Po wstępnych przymiarkach i zapoznaniem się bliżej z tematem wpada konwersja przedniego zawieszenia z Nissana 200 sx s13 4x114.3 tarcza 280 mm . Kupiłem caly przód tj. zwrotnice , zaciski , nowe wahacze drążki , końcówki drążków , tarcze , klocki . Wszystko wypiaskowane , wyczyszczone , pomalowane . Zaciski dostaną nowe gumki , tłoczek . Do tego wpadł gwint D2 z camber platem 8 kg / 6 kg po jednym przelocie na torze . Dedykowane do e36 , ale po przerobieniu mocowania pod zwrotnice pasuję do Toyoty . Przy obecnej glebie mam możliwość zejścia w dół 7 cm i w góre jakieś 5 cm więc regulacji od chu*** Koło się lekko schowało i w końcu mam miejsca miedzy rantem , a amortyzatorem trochę wiecej niż " na żyletki " . Ogólnie mocno na plus !
tu dla porówniana z tym co było :
mocownie do e36 zostało odcięte i dospawane mocowanie amortyzatora do 200 sx
przygotowałem nadkola pod nową konserwację . Przy okazji nowego zawieszenia wnęki też będą odświerzone .
czekam na paczkę i w piątek składam wszystko do kupy ...
udało się jakoś poskładać lampy na przód . Kupiłem polskie sprawdzone Wesem'y H4 . Dokupiłem nowe mocowania lamp z ramkami które niby są chromowane , ale do chromowanych im daleko ... Reszta poszła w ocynk . Wyszło mniej więcej tak :
Zawieszenie prawie skończone . W poprzednim poście pisałem , że koło się schowało , ale jednak coś źle obliczyłem i koło wystawało jakieś 3 cm poza obrys ... Koło sprzedane , ja szukam nowego , a miedzy czasie wpadnię trochę uniballi co bym miał więcej regulacji w przednim zawieszniu . Póki co jest tak :
Ale, że łącznik na sztywno do staba? Jak to ma pracować?
Słuszna uwaga , oczywiście pod śrubę do staba mam gumy . Na foto jest skręcone na sztywno , brałem do przymiarki w którym miejscu na wachaczu robić mocowanie .
Auto: FN2 & SB3 Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 7432 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-08-21
Jeśli nie robisz tego auta tylko na tor to uważam, że wsadzanie wszędzie uniballi jest błędem. Będzie sztywno. Do takiego staruszka lepiej wsadzić normalne gumowe elementy zamiast dobijać starą budę sztywnym uniball'em. Takie moje zdanie
Widzę że i tak dobra dostępność części do takiego auta
Dzięki ! Części nie ma za wiele głównie e-bay , ale mało tego ...
Qban napisał/a:
Części pewnie nie ma tak jak do mojej mazdy, ale tutaj po konwersji poszły fanty od 200sx jeżeli dobrze zrozumialem
dokładnie !
eser napisał/a:
Pięknie !
Kamil-R napisał/a:
Piękne to KE, kibicuję.
dzięki Panowie !
gaseb napisał/a:
Jeśli nie robisz tego auta tylko na tor to uważam, że wsadzanie wszędzie uniballi jest błędem. Będzie sztywno. Do takiego staruszka lepiej wsadzić normalne gumowe elementy zamiast dobijać starą budę sztywnym uniball'em. Takie moje zdanie
Uniball tak naprawdę będzie na przodzie wahacz - sanki i jak widać na łączniku stabilizatora . Po konwersji na zawieszenie z 200 sx wahacz jest dłuższy o jakieś 2,5 cm i potrzebuję regulacji żeby wciągnąć koło do środka . Kupując wahacze T3 miałbym wszędzie uniball i wtedy mogłoby być za sztywno . Sworzeń zwrotnicy zostaje oryginalny , końcówka drążka również - będzie dobrze co do uniball'i ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum