To chyba coś się zmieniło, bo Witolin już od dawna chyli się ku upadkowi :shock
Wręcz przeciwnie. Trochę szczęścia w dużym nieszczęściu, bo po chorobie i śmierci pana Witka, założyciela i właściciela salonu, jego obowiązki przejął jego syn, który po prostu zaczął działać w sposób dużo bardziej nowoczesny. Zaczął bardziej inwestować w social media, w podejście pro-klienckie, angażuje się w ciekawe inicjatywy (choćby i fakt, że jest głównym partnerem i sponsorem mojego VTEC Cup Poland), zorganizowali darmowy trackday ze szkoleniem samochodowym i motocyklowym dla klientów, wystawiali się na Warsaw Motor Show z mega fajnym klasyczno-nowoczesnym stoiskiem. Efekt jest taki, że na fanpage w rok skoczyli z 500 na 3000 lajków, a wyniki sprzedaży praktycznie potroili i walczą o 5 miejsce w Polsce. No i ogólnie jedyni, których znam co chcą inwestować i angażować się w wydarzenia motorsportowe. Pracuje u nich Sawczen, więc w drag też wchodzą
Sorry za offtopic, choć właściwie związany z tematem tego auta
_________________ VTEC CUP POLAND - Ogólnopolska liga time-attack dla hondziarzy!
To chyba coś się zmieniło, bo Witolin już od dawna chyli się ku upadkowi :shock
Wręcz przeciwnie. Trochę szczęścia w dużym nieszczęściu, bo po chorobie i śmierci pana Witka, założyciela i właściciela salonu, jego obowiązki przejął jego syn, który po prostu zaczął działać w sposób dużo bardziej nowoczesny. Zaczął bardziej inwestować w social media, w podejście pro-klienckie, angażuje się w ciekawe inicjatywy (choćby i fakt, że jest głównym partnerem i sponsorem mojego VTEC Cup Poland), zorganizowali darmowy trackday ze szkoleniem samochodowym i motocyklowym dla klientów, wystawiali się na Warsaw Motor Show z mega fajnym klasyczno-nowoczesnym stoiskiem. Efekt jest taki, że na fanpage w rok skoczyli z 500 na 3000 lajków, a wyniki sprzedaży praktycznie potroili i walczą o 5 miejsce w Polsce. No i ogólnie jedyni, których znam co chcą inwestować i angażować się w wydarzenia motorsportowe. Pracuje u nich Sawczen, więc w drag też wchodzą
Zrobilo sie wielkie cisnienie w motorze i w****lo mi olej spod pokrywy, odcinka 4 bieg i duuuuzo dymu spod maski, myslalem, ze juz korba, ale na szczescie tylko tyle
A tak to jezdze tym troche na codzien, no i zapierdala nawet, ale no niestety ma apetet na olej, przez zime bedzie trzeba zapodac jakis remont i waleczki
Pytanie laika odnośnie regulacji na wagach, wstępnie kręcę tam gdzie jest mniejszy nacisk?
Udostępniają wagę i można sobie dłubać?
ta udostepnili mi wagi, Sam sobie moglem pokrecic, a co do krecenia to bylo troche roboty z tym, ale jest to do ogarniacia krecilem kazdym kolem, albo na dol, albo do gory
uszczelka to moja wina chcialem cos sprawdzic, a z guma na przegfubie nie mam pojecia -.- jedyne co przychodzi do glowy, to, ze na chwwile wypadl przegub z oski przekrecil gume rozrywajac ja i wszedl spowrotem... bezsensu, ale zabezpiecznie siedzialo dobrze...
Jezdze 4g na codzien w sobote cos tam sie pokreskowalem Lancer rally art z automatem 400km i bmw 435 z 8 biegowa skrzynia po programie 400+, z zatrzymanego przegralem, ale z lotki mialem ich Zabawa skonczyla sie po kilku startach, albo tegiwa troche pochopnie napisal ze wytrzymuja 500km albo poprostu mam za dlugo ta poloskie i napierdalalo o kielic. Oske wysylam jutro do motomacxu, mam nadzieje ze uda im sie to ogarnac do 12 bo 12 maja trening na Lodzi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum