Dwa inne światy, Zetka jedzie z dołu pięknie, czuć że jest ciężka, ale prowadzi się świetnie i stabilnie, jedynie hamulce mnie zaskoczyły, jeden przejazd po zakrętach i pedał hamulca gąbka. S2K, tymbardziej moje, to bardziej race car, niż po prostu S2k, więc skręca, przyspiesza, hamuje miliard razy lepiej. Różnią się wszystkim, ale oba są na swój sposób genialne.
Game napisał/a:
Fajna sztuka Będzie służyła jako daily zamiast s13?
Dzięki, tak Zetka to będzie daily. Tak wygląda mój schemat życiowy, daily i torówka. Czasem po prostu moje daily, nie wskazuje na to, że to daily.
Limon napisał/a:
No graty jeszcze raz. Ja bym ten przedni splitter walnął na biało. I spoiler większy.
Dokładka w kolor to w sumie jedyna rzecz, jaką trzeba w tym aucie zrobić. No ewentualnie ją po prostu zmienić na jakąś bardziej agresywną, żeby pasowała do reszty splitterów i dyfuzorów. Spoiler zostaje, na żywo idealnie pasuje do bryły auta i ratuje wizualnie tył.
Karamba_DC2 napisał/a:
No nareszcie jest, graty mordo!
Kurde nic dziwnego że tak szybko po niego jechałeś, fajny sprzęt
Ale dopiero co pomogłem Ci sprzedać jednego Nissana, a na drugi dzień znowu kupujesz Nissana
Oby służył
Dzięki Ci wielkie byku. bez Ciebie nie byłoby całego deala, no i nie miałbym teraz Zeto, jestem Ci ogromnie wdzięczny i na pewno się odwdzięczę przy pierwszej możliwej okazji.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum