Auto: FN2 & SB3 Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 7432 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-08-21
Też miałem uniball w gwincie bcracing w fn2. Szybko wymieniłem na gumową wersję bo myslałem, że mnie coś trafi, tak wszystko było przenoszone na nadwozie.
:-D Też miałem uniball w gwincie bcracing w fn2. Szybko wymieniłem na gumową wersję bo myslałem, że mnie coś trafi, tak wszystko było przenoszone na nadwozie.
Sam jestem ciekaw jak wyjdzie i na pewno ( bez ściemniania ) jak będę się trząsł jak galareta napisze
unibale w zawieszeniu w ruchu ulicznym się nie sprawdzą - chętnie się rozkręcają chamy jedne!
E36 jest całe na uniballu fakt , ze jeździ na torze , ale na tyle startów w zeszłym sezonie tylko raz poluzowała się nakrętka kontrująca . Ustawione kąty , kontry na klej do gwintów i W tym roku 5 startów i zero problemów . Pisałem tez o wahaczach TechnoToyTuning ktore są całe na uniballu gdzie dużo osób na tym jeździ i nikt nie miał problemów . Nie twierdze , ze tak nie jest , ale będę to kontrolował i jeśli będzie jakiś problem - pomyśle nad zmiana .
Shingo napisał/a:
Piękna Toyotka, nie wiem czy dobrym pomysłem był montaz tak twardego zawieszenia do takiego klasyka
Dzięki ! To się okaże - jeszcze nie jeździłem . Sam jestem ciekaw
Auto: Eg3 Civic Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 1794 Skąd: pe do eń
Wysłany: 2018-08-22
ok, ja mówię o doświadczeniach z hondami - jajko po bednarach musi mieć dokręcane uniballe (kurna jako że to moja branża, wkurnia mnie że mówicie uniball zamiast prawidłowego "główka cięgła" ;p )
_________________ Obłędem jest dawać się bezwładnie ponosić słowom nie słysząc ich.
ok, ja mówię o doświadczeniach z hondami - jajko po bednarach musi mieć dokręcane uniballe (kurna jako że to moja branża, wkurnia mnie że mówicie uniball zamiast prawidłowego "główka cięgła" ;p )
Dam na klej do gwintów plus podkładkę sprężynową . Spróbuj z klejem - na bank pomoże !
Zrzuć na luz z nazewnictwem , nawet tu na forum piszesz uniball i każdy wie ocb , a po główce cięgła - no nie wiem ( mimo iż jest to fachowa nazwa )
słowo Unibal w kontekście zawieszenia pojazdu jest niemal tak samo bez sensu jak odelżanie w kontekście odciążania <flies away>
Bez sensu to jest jak narazie każda Twoja wypowiedź w temacie mojego samochodu . W motosporcie uniball jest powszechnie używany , a główka cięgła to może w jakiś maszynach przemysłowych . Zreszta ***** z tym - ja mam UNIBALL !
PS . Chętnie zobaczę zawias na główce cięgła w eg - te rozkręcające się chamy
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5757 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2018-08-24
johnnyg napisał/a:
nie masz uniballa, uniball ma długopis kulkowy kurna chata jak nie pasóje to mję zablokój ale toyota i tak fajna mimo że kierowca troche spięta dupka
Ten długopis kulkowy to uni-ball jak już chcesz się czepiać. Więc sam napieprzasz błędy, a chcesz "szkolić" ludzi. Zamiast Camber też mówisz "kąt pochylenia koła"?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum