Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2728 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-08-29
Kurde tańsze to nie są. Sama Oem szpera do K to ~2k W EJ K20 miałem Y2M3 i placiłem 4800 z tego co pamiętam + fd 5.1 i wyszło prawie 6k bylo to 5 lat temu ale to raczej nie staniało
No tak, jak się chce FD zmieniac no to koszty rosną, ale po 4500 spokojnie da się kupić tą skrzynię, a jak pisalem z białasów JDMowe są nawet tańsze, więc nadal lepiej wypada K vs B
pamiętam jak kupiłem swego czasu s80 z uk za 500F jak F był po 4 pln = to był dobry deal
3,5-4k musiałbym się źle poczuć aby tyle zapłacić za tą skrzynię
Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-08-29
mozna sobie pientrolic drogo czy nie drogo, ale jak ktos zasmakowal s80 w boju to raczej sie na inna seryjna nie bedzie chcial przesiadac. jest warta kazdej monety jezeli chce sie wygrywac. a do jezdzenia po miescie to faktycznie niezbyt logiczny zakup
Krzyh00, a czy ktoś podważa że ta skrzynia jest zajebista ? No nie hehe, sam się przekonałem że to najlepszy mod do Bserii
Tylko zwyczajnie w świecie ceny zaczynają się robić mało rozsądne, bo jak ktoś atakuje wygrywanie klasy, i ma wolne 5k, to ma też wolne 10k+ na kłowe
Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-08-30
Karamba_DC2 napisał/a:
bo jak ktoś atakuje wygrywanie klasy, i ma wolne 5k, to ma też wolne 10k+ na kłowe
a jak ktos ma wolne 10+ to ma tez wolne 20+ na k20 i tak mozna sobie teoretyzowac
ja poszedlem w s80 bo nie uwazam po pierwsze ze w amatorce klowka jest potrzebna dwa ze dla mnie na przyklad wtopic w civika 5k a 10k to akurat jest duza roznica..
Przecież ta dyskusja w zasadzie od samego początku nie ma sensu
Każdy robi jak uważa, i na ile zasobność portfela pozwala
Wszystko sprowadza się potem do jednego czynnika, kierownika
To nie 1/4 mili że sprzęt robi większą robotę, jak w tym samym aucie można posadzić 10 osób i każda zrobi inny czas, skrzynia to ułamek sukcesu
Z mojej strony tyle, i czekam dalej na oferty ze skrzynią S80
Auto: Ferio Access Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 2003 Skąd: FG-FMI-PZ
Wysłany: 2018-08-30
Z Hondą jak i z całą resztą rzeczy przeróżnych jest tak samo... coraz mniejsza ilość towarów = większa cena i tyle. Honda sama podnosi ceny swoich części, gdy na magazynie robi się ich coraz mniej. Nowe części do S2K? DC2? EE/EF? Tam już praktycznie nie ma czego kupować bo niczego nie ma dostępnego, wszędzie pustki. Cena za S80 sroga to prawda, ale taka jest kolej rzeczy, tych części już więcej nie przybędzie, więc skoro nadal duże grono osób ich chce to cena szybuje do góry i tyle... znajdzie się ktoś kto tyle za to położy. Super skrzynie mamy za te ~5000zł a ludzie potrafią zapłacić 3000zł za pierwszą generację klaksonu Spoona lub prawie 9000zł za licznik od Spoona, Mugen? To samo. Nowy caly przód OEM do EE8/9? Cena dobrego i super zadbanego EK4. Przykładów mogę podać milion. Ktoś ma pasje to zapłaci każdą cenę. Dla kogoś chorą, no ale nic na to nie poradzimy.
VW i wszystkich tych samochodów od Niemców nie ma co tutaj porównywać, wyprodukowano ich od **ja i bez problemu można większość rzeczy kupić nawet nowych w salonie, bo te marki mają taką politykę. Honda ma w dupie stare modele i tyle. Skończyło się? To nie nasz problem. Jedyną szansą jest program na przykładzie starych GT-Rów gdzie Nissan razem z Nismo wznowił produkcję części do tych modeli i jest to super sprawa, być może Honda dla modeli Type-R też to uczyni, miłoby bylo.
Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-08-31
$$Honda Fan$$ napisał/a:
VW i wszystkich tych samochodów od Niemców nie ma co tutaj porównywać, wyprodukowano ich od **ja i bez problemu można większość rzeczy kupić nawet nowych w salonie, bo te marki mają taką politykę.
tu sie absolutnie nie zgodze jest do woldzwagenow mnostwo rarytasikow ktore osiagaja astronomiczne ceny, a to z tego wzgledu ze fanow golfow jest kilka razy wiecej niz fanow japoncow i o ile "my" w wiekszosci jestesmy nastawieni glownie na performance tak oni glownie na wizual, a umowmy sie jak masz golfa to ladna felga nie wystarczy zeby sie wyroznic z tlumu mam znajomego waginiarza zatwardzialego i nasluchalem sie historii chocby jak to gosc zatrzymal na drodze jakiegos dziadka i odkupil od niego golfa za jakies glupie pieniadze bo mial jakies rarytasne uchylne brazowe szyby tylne za ktore dostal pozniej 4 razy tyle co zaplacil za cale auto
Auto: Ferio Access Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 2003 Skąd: FG-FMI-PZ
Wysłany: 2018-08-31
Krzyh00 napisał/a:
$$Honda Fan$$ napisał/a:
VW i wszystkich tych samochodów od Niemców nie ma co tutaj porównywać, wyprodukowano ich od **ja i bez problemu można większość rzeczy kupić nawet nowych w salonie, bo te marki mają taką politykę.
tu sie absolutnie nie zgodze jest do woldzwagenow mnostwo rarytasikow ktore osiagaja astronomiczne ceny, a to z tego wzgledu ze fanow golfow jest kilka razy wiecej niz fanow japoncow i o ile "my" w wiekszosci jestesmy nastawieni glownie na performance tak oni glownie na wizual, a umowmy sie jak masz golfa to ladna felga nie wystarczy zeby sie wyroznic z tlumu mam znajomego waginiarza zatwardzialego i nasluchalem sie historii chocby jak to gosc zatrzymal na drodze jakiegos dziadka i odkupil od niego golfa za jakies glupie pieniadze bo mial jakies rarytasne uchylne brazowe szyby tylne za ktore dostal pozniej 4 razy tyle co zaplacil za cale auto
Kurde w sumie masz racje, każda marka ma jakieś rarytasiki, też mi się przypomniało jak raz szukałem dla znajomego jakiś rzadkich części właśnie od VW... kosmos prawie jak w Hondzie
Auto: FN2 & SB3 Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 7432 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-09-01
$$Honda Fan$$ napisał/a:
Super skrzynie mamy za te ~5000zł a ludzie potrafią zapłacić 3000zł za pierwszą generację klaksonu Spoona lub prawie 9000zł za licznik od Spoona, Mugen?
No ale takie kwoty za spoona/mugena ludzie płacą w USA gdzie jednak przelicznik graty/pensja jest inny, a nie w PL.
Gdybym w momencie rozkładania 6 gena na części, wiedział ile 8 lat później osiągnie kierownica Mugena FG360 to bym jej wtedy nie sprzedał. Dziś bym tą kierownicę zamienił na około 13k pln!
Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-09-01
gaseb napisał/a:
Gdybym w momencie rozkładania 6 gena na części, wiedział ile 8 lat później osiągnie kierownica Mugena FG360 to bym jej wtedy nie sprzedał. Dziś bym tą kierownicę zamienił na około 13k pln!
Ja sprzedałem swoją S80 za 2500 jakieś 6 lat temu... S9B za 1500zł.. wraz z upływem czasu podaż maleje (popyt jest taki sam bądż większy) to i ceny rosną.. to normalne.. natomiast co do kredytów poruszonych na poprzedniej stronie to: https://www.youtube.com/w...8nLjTvC0tA&t=8s
jak dla mnie wieszcz spod budki z piwem i cienki kołcz (mam uczulenie na takich), same oczywistości i banały które nie powinny nikogo dziwić, jeżeli ktoś chce się dowiedzieć faktycznie konkretów to polecam Michała z https://jakoszczedzacpieniadze.pl/
swoją drogą nieźle zboczyliśmy z tematu "kupię s80"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum