Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Tajmatakowe ED6
Autor Wiadomość
Exiu 


Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 328
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2019-01-04   

No i wpadl rollbar z rur chromowo – molibdenowych :D

49763053_305414626776070_3152505007421521920_n by Sikora Marcin, on Flickr

49414118_273334686693261_7893447250578243584_n by Sikora Marcin, on Flickr
 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2019-01-05   

super !!
kto robił jaka waga ?
_________________

 
 
 
Exiu 


Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 328
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2019-01-05   

Tommi01 napisał/a:
super !!
kto robił jaka waga ?


Rollbar waży 15kg, Jestem tak bardzo zadowolony. Jakosci uslugi, cena jak i termin realizacji, zawiozlem auto w czwartek o 12, odebralem w sobote o 16. Napewno z czystym sumieniem moge polecic kazdemu ta osobe i napewno bede rozbudowywal rollbara do klatki w pozniejszym terminie. tu link do firmy

https://www.facebook.com/...577914&fref=tag

a tu fotki z pomalowanego rollbara

49257784_136043103973352_8194577294715518976_n by Sikora Marcin, on Flickr

49419836_237262817190579_8347355788309692416_n by Sikora Marcin, on Flickr

49648145_241221986774798_1305318403241672704_n by Sikora Marcin, on Flickr
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-01-06   

Trzeba było od razu z przodem iść :p no ale dobrze, że jest możliwość rozbudowy...

Kurde ale będzie grubo w tym sezonie... :oops:
 
 
Jarzomb 


Auto: Civic EG5/ ITR DC2
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 200
Skąd: Górki Śląskie/Rybnik
Wysłany: 2019-01-07   

Mega konkret :D Fajnie że te auto idzie w końcu w stronę konkretnego racecara na timeattacki :D
_________________
VTEC CUP POLAND - Ogólnopolska liga time-attack dla hondziarzy! :D

www.vteccup.pl
 
 
krukowskid 

Auto: ED9 ED6 FK8
Dołączył: 09 Sty 2019
Posty: 132
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-09   

Wagowo wyszło chyba tyle samo co z "normalnych rurek" :P
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2019-01-09   

Raczej bardzo podobnie, skoro klatka w civicu z rur ma 30 do 35kg, Rollbara miałem w EG, to około 15kg takie coś właśnie, zatem bez szału ta waga :mrgreen: :mrgreen:
_________________
 
 
krukowskid 

Auto: ED9 ED6 FK8
Dołączył: 09 Sty 2019
Posty: 132
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-09   

samo crmo ma gęstość/wagę taką samą, albo nawet delikatnie większą od zwykłej stali. Trzeba by robić z cieńszych rur i o mniejszej średnicy, wykorzystując to, że jest mocniejsza, ale wtedy nie byłaby chyba zgodna z załącznikiem
 
 
Exiu 


Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 328
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2019-01-10   

Wedlug zalacznika J crmo, moze miec bodajze 38mm, ja mam 43mm rury, sam w sobie metal nie jest lzejszy, ale grubosc scianki jest mniejsza, taki rollbar przewaznie wazy 20-22kg. Zreszta zaniedlugu bede demontowal podobnego rollbara z eg to zwaze z ciekawosci, Nawet gdyby to i tak na liscie modow rollbar z crmo to 5pkt lansu i respectu, wiec warto bylo doplacic :P
 
 
primox

Auto: eg6 k20
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 375
Skąd: wawa
Wysłany: 2019-01-10   

ponieważ 4g jest z papieru to jednak warto całą klatkę dać, bo w razie co (odpukać) to się złoży do tego rollbara jak karton
_________________
Szybciej niż rynek, czyli moje EG6
 
 
Exiu 


Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 328
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2019-01-10   

primox napisał/a:
ponieważ 4g jest z papieru to jednak warto całą klatkę dać, bo w razie co (odpukać) to się złoży do tego rollbara jak karton


Zgadzam sie, na bezpieczenstwie sie nie oszczedza, jak tylko bedzie wolna kasa to jade rozbudowac rollbara, na torze nie ma za wiele przeszkod typu drzewa itd, no ale jednak zawsze cos moze sie wydarzyc, tymczas przychodza kolejne graty :) zaciski po regeneracji s2000,oraz klocki ferrodo ds 2.11

I teraz pytanie, uzywal ktos tych ferrodo? Jaki polecacie klocek na tyl?



49708676_1763053717139912_2968108407703207936_n by Sikora Marcin, on Flickr
Ostatnio zmieniony przez Exiu 2019-06-02, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-01-10   

Fajne zabawki :mrgreen:
 
 
Kuniu4 

Auto: ITR K20 & M3 RS
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 259
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2019-01-10   

Każdy się zbroi, wstyd będzie wyjechać w tym sezonie :P

Co dają takie przedłużone sworznie? Gdzieś to już widziałem ;)
 
 
krukowskid 

Auto: ED9 ED6 FK8
Dołączył: 09 Sty 2019
Posty: 132
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-10   

Pomimo obniżenia, drążki są w normalnej pozycji. Te hardrace to stal czy amelinium?
 
 
Exiu 


Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 328
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2019-01-10   

krukowskid napisał/a:
Pomimo obniżenia, drążki są w normalnej pozycji. Te hardrace to stal czy amelinium?


Dokladnie tak, Drazek na odwrot oraz sworzen zapobiega rowniez "myszkowaniu" auta przy dohamowaniu oraz niweluje zmiane geometri zawieszenia przy obciazeniach na dane kolo.

49625827_229306014625885_7310905541843222528_n by Sikora Marcin, on Flickr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna