Wczoraj odwiedziłem Hammera i zabraliśmy się za montaż kolektora. Nie obyło się bez przeszkód.. jeden z runnerów dotykał sanek. Po przeróbkach się zmieścił uff..
Później standardowo bandaż zaczął się wypalać i pojechaliśmy pojeździć. Byłem w szoku jak to auto zaczęło po samym kolektorze jeździć! Środek i Góra bardzo na plus! Na vtecu czuć, że auto chce jechać dalej, niestety chwilę później jest odcinka... W weekend robię reflasha, obniżamy vteca i po weekendzie pojadę na hamownie zobaczyć co dał kolektor I reflash.
Dzisiaj odebrałem RBC z zaspawania
Oraz seryjny zamach odelżony na 4,8kg. Miało być 5,5kg ale chyba Otoczakowi waga nie działa...
Fajny zamach dostałeś, w bonusie prawie -1kg, a ten narzeka
Przyznam że od paru lat już jakieś tam kiepskie opinie na jego temat się trafiają mieszają z dobrymi, ja zawsze kupowałem jednak aftermarket by uniknąć problemów
Idziesz potem w duża przepustnice, i boisz się problemow z jałowym i falowaniem, czy zwyczajnie do k24 nie zagra takie?
piczu, jak już pisałem na fb, wzór sedan
A przy okazji, jak chcesz jeszcze trochę niżej zejść bo wspominałaś o tym na fb, możesz trochę mocniej sprężynę na przodzie scisnac, zrobi się trochę twardsza więc nie będzie przycierac, i usiądzie więcej, ale to 1 Max 2 cm tak zrobisz w granicy rozsądku
Auto: CIVIC V VTI Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2016 Posty: 180 Skąd: Tarnow
Wysłany: 2019-05-10
a mnie się wydaje że ściskanie springa to tak sobie bo po coś ten preload się ustawia i dobiera twardością sprężynę skoro preload ustawia się na grubość klucza najczęściej standardowo to taki 1-2 cm zrobi z tej sprężyny srogi beton - tak mi się wydaje ale może się mylę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum