Jeśli jest tu jakiś miłośnik Civiców tzw. "angielek" to lepiej niech nie czyta tego posta, z obawy przez zawałem czy coś.
Po prawie 10 latach użytkowania tego jajca jako daily i przejechanych przeze mnie prawie 230 tysiącach kilometrów + wielu wypadach na tor, nadszedł czas na emeryturę, bo silnik zaczynał już wydawać ostatnie tchnienia, napierdalało w nim wszystko powoli, urwało się koło pasowe, uszkodziło wał i takie tam Po za tym używanie auta jednocześnie do robienia 30 tysięcy kilometrów rocznie i jazdy po torze mijało się już z celem na tym etapie, bo ani to nie było szybkie ani wygodne. Potrzebne było nowe daily. Kupiłem okazyjnie takie coś:
Oryginalne, ładne MC2, z tym co MC2 ma pod maską. Wiadomo. No i plan jest taki, że B18C4 się trochę porobi i wyląduje w jajcu, do MC2 wpadnie jakieś vtecowe D16 w gazie, zamienię "D" na "S" w naklejce z boku i wszystko pasuje Tym samym jednym zakupem został załatwiony temat nowego daily i decyzja o ostatecznym zepsuciu jajca.
Swapy oczywiście zrobi Exiu, więc przed transplantacją nakleiliśmy jeszcze reklamę na szybę.
Robota ruszyła:
Nie spieszy się, więc updaty będą powolne, a wyjazd planowany na wiosnę 2021. Na pewno będzie robiona blacharka, bo progi i nadkola są już średnie, choć nie ma tragedii. Podłoga w 90% zdrowa. Poza tym w aucie są już porządne heble, jest zawias na poliuretanie, jest jakiś tam gwint, który docelowo i tak kiedyś zostanie zastąpiony czymś lepszym ale na razie na to jest czas. Jest fotel i pasy, jest kiera. Jest ubezpieczenie to "z kartą PZM", które automatycznie się przedłuża za 200zł/rok. Więc teraz plan jest prosty masa na minus, moc na plus, klatka i slick.
Jeśli ktoś chce biegi do budowy hybrydy (3,4 CRX, długa piatka, FD4,4 i najlżejszy zamach Fidanzy 3,1kg, kółko regulowane, to niech pisze do Exia).
_________________ VTEC CUP POLAND - Ogólnopolska liga time-attack dla hondziarzy!
Widzę, że realizujesz na przyszły sezon podobny plan do mojego Powodzenia
Masz w aucie podsufitke? Jestem na etapia darcia wszystkiego z mojego EG, i nie mogę zdecydować. Słyszałem, że w lato bez podsufitki w kabinie robi się sporo cieplej, bo nie ma co izolować dachu (logiczne) i nie zawsze opłaca się ją wyrzucać.
Widzę, że realizujesz na przyszły sezon podobny plan do mojego Powodzenia
Masz w aucie podsufitke? Jestem na etapia darcia wszystkiego z mojego EG, i nie mogę zdecydować. Słyszałem, że w lato bez podsufitki w kabinie robi się sporo cieplej, bo nie ma co izolować dachu (logiczne) i nie zawsze opłaca się ją wyrzucać.
Tak, wywalam. Ja to jestem przyzwyczajony do jazdy w saunie bo jak miałem wcześniej niewydolną chłodnicę to musiałem jeździć na gorącym nawiewie ustawionym na max, do tego wiadomo szyby muszą być zamknięte Teraz jak auto będzie już tylko i wyłącznie na upalanie, będzie totalnie puste.
_________________ VTEC CUP POLAND - Ogólnopolska liga time-attack dla hondziarzy!
Zacząłem od ostatecznego wywalenia niepotrzebnych rzeczy z wnętrza. Oczywiście to dopiero pierwszy etap odchudzania, bo kilogramów do urywania tam jest jeszcze mnóstwo. Teraz wyleci szyberdach, zrobimy porządek z niepotrzebną elektryką, powycina się co trzeba i będą wpadać po kolei jakieś laminaty. Blacharka też jest do roboty, później klatka.
_________________ VTEC CUP POLAND - Ogólnopolska liga time-attack dla hondziarzy!
Łoo. Ale w tym temacie sie odwaliło dużo przez ostatnie miesiące Muszę w końcu się zebrać i uaktualnić parę rzeczy, bo życie bardzo mocno przerosło to co było w planach Za przykład może posłużyć fakt, że w poście powyżej pisałem o planie zaślepienia szyberdachu ABSem, a obecnie siedzi tam już cały dach z carbonu
_________________ VTEC CUP POLAND - Ogólnopolska liga time-attack dla hondziarzy!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum