B18C4 + S9B. Prawie kompletny swap pod 5g.
Silnik lata na 5W40 Motula, ssący seria, dolot od fawora z filtrem AEM, przewody ngk, pokrywka świec carbon, węże chłodnicy samco chińczyk, komputer P28 przygotowany pod strojenie, wybieraki, łapy. Będzie brakowało chłodnicy i kolektora wydechowego. Rozrząd wymieniany jakieś 30kkm temu.
Silnik w aucie, można przyjechać i pomacać. Przejażdżka możliwa tylko w przypadku ładnej pogody.
Za dodatkowe 2k możliwość kupna z kolektorem toda style by noud i wydechem 2,5 kwas na dwóch tłumikach przelotowych oem look.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum