SILNIK: 4G63T MIVEC
wałki Cosworth, sprężynki i talerzyki Cosworth, Greddy Type RS Blow off Valve, olej Motul 300V 15W 50
UKŁAD DOLOTOWY:
kompletny dolot Injen
UKŁAD WYDECHOWY:
HKS Carbon-TI Catback
UKŁAD NAPĘDOWY:
sprzęgło dwutarczowe Exedy
skrzynia po rewizji, wymienione synchronizatory i łożyska 3,4,5
olej w skrzyni Motul 75W 90
olej w dyfrze Motul 75W 140
ZAWIESZENIE:
amortyzatory Bilstein (seria)
sprężyny Swift
UKŁAD HAMULCOWY:
seria + płyn Motul RBF 600
KOŁA: OZ Rally Asfalto AL 18x8" ET38
BODY-KIT:
aluminowy dach, maska, klapa, błotniki i carbonowy szpojler z MR-owym lipem czyli seria
ŚRODEK:
- fotele Recaro, kierownica MOMO, ogólnie seria
CAR-AUDIO
-brak-
PLANY:
zmiana kół lub malowanie na gunmetal/czarny mat, wymiana przednich mocowań górnych w bilsteinie, łaczniki staba, gumy na dyfrze, chyba będą konieczne nowe tarcze, remap, no i trzeba zadbać o środek
Graty jeszcze raz! Powiedz, jak bardzo trudne jest ruszanie tym autem?
thx! tutaj w codziennej eksploatacji to nic dobrego i raczej chciałbym wrócić do seryjnego - nie planuje tutaj jakoś dużych mocy ani użytkowania tego wozu w sporcie wiec seria wystarczy, dwutarczowe sprzęgło jest zajebiste ale tylko jak ma być petarda na każdy biegu, nie ma uślizgów i strat
MateuszMats napisał/a:
Wygląda mega, a stan wydaje się równie fajny
dzięki!stan ogólnie fajny ale irytuje mnie trochę zaniedbane wnętrze, fotele są w fajnym stanie i tutaj wystarczy je dobrze odczyścić i zaimpregnować skórę, gorzej z plastikiem przy lewarku i na centralnej konsoli - oba będą musimy być na nowo wymalowane albo obklejone węglem
-----------
na pierwszy rzut poszły wszystkie klocki,
IMG_1121
Auto: Ferio Access Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 2003 Skąd: FG-FMI-PZ
Wysłany: 2018-10-15
Przepiękne EVO Zawsze chciałem takie mieć. Co do zużytego wnętrza możesz mi napisać o które elementy dokladnie chodzi to bym sprawdził koszt nowych z JP.
ani użytkowania tego wozu w sporcie wiec seria wystarczy
Więc zamiast zmieniać klocki to czym prędzej zmień olej. Ja nie wiem co ludzie mają za fantazję lać taki olej do auta, które nigdy nie widziało odcinka specjalnego?
"Łoo Panie, taki fajny wyścigowy samochut to i olej lej Pan tak wyścigowy najleprzy!"
Jaki olej producent zaleca w manualu?
Mega te auta są. Feeling jazdy dzięki bardzo sztywnej budzie i zawieszeniu niesamowity. Gratuluję.
Trochę spalanie zabiera przyjemności z butowania, bo wskazówka w oczach leci, ale kto bogatemu zabroni
Więc zamiast zmieniać klocki to czym prędzej zmień olej. Ja nie wiem co ludzie mają za fantazję lać taki olej do auta, które nigdy nie widziało odcinka specjalnego?
Gumka - punkt za spostrzegawczość! wypadło mi to z głowy i zapomniałem napisać
Gumka23 napisał/a:
Mega te auta są. Feeling jazdy dzięki bardzo sztywnej budzie i zawieszeniu niesamowity. Gratuluję.
buda nie wydaje mi się jakaś hiper sztywna, na pewno nie ma podejścia do civica który pod tym względem jest mega spięty i znacząco twardszy, evo za to w tym bilsteinie ma tak grubą sztyce że nigdy jeszcze nie miałem stockowego wozu z takim amorem
Gumka23 napisał/a:
Trochę spalanie zabiera przyjemności z butowania, bo wskazówka w oczach leci, ale kto bogatemu zabroni
evo jest strasznym smokiem ale coś za coś, robie bardzo małe przebiegi więc moze jakoś przetrwam
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum