Mocy jest zdecydowanie pod dostatkiem, oraz nie, nie będzie zderzaka tylnego Nismo bo wygląda jak ze Słomczyna, oraz tak, koło pasuje, jest lekkie, ładne, legitne, kute. Tak jak pisałem, nie będzie tu raczej już zmian w aucie, będzie się zmieniał przebieg i dodawane nowe fotki z ładnych scenerii do tematu. Koncentruję się na S2K, żeby znowu czymś zaskoczyć i może w końcu kupię jakiegoś sznura tzn. E36 do upalania. Tyle, peace.
Wat? IMO to najlepsza rzecz jaką można zrobić z przodem Zetki. W zestawie z lotka ducktail, profil auta wygląda bardzo smacznie, IMO. Warto pamiętać, że podoba mi się również tył FK8.
No i jest, przyznam wyszło fajnie. Kolor, pakiet i nismo front tworzy spójną całość. Nismo w zetce wiadomo ze kontrowersyjne, jednym się podoba innym nie, ważne że cieszy właściciela . A z kołami to seryjne Rays w zetkach jest na tyle dobrym kołem, że potrzeba innego dobrego koła by go zastąpić.
Tak że, niezłe ''daily''
Jak dla mnie zderzak do całości wpasował się bardzo dobrze Brakowało wcześniej do progów i dyfuzora czegoś z pazurem z przodu. Felgi OEM Rays jak najbardziej bym zostawił. Zgadzam się z tym co kolega napisał wyżej. Musiałbyś polecieć bardzo grubo z nowym kołem żeby wyszło lepiej
Tak jak pisałem, nie będzie tu raczej już zmian w aucie, będzie się zmieniał przebieg i dodawane nowe fotki z ładnych scenerii do tematu. Koncentruję się na S2K, żeby znowu czymś zaskoczyć i może w końcu kupię jakiegoś sznura tzn. E36 do upalania. Tyle, peace.
Jak dla mnie tragiczne podejście. Dwa super auta do jazdy a chcesz jeszcze kupować germańskiego trupa do jazdy na prawdę... słabo
Dla mnie wręcz jak najbardziej właściwe
Im mniej szkoda auta, tym szybsze Rozpierdzielisz czasami gdzieś swoją Skę, zaczniesz szukać części, to zrozumiesz
Karamba_DC2 Już raz naprawiałem, po zakupie i nie było problemu z dostępnością używek. Ceny też nie były zaporowe. Do lansu to bym kupił Mustanga w cabrio a do jazdy już wybrałem.
Carlos, na początku życzę Ci, aby Twoja eska przejechała tyle km po torze co moja i odniosła tyle sukcesów na torze, a zarazem na zlotach za wygląd. Smutno byłoby rozbić przód z canardsami J’S Racing, splitterem APR, air ductami Chargespeed itp... a najlepsze jest to, ze nie napisałem, ze nie będę tego dalej robił, E36 ma być do dryfu, atak czasowy dalej eska. wiec zanim zaczniesz się napinać następnym razem, poczekaj może na rozwinięcie danego tematu.
Posiadanie treningówki to normalna sprawa, czy to do driftu czy czasówek. Jak się ma gdzie trzymać takie auto to piękna sprawa. Zawsze ciśniesz na 100% bo Ci nie szkoda, zawsze takim gruzem jest lepsza zabawa niż autem, które budujemy X lat i mamy w nim multum fajnych gratów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum