UKŁAD WYDECHOWY:
- Strumienica zamiast tłumika środkowego
- Tłumik końcowy Magnaflow
UKŁAD NAPĘDOWY:
- Skrzynia manualna 6 biegowa
ZAWIESZENIE:
- Sprężyny H&R -30mm
- Rozpórka góra przód
UKŁAD HAMULCOWY:
- Tarcze hamulcowe Mikoda nacinane i nawiercane
- Klocki TRW
BODY-KIT:
- Na razie seria ale jest plan na zmiany...
ŚRODEK:
- Fotel kierowcy BRIDE nie oryginalny
- Kierownica Toyota obszyta skórą
- Gałka zmiany biegów OE
CAR-AUDIO:
- CD/MP3 Pioneer
KOŁA
- 15 calowe felgi Alessio
MOC
- 110KM
Auto niedawno zakupione, moim zdanie dość ciekawe chociaż chyba mało popularne.
Ostatnio wleciał fotel oraz sportowa wkładka filtra powietrza a przy okazji cały wydech został poprawiony i lekko zmodyfikowany .
Plany są ale wszystko będzie robione stopniowo
Ostatnio zmieniony przez Bulit82 2018-05-06, w całości zmieniany 1 raz
Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 9054 Skąd: ____________________
Wysłany: 2018-05-06
Mordkę ma fajną, tył im się za bardzo nie udał i tego wrażenia z pewnością nie poprawia pozycja wycieraczki Raz takim wehikułem jechałem jako pasażer i wnętrze również sprawiło kiepskie wrażenie, więc wywalić, klatkę wstawić
Mordkę ma fajną, tył im się za bardzo nie udał i tego wrażenia z pewnością nie poprawia pozycja wycieraczki Raz takim wehikułem jechałem jako pasażer i wnętrze również sprawiło kiepskie wrażenie, więc wywalić, klatkę wstawić
Za dwa miesiące jak wrócę do kraju i kupie jakieś normalne daily to będzie wypatroszona.
W tym tyg zmienię tylko felgi na 16 cali.
A co do tyłu to w planach mam dołożyć spojler WRC moim zdaniem poprawia wygląd.
Co się swapuje do takiej corolli? Zaznacz w opisie, ze ten Bride to fake, bo trochę to razi w oczy
Oryginalny fotel jest chyba tyle wart co połowa auta.
A co do swapu to np silnik z Celicy 175KM można wsadzić ale w dzisiejszych czasach już chyba jedynym ograniczeniem jest kasa.
Tez kiedyś taką miałem, demonem prędkości to ona nie była ale fajnie się tym jezdziło! Sprzedałem koleżance która ma te auto do dziś i baaardzo sobie chwali Co do silnika to myślę ze najprostszy zabieg to swap na 4efte ze starleta GT i dmuchnięcie mu okolice 0,9bara tak 180 koni i było by już miło.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum