Dzień dobry
Jakos tak mnie ostatnio naszlo, zeby wrocic na fora internetowe, bo ciagle tylko ten FB, a wiec przedstawiam Wam moje ED6 ktorego wlascicielem jestem od 6 lat
MODEL: 1991r hatchback 3D
SILNIK: B16A1, słupek seryjny, wałki B16B+regulowane kolka TODY
UKŁAD DOLOTOWY: ssacy skunk, przepustnica skunka 66mm dolot parowa+stozek fujita
UKŁAD WYDECHOWY: 4-2-1 chinol przerobiony przez NOUDa, reszta wydechu srodkowy 2,5" koncowy 2,25" oem lock od Marteca
ELEKTRONIKA: skromniutko obrotomierz predkosciomierz temp i cisnienie oleju
UKŁAD NAPĘDOWY: Fidanza, sprzeglo exedy stg 1, skzynia s4c + torsen i fd z DC2 spec 98
ZAWIESZENIE: Ksport gwint, przedni stab 23mm z DA6, tylni stab M2motorsport 19mm dedykowany do budy EG tuleje strongflexa "SPORT"
UKŁAD HAMULCOWY: ATE+dsy przod 260/ tyl 240 serwo i pompa 1cal ATR
BODY-KIT: dokladka i lotka chargespeed
ŚRODEK: Fotel Mirco ST plus pasy kierowcy OMP 4pkt 3"
CAR-AUDIO: brak
Mocy obecnego setapu nie znam, caly sezon 2018 przejezdzilem z D16z6 (155km/177nm)
masa 880kg z Bseria
Jarzomb, mam to samo, co prawda mam stronę Integry na FB, ale żeby mieć jakąś pamiątkę i historię, bo to forum nie wiadomo czy nie przepadnie jak Deox je oleje
Ale co prawda to prawda, fejsbuk to gonwno na maxa
Kreskami sie nie jezdzi, ale jak wychodza takie kreski to cieszy, zwlaszcza, ze hamownia mega pesymistyczna i zazwyczaj wychodzi mniej jak ktos sie spodziewal, a tu prosze ostatnie foto porownanie z moim B i D
ps. 19.11 strojenie u Furiusa takze nie pisac mi o tym dolku, bo tez mnie wkurza
Super wynik! Nie spodziewałem się przed strojeniem takiej mocy Będzie ogień w 2019 Gratulacje Jak ja nie wsadzę czegoś mocnego to zostane już mega w tyle
_________________ VTEC CUP POLAND - Ogólnopolska liga time-attack dla hondziarzy!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum