Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Eg4 B16 Time Attack
Autor Wiadomość
qureku 

Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 150
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-13   Eg4 B16 Time Attack

Witam :)

Civic kupiony w kwietniu 2018. Okazało się, że po 3 miesiącach w samochodzie została tylko klatka silnik oraz wiązka :mrgreen: . Civic jak widać, ma służyć do ostrego chłostania na torze i w przyszłym roku też na trasach rajdowych

MODEL: EG4

SILNIK:
Seria B16a2 nawet nigdy nie był strojony :oops:
Ale w garażu już lezy dół B16B ;)

UKLAD DOLOTOWY:

Była Parówa
Jest Dolot policzony od Favora

UKLAD WYDECHOWY:
Był Seryjny kolektor wydechowy + wydech 2.0

Wpadł Kolektor wydechowy 4-1 DC sport + przelot na dwóch tłumikach Mtech 2.25

UKLAD NAPEDOWY:
Było S4c + FD Mfactory 4,9 bez LSD
Seryjne koło zamachowe

Jest S80 z FD 4.4
3,4 i 5 Bieg Mfactory + Szpera Griper :cool:
Odelzone koło zamachowe na ok 4.5 KG

UKLAD NAPEDOWY:
Był seryjny magiel z EG4

Jest z integry type-r

ZAWIESZENIE:
Było amortyzatory:Kyaba AGX
sprężyny Eibach
rozpórki przód
stabilizatory z eg6 (22+16mm)
poliuretany przód + płyta pod silnikiem

jest Gwint Meister R
Stab z przodu 26 mm ( z tyłu na razie brak )
poliuretany przód + płyta pod silnikiem


UKLAD HAMULCOWY:

przód 262mm
tył 260mm

Jest
Zregenerowane Zaciski.
Klocek przód Ds 2500
Tył Ferodo Premier
Kolektor siły hamowania PRO - OBP + Hydropłapa
Nowe przewody hamulocwe + końcówki w oplocie


SRODEK:
Klatka bezpieczeństwa zgodna z załącznikiem J :cool:
2x Mirco ST
Hydrołapa
zamszowa kierownica

Jest
Kubełek z uszami Sparco ADV + otuliny klatki z homologacją FIA
Szyby poliwęglanowe 5 mm

Zapraszam też na moją stronę na fejsiku :-P =>

https://www.facebook.com/...admin_todo_tour





_________________

Ostatnio zmieniony przez qureku 2019-01-13, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
qureku 

Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 150
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-13   

I też małe podsumowanie sezonu 2018 :)

Hondę kupiłem w kwietniu i okazała się potwornie zapuszczona. Trzeba było wymienić całe zawieszenie, hamulce wraz z przewodami, wydech,
uszczelnić silnik. Sporo czasu, jeszcze więcej kasy.

Sezon w liczbach :)
ok 500 KM przejechane na zawodach
Starty po odernizacji samochodu :

4x 1 miejsce w Avalon extreme cup ( w tym dwukrotnie dwa drugie miejsca w FWD )
1.54 na poznaniu ( słaby czas, ale vmax na tej skrzyni to ok 182km/h i starsznie duzo czasu na tym trace )
3 miejsce w asfaltowym pucharze toru Słomczyn
1 i 2 miejsce na Honda days w Bedarach

Parę onboradów




_________________

 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-01-13   

Dobry dzik!

Do zobaczenia na torze ;-)
 
 
Exiu 


Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 328
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2019-01-13   

Sztos, co to za model Meistra ? do mnie juz tez leci :P Mam nadzieje cos poupalac razem w 2019 :P
 
 
krukowskid 

Auto: ED9 ED6 FK8
Dołączył: 09 Sty 2019
Posty: 132
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-13   

szyberdach zaspawany?
 
 
qureku 

Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 150
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-13   

fulek napisał/a:
Dobry dzik!

Do zobaczenia na torze ;-)

Przy Twoim to warchlak :lol:

Do zobaczenia !

Exiu napisał/a:
Sztos, co to za model Meistra ? do mnie juz tez leci :P Mam nadzieje cos poupalac razem w 2019 :P

Mesiter R ( 32 stopniowa regulacja twardości )
U mnie sprężyny 12 Kg przód i 8 tył
Jak tak samo mam nadzieje, tylko tam nie koksuj za bardzo swojego b16 :P

krukowskid napisał/a:
szyberdach zaspawany?

Tak zaspawany


PS. Waga na chwilę obecną to 955 KG, po kuracji odchudzającej mam nadzieje, ze osiągnę 910
_________________

 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-01-14   

Cytat:
na torze i w przyszłym roku też na trasach rajdowych


Jak chcesz połączyć rajdowanie z torowaniem? Będziesz zawias przekładał? :-P
 
 
xero 


Auto: GTI / ST150 race car / Vespa 125 :)
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 357
Skąd: Wwa
Wysłany: 2019-01-14   

Siemasz Kuba :lol:

że tak powiem jak by auto mogłoby to by czasem krzyczało jak Kuba je ujeżdża :lol: nie ma zmiłuj!
widzimy się już niedługo w Białej 8-)
 
 
primox

Auto: eg6 k20
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 375
Skąd: wawa
Wysłany: 2019-01-14   

kurde myślałem, że masz to już dawno opisane, ale to chyba na cvc
pakuj to b16b
kompromis TA/rajdy nie będzie łatwy, również w kwestii odchudzania auta
_________________
Szybciej niż rynek, czyli moje EG6
 
 
krukowskid 

Auto: ED9 ED6 FK8
Dołączył: 09 Sty 2019
Posty: 132
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-14   

Jak wyszło to spawanie dachu - ilość kitu? Mieszkam w Warszawie i też mnie to czeka w crx, a nie chce się pozbywać, żeby kilo kitu dołożyć potem, więc szukam kogoś sprawdzonego na taką robotę
 
 
qureku 

Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 150
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-14   

fulek napisał/a:
Cytat:
na torze i w przyszłym roku też na trasach rajdowych


Jak chcesz połączyć rajdowanie z torowaniem? Będziesz zawias przekładał? :-P


Wystarczy, że zmienię sprężyny z przodu na miększe i po temacie :)

xero napisał/a:
Siemasz Kuba :lol:

że tak powiem jak by auto mogłoby to by czasem krzyczało jak Kuba je ujeżdża :lol: nie ma zmiłuj!
widzimy się już niedługo w Białej 8-)


Siema siema !

No przyznać muszę, że te b16 u mnie łatwo nie ma :)

primox napisał/a:
kurde myślałem, że masz to już dawno opisane, ale to chyba na cvc
pakuj to b16b
kompromis TA/rajdy nie będzie łatwy, również w kwestii odchudzania auta

Najpierw wycisnę ostanie poty z b16a2 i będę wtedy łądował b16b :)

Co do wagi to robię to rozważnie, tak żeby BK w rajdach przejść bez problemu. Cel to 910-920 KG

krukowskid napisał/a:
Jak wyszło to spawanie dachu - ilość kitu? Mieszkam w Warszawie i też mnie to czeka w crx, a nie chce się pozbywać, żeby kilo kitu dołożyć potem, więc szukam kogoś sprawdzonego na taką robotę

Wyszło całkiem spoko, zwłaszcza że to nie ja robiłem :P
Kupiłem już samochód z zaspawanym. Jak się ocepli, to będę wpadał na treningi koła młodych , to wtedy będziesz mógł dokłądnie zobaczyc :)
_________________

 
 
krukowskid 

Auto: ED9 ED6 FK8
Dołączył: 09 Sty 2019
Posty: 132
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-15   

Wpadnę wtedy na pewno, nawet autobusem, to na prawy mnie weźmiesz :mrgreen:
 
 
carl0s 


Auto: AF01 & AP1, JCE10
Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 199
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-15   

primox w dziale ogólnym jest temat o TA, mógłbyś dodać swoje 3 grosze, zwłaszcza interesuje mnie opinia o Rozecie o której kiedyś rozmawialiśmy.

qureku na trening koła młodych można przyjechać "z ulicy" czy trzeba się gdzieś zgłaszać i być członkiem AK?
_________________

 
 
krukowskid 

Auto: ED9 ED6 FK8
Dołączył: 09 Sty 2019
Posty: 132
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-15   

trzeba być członkiem AK, trzeba być członkiem koła i trzeba się w nim udzielać, żeby pojeździć
 
 
qureku 

Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 150
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-06-02   

Więc w koncu nadeszła gigantycznie upragniona chwila i Honda po serwise w JHM była w koncu gotowa, żeby coś pojedzić w tym roku. W porównaniu do zeszłego sezonu nie zmieniło się praktycznie nic, prócz wyliczonego dolotu pod B serię ( fajnie teraz chodzi na Vtecku :D ) oraz tylnej lotki carbonowej ( +10 pkt do mocy i agresowności ;) . Niestety kolektor wydecchowy jest mocno wgnieciony i będzie musiał zostac szybko wymieniony

W sobotę udałem się na afaltowy puchar toru słomczyn. Fajna impreza relatywnie niedaleko mojego domu ( ok 40KM), składająca się z 5 przejazdów, których łaczny czas się liczył.
1 przejazd pojchałem zapobiegawczo, żeby zobaczyć jak po tak długiej przerwie się jedzi, a jezdziło sie mega spoko co wystarczyło na na przyzowity czas, dający 2 miejsce w klasie ze stratą trochę ponad 0,5 sekundy do lidera. Kolejne próby to albo minilane wygrane w klasie, albo minilane straty i tak przed ostanią próbą byłem 2, ze stratą 0,34 sekudny do 1 ( jechał moj znajomy w narawdę spoko przygotowanym saxo ). Zdecydowałem, że oczywiście zatakuje :D , ale tym razem pojadę wszystsko również na kawałku szutry ( ostanie 2 zakrety były na aslacie porytym szutrem), bo stwierdziłem że tam on na pewno odpuści. Niestety mój genialny plan, trochę pokrzyzował kawałek betonu o który się otarłem :P i niestety nie udało się nadgonić. Sumarycznie :

2 miejsce w klasie na 12
4 miejsce w przednim napędzie na 55
12 miejsce w klasyfikacji generalnej na 106

Niestety ucierpiał trochę bok Hondy i geometria. Poniżej onboard ( z nie najszybszego przejazdu, ale za to coś widac )






I filmik z ujęciami z zewnątrz

_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna