Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Honda civic EG6 k24 by no_name21
Autor Wiadomość
Mareczuczek 


Dołączył: 21 Paź 2016
Posty: 1004
Skąd: Łomża
Wysłany: 2018-07-14   

Będzie fruwać :)
 
 
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2018-07-15   

fala napisał/a:
z czego pompa do wspomagania , jak planujesz podłączyć ? pod zapłon ?


będę chciał sprawdzić z pompą od opla astry II czy to będzie działać a podłączenie to chyba ze stacyjki przez przekaźnik, nie wiem zobaczy się czy będzie to robić robotę,
_________________

 
 
fala 


Auto: corolla KE70
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 114
Skąd: Iława
Wysłany: 2018-07-15   

Będzie działać bez problemu - sprawdzony Układ
_________________

 
 
Hondata


Auto: EJ2 K20
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 1671
Skąd: Mielec
Wysłany: 2018-07-15   

Ładnie się dzieje Panie :-)
Kombinuj ze wspomą , mnie też to czeka ;-)
_________________
Jeżdżę serią... K serią... ===> Check It!! <===
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2018-07-15   

Jak swap uruchomisz na EMU, to wtedy ono może włączyć pompę ;)
_________________
 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2018-07-15   

było n/a , było turbo i powrót do n/a to lubie :mrgreen: :mrgreen: n/a power
_________________

 
 
 
piroman 


Auto: DC2
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 296
Skąd: RMI
Wysłany: 2018-07-16   

Tommi01 napisał/a:
było n/a , było turbo i powrót do n/a to lubie :mrgreen: :mrgreen: n/a power

to teraz pora na K i ślimaka :lol: :mrgreen:

a co do pompy to tak jak Karamba pisze, najlepiej załączać z EMU po odpaleniu silnika, po co ma kręcić na zgaszonym ;-)
_________________

 
 
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2018-07-18   

Wszystko się okaże jak to będzie banglać, jak przyjdzie pora to odezwę się w sprawie kabelkologii 😉
_________________

 
 
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2018-10-14   

Trochę odkurzę, niewiele ale coś tam się dzieje powoli. Silnik już wisi, shifter ogarnięty,półosie są sprzęgło działa. Kwestia wspomagania narazie jest zawieszona zajmę się tym ale nie wiem kiedy pewnie na końcu :P Z grubszych rzeczy do zrobienia to jeszcze dolot ze ssakiem rbc ( ssak na foto robi tylko za zaślepkę :P ), cały wydech z kolektorem, kabelki i emu. Jest na to cała zima

_________________

 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2018-10-14   

dzieje się !!! :-D :-D
_________________

 
 
 
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2018-12-06   

Od dawna chorowałem na te felgi ale zawsze jakoś tak odkładałem to na później więc jak trafiła się okazja to postanowiłem już nie zwlekać, muszę wrócić do 262 bo 15'' nie wchodzi na 282 bez sporego dystansu ale myślę że bez problemu da radę z dobrym klockiem



plany trochę się zmieniły ale w sumie itak by to pewnie nastąpiło prędzej czy później :P teraz zaczynam prace nad kolektorem i zbieram potrzebne części , suszarka już jest:)

_________________

 
 
DoSeR 


Auto: Civic EJ2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 477
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2018-12-06   

Chyba żartujesz, że RPF w 15 nie wchodzi w seryjne 282. Lipa w sumie.
 
 
 
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2018-12-06   

no ma taką konstrukcję że mało w nim miejsca ale za wagę mogę im to wybaczyć :P mniejszy hebel też da radę na dobrych komponentach a może kiedyś wpadnie jakiś wilwood
_________________

 
 
MuzykVrt

Dołączył: 31 Lip 2018
Posty: 62
Skąd: lublin
Wysłany: 2018-12-06   

Jajo miazga :!:
Średnio rozumiem natomiast wybór rozmiaru kół. K20 turbo i do tego 262mm w 15"? Trakcja na 15 to nie będzie istniała bo zakładam, że nie ma więcej jak 7j, więc oponka skromna na tym będzie.. 262 to też nie jest set na k20T :roll:

Żeby nie było to koło idealnie siada na 5gen! szkoda że nie 16"..
 
 
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2018-12-06   

ludzie nie w takich warunkach upalają na 262 po torach więc o to się nie martwię a co do trakcji to kwestia szerokości i ogólnie opony, w poprzednim secie b16t tragedii nie było to tu tez nie będzie jak się kupi lepszego kapcia i lsd ;)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna