Czas na torze z szykanami, 1.06.700 jak dobrze pamiętam, bo nie ma już dostępu do wyników
Z czasu jestem zadowolony, auta nie udało się przygotować tak jak chciałem, zrobiłem mało okrążeń właśnie przez brak np przegród w misce, których kolega nie raczył dosłać.
Podobny czas miał np Doser grubszym autem, Civic FK8 z klatką na lepszej oponie, Carlos też był, jeździ ostatnio regularnie, okazałem się trochę szybszy, także coś jeszcze pamiętam
Potwierdzam, byłem trochę wolniejszy, moją analizę przedstawie w temacie szarej S, ale tak czy inaczej gratuluje! Jak na pierwszy raz po długiej przerwie to uważam, że jest dobrze. Tak w sumie to dziwie się że pojechałeś na semi bez przegrody (biorąc pod uwagę co koledzy z forum pisali w moim temacie). Byłem przekonany, że już dawno jest w misce.
Karamba_DC2 napisał/a:
Jeszcze mam rozkmine czy wreszcie kupić jakiegoś Paździocha czy robić dalej Ske
Otwierasz muzeum, że chcesz mieć dwa pomniki? Na forum jest parę niebieskich monumentów, w innych kolorach zresztą też. To całkowicie moje prywatne zdanie, ale nie idź tą drogą. S2000 to kozacka platforma do TA, a nie tylko do zdjęć i lansu. Poza tym to już chyba miałeś 6gena z K i jakoś wiele czasu to auto na torze nie spędziło.
No wjechałem bez przegrody to prawda, ryzyko było. Olej zalany do maxa, i w zasadzie robiłem 3 okrążenia na czas z każdej sesji, bez parcia, bardziej żeby zapoznać się z autem, razem wyszło mi 18 okrążeń w tym chłodzące
Ustawienia gwintu można było zmieniać i zobaczyć zmiany w czasach.
Teraz już wiem że twardsze sprężyny trzeba dać, i co ciekawe jak wsadziłem pasażera zrobilem zaraz 1s lepszy czas, balans auta zrobił się bardziej neutralny, czego w DCK20 czy EJK20 nie czułem, dziwne
S2K będzie dalej robiona, ale to dobra baza na taki tor Poznań czy Brno gdzie chce ją zabrać w tym roku koniecznie
Ale na małe trzepaki rozglądać się będę za 4g
Ska będzie na bank jeździć na tory dalej, ale jakiejś większej przebudowy nie planuje, za dużo rzeźby, i waga nie sprzyja do walki w czołówce. Ale to tylko moje odczucia, nie kalkuluje mi się robić jej na tor jak ja bym tego chciał, bo w HB pakuje klatkę i wagowo jest daleko przed Ska
Tak czy inaczej, jazda Ska po zakrętach to sama przyjemność
Przy balansie w ek i dc pewnie nie czuc roznicy bo przy dodawaniu odejmowaniu gazu w winklu i tak balans jest mega zburzony. W rwd kola maja tylko skręcać więc może i odczucia są mocniejsze.. tam wiekszosc zakrętów idzie w lewo wiec po wyrzuceniu mnie na prawy dołożyliśmy trochę przyczepnosci... oczywiście tak mi sie wydaje ze powinno być a czy to prawda to by yrza kogoś mądrego pytać:p
Osobiście zostałabym z s2k jako torowym autem. Jeździć po plytach nie będziesz a przeciez esa pomimo wagi potrafi zrobic przeciag. Na krzywej to by mini albo maluch robiły robotę , wiec tor typowo pod treningi szybkości łapek
_________________ "The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."
Dzięki uprzejmości lukas4, będzie rzeźbiony na bazie tego dyfuzora delikatny custom, w całość z carbonu
W dalszej kolejności jeszcze powstanie kilka aero gratów z carbonu, żadnego oklejania plexi foliami czy coś, konkretnie albo wcale
Łukasz przedstawił mi fajnego ziomka, który zaczyna z tym zabawę na większą skalę, jak u mnie wszystko się uda, pojawi się i tutaj na forum
Jako ciekawostka, to dyfuzor od Hondaty, zatem już +5pkt do aero
Spasy będą robione na aucie, przed wyrobieniem ostatecznej wersji
Co do dalszych tematów aero trochę musisz poczekać
Robię wszystko zza granicy, auto tutaj a fachowiec w PL więc trochę to potrwa
Temat auta stoi w miejscu, jak Ska w garażu
Dyfuzor o którym mowa wyżej niedługo pojawi się w temacie EGK20
Co do samej S2K, może ktoś szuka na sezon fajnego egzemplarza, auto będzie za jakiś czas wystawione do sprzedania, pewnie na przestrzeni marca. Wolał bym żeby została na forum, zatem do dzieła, nie czekać tylko pisać PW
Nie ukrywam że na obecnym etapie do bardziej badanie rynku, bo trochę będzie mi dziwnie, jak miejsce koło DC2 będzie stać puste jakiś czas
Koniec przygody z S2000
Sprzedała się w parę godzin na moim fb, kupił kolega znany też na tym forum, szkoda że od dawna się nie udziela, ale może go namowie żeby ją tutaj pokazał. Trafila w bardzo dobre ręce, zdecydował się prawie w ciemno, auto było jeszcze u mnie w DE, jedna videorozmowa i następnego dnia ziomek zabrał ją laweta do polski
Uprzedzając pytania, obecnie w miejsce Ski nic nie będzie, podejrzewam że w przyszłym roku coś kupię, możliwe że właśnie EK9 sprowadzę z Japonii do mojej małej kolekcji
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum