

Ostatnio zmieniony przez no_name21 2023-04-30, w całości zmieniany 15 razy  
 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2017-12-24   

jest i turbo car :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
_________________

 
 
 
Hondata


Auto: EJ2 K20
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 1671
Skąd: Mielec
Wysłany: 2017-12-24   

Propsuje 8-)
_________________
Jeżdżę serią... K serią... ===> Check It!! <===
 
 
eithray 


Auto: CRX EE8 1.8i-VT
Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 762
Skąd: PL
Wysłany: 2017-12-24   

Fajne to :!: Z taką mocą nieźle musi to ganiać :-)
_________________
CRX CybeR EE8 1.8i-VT
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2017-12-24   

mozna sie mocno zdziwic 8-)

wrzuc wideo jak sie napedza :)
_________________
 
 
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2017-12-24   

Nie mam w sumie nagranych onboardów z zegarami oprócz jednego na 0.66 bar i jeszcze z s9b: https://youtu.be/AXrVkZn0haM , teraz troche lepiej idzie :P
niedawno na jakiś czas spróbowałem czegoś czego zawsze chciałem spróbować :







https://www.youtube.com/w...fQNuSM4&index=4

Już wróciło do normy bo trochę przypałowe to było :P
_________________

 
 
Hondata


Auto: EJ2 K20
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 1671
Skąd: Mielec
Wysłany: 2017-12-24   

Przyznaj się , że spalinami w środku waliło a nie przypałowe :lol:
_________________
Jeżdżę serią... K serią... ===> Check It!! <===
 
 
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2017-12-24   

no to też :P obieg zamknięty trochę pomagał ale nie całkiem :P
_________________

 
 
guczi 


Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 347
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2017-12-24   

Kurde coraz większe moce na seryjnych silnikach, kiedyś mówiło się, że 250km to bezpieczny max dla b16, fajna ;-)
 
 
airman 

Auto: EG4 D15VTEC+CU2-S
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 157
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-12-25   

Fajne EG6 !!!
 
 
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2017-12-25   

dzięki :)
_________________

 
 
Andrew 


Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 56
Skąd: Polska
Wysłany: 2017-12-25   

Poniosła cię fantazja z wydechem :mrgreen:
_________________
FOR SALE:
JDM Bumper Pole - NOWY zestaw do Hondy
Honda Stream JDM MUGEN MODULO Parts !!!
 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2017-12-30   

sądziłem, ze 270KM w tak lekkiej budzie będzie jeździc lepiej...a tutaj porównywalnie do mojego dailyklopsa.
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2017-12-30   

muszę się wybrać w lecie na wagę bo wcale to auto nie jest takie lekkie jakby się wydawało. Nie dość że vti jest cięższe niż zwykłe jajo to jeszcze zamiast odchudzać auto dołożyłem mu wagi nierdzewką i innymi pierdołami :P
_________________

 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2017-12-30   

no dobra, ale nawet jakby miał 1150 to nadal jest na pewno 200-250kg lżejsze od Leona :)
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna