przyłożyłem na chwile ale ET nie puści bez szpilek i dystansów
Karamba_DC2 napisał/a:
Odwiedzisz w tym roku JF z Rogalem?
niestety może być ciężko
memo88 napisał/a:
myślę że coś w stylu Diamond Dark Gun Metal
prace nad kołami prawie skończone (brakuje ori naklejek ale liczę że w końcu japońce wyślą paczkę ), kolor wyszedł prawidłowo - szukałem dokładnie takiego efektu bo koło znacznie zmienia się w zależność od ilości światła, wpadły też custom dekielki mitsu, dodatkowo po użyciu cleanera położona została ceramika żeby się lepiej myło kółka
na szybko zrobiłem kilka zdjęć telefonem, ciężko uchwycić efekt ale na surowym foto wygląda to tak :
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Yyyy czyli dobrze trafiłem też bym poszedł w ten kolor do EVO. Myślę że zaje...iście się wpasuje. Jeżeli uzyskałeś efekt zmian przy różnym świetle to szczerze gratuluję! Dekielki również wyszły bardzo dobrze. Dobry wybór z stonowanym kolorem loga mitsu. Gratki!
koła już na samochodzie a przy okazji wymieniałem tarcze i szczęki na tylnej osi bo niestety mam wibracje na kierownicy podczas hamowania, standardowo w takich przypadkach na pierwszy ogień idą koła (wszystko idealnie prościutkie i wyważone z oponami), potem hamulce (wymienione wszystkie tarcze i klocki) łożyska na przedniej osi były wymienione przed zakupem wiec więcej nie sprawdzałem, ani zwrotnic ani łożysk ... a mimo wszystko nadal czuje wibracje podczas hamowania wiec muszę dalej szukać .. ktoś ma jakieś własne doświadczenia ?
stan na dzień dzisiejszy poniżej, Ewelina musi chyba trafić na jakiegoś dobrego fotografa bo zaczyna to już jakoś wyglądać
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
kozel
Auto: same nienormalne
Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 20 Skąd: z tąd!!
Wysłany: 2019-06-17
Zmierz sobie czujnikiem zegarowym bicie tarcz, tarcze muszą być przykręcone do piast najlepiej każda ze śrub tym samym momentem. Powinieneś celować w <0,05 mm, i to sumując z ewentualnymi mikro luzami na łożyskach, najlepiej sprawdzic jak najbliżej zewnetrznej srednicy tarczy.
Zmierz sobie czujnikiem zegarowym bicie tarcz, tarcze muszą być przykręcone do piast najlepiej każda ze śrub tym samym momentem. Powinieneś celować w <0,05 mm, i to sumując z ewentualnymi mikro luzami na łożyskach, najlepiej sprawdzic jak najbliżej zewnetrznej srednicy tarczy.
thx, taki właśnie mam plan, zegar już czeka, miałem się z tym bawić od razu przy zakładaniu przednich tarcz ale widząc stan byłem pewien że wymiana załatwi temat
-------------
kilka fot na spontanie od kumpla, na fotach koło wygląda na zdecydowanie za małe ale na żywo jest imo dużo lepiej
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Wcale nie za małe, wygląda bojowo I bardzo ładnie foty koledze wyszły, dobrze, że trafił się pochmurny dzień, bo zdjęcia w pełnym słońcu nie pasowały by do klimatu miejscówki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum