wszystko zależy gdzie chcesz tym jeździć im większy tor i większe prędkości tym bardziej uwydatni się mały hamulec
u mnie jest 262 przy 250hp i jest bardzo dobrze z klockiem RC6, ale ja się nastawiam na SuperOES i podobne próby, większego hebla nawet bym nie chciał ze wzgl na wagę jeśli już to jakiś billet ale problemem jest tu $$$
Auto mi znane, parę razy "macane" i mogę powiedzieć że na B16T robiło straszną robotę a co dopiero teraz ! Czekam aż złożysz ! Może nawet uda mi się załapać na prawy fotel
Auto: CIVIC V VTI Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2016 Posty: 180 Skąd: Tarnow
Wysłany: 2018-12-28
Ssący umyty i ogarnięty już na gotowo z uszczelkami i tb poskręcane, wtryski są na kuracji w Krośnie, czas wrócić do prac sprzed świat nad kolektorem pod turbo - zostaje zrobić wyjście pod wg a później dp i wydech, na ten czas tak to wygląda - pod maską się mieści
Z takich niepotrzebnych drobiazgów to z racji zimy kupiłem "wungiel"
Zapał raz jest raz nie a rzeźby w chooooo Zastanawiam się nad bandażem na kolektor i dp: jest na rynku coś lepszego niż bazaltowy czy to jedyna opcja z tych dobrych ?
Gdzieś widziałem nazwę nimbus. Oczywiście można kupić używki z aut seryjnych niż płacić krocie jak na tej stronce. Nie wypala się, nie rwie jak bandaż no i jest bezpiecznie, nie wsiaknie w to olej jakby coś się stało
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum