Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Gwint ISC - Szybki zakup
Autor Wiadomość
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2018-07-01   Gwint ISC - Szybki zakup

Nowy zakup na dole strony :]




_________________
Ostatnio zmieniony przez Karamba_DC2 2018-10-02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
BeNeK 


Auto: SR20 +
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 1073
Skąd: Kielce/Londyn
Wysłany: 2018-07-02   

1. BeNeK , ISC Racing Nissan Sentra B13; 8kg/6 kg
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2018-07-03   

1. BeNeK , ISC Racing Nissan Sentra B13; 8kg/6 kg
2. Tyniek, ISC Sport Lexus IS


Dopisałem ziomka, a co z resztą ? Halo panowie :D
Dla was to robiłem ;)
_________________
 
 
airman 

Auto: EG4 D15VTEC+CU2-S
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 157
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-07-04   

1. BeNeK , ISC Racing Nissan Sentra B13; 8kg/6 kg
2. Tyniek, ISC Sport Lexus IS
3. airman, ISC do EG - dziś zaczne kminić co wybrać :mrgreen:
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2018-07-21   

Czas się kończy, ktoś jeszcze chce gwint ? ;)
_________________
 
 
Hikiel 


Auto: Skyline R33 / Maxima A32 3.0
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 4470
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2018-07-23   

No ja bym chciał ale nie mam hajsu, można na zeszyt? :lol:
_________________

 
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2018-07-23   

Można :)
_________________
 
 
nikesonmyfeet


Auto: Civic EG
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 508
Skąd: Waw
Wysłany: 2018-07-23   

U mnie tak jak wspominałem w swoim temacie - temat na późną jesień raczej, także w tym momencie się nie zdecyduję.
_________________
https://nksnmft.tumblr.com
 
 
Vaer 

Auto: Nissan 200SX S13 CA18DET
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 4
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-08-22   

Minął miesiąc od ostatniego posta, aktualne jeszcze?
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2018-08-22   

Przykro mi ale transport już w drodze.
Napisz mi PW co potrzebne i na kiedy, zobaczę co da się zrobić :)
_________________
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2018-10-02   

Ogarniam kolejny zakup grupowy na gwinty ISC , komu komu ? :mrgreen:
_________________
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-10-02   

Ile racing ze sprężynami 20/14 do 6g?
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2018-10-02   

No więc tak, zakup -termin zbierania chętnych do 20 Listopada.

Zaliczki do 27 Listopada.


Czas realizacji -zakup z wysyłką morską (40 dni płynie statek jak zawieszenia trafią do portu od producenta)

Zaliczki to 700 zł. Reszta do dopłaty jak zawiasy będą w Polsce.

Dolar (USD waluta) :) w dniu dzisiejszym kosztuje 3.71 zł - jeżeli cena USD przekroczy w styczniu 4 zł - każde całe zawieszenie będzie droższe o 100 zł

Jeżeli cena USD spadnie poniżej 3.57 -wysyłki będą gratis

Jeżeli USD spadnie do 3,50 obniżymy cenę zawieszeń o 100 zł


Cena wersji RACING LUB DRIFT + camber plate +pillowball - 3600 brutto.

Cena wersji SPORT lub Comfort - 3200 - jest ona bez Pillowball (łożysko górne) i bez camber plate regulacja pochylenia koła. Jest tam oczywiście łożysko ale w miększej opcji.


Każde zawieszenie dostaje teraz wzmocnione klucze do regulacji wysokości.

Zostały również zmienione gumki wokół sprężyn na teflon co ułatwia regulację na aucie.

Zmieniliśmy również regulację twardości - teraz amortyzator ma wbudowanego klikacza i nie ma już tej górnej nie wygodnej klikającej nakrętki.

Plusem jest to że każdy element który zostanie uszkodzony w zawieszeniu można dokupić osobno.
_________________
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-10-02   

sport ma regulację twardości? możesz wrzucić jakiś aktualny spec tych zawieszeń?
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2018-10-02   

Wrzucę wieczorem z laptopa, jak masz pytania to pisz na FB :)

Każde zawieszenie ma regulacje twardości, teraz zintegrowane kluczyki, nie trzeba ich wozić osobno ;)
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna