Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Accord CL9 Type S
Autor Wiadomość
PeTeR47 


Auto: DC2 / FN2
Dołączył: 30 Wrz 2015
Posty: 149
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2019-01-25   

Super wozidło, na ładnej feldze będzie kot. Fajnie, że odmulasz K24 :-D
 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2019-01-27   

mega fajnie wyszedł porting !
_________________

 
 
 
piczu 


Auto: EjK20
Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 553
Skąd: Czewa
Wysłany: 2019-01-28   

Dzięki :mrgreen:
Dziś trochę rzeczy ogarnąłem.
Byłem rano na hamowni sprawdzić 100% serię. Jak na 224500 przebiegu i 12 lat jest nieźle :)

Później rbc zawiozłem do zaspawania i seryjne koło zamachowe do odelżenia z 8,2kg na 5,5kg.

Na koniec zabrałem się za owinięcie kolektora. Tak wyszlo:
_________________
https://www.facebook.com/...47967592200184/
 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2019-01-28   

to teraz wsadzać wszystko , strojenie i na dyno !
_________________

 
 
 
piczu 


Auto: EjK20
Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 553
Skąd: Czewa
Wysłany: 2019-01-31   

Wczoraj odwiedziłem Hammera i zabraliśmy się za montaż kolektora. Nie obyło się bez przeszkód.. jeden z runnerów dotykał sanek. Po przeróbkach się zmieścił uff..
Później standardowo bandaż zaczął się wypalać i pojechaliśmy pojeździć. Byłem w szoku jak to auto zaczęło po samym kolektorze jeździć! Środek i Góra bardzo na plus! Na vtecu czuć, że auto chce jechać dalej, niestety chwilę później jest odcinka... W weekend robię reflasha, obniżamy vteca i po weekendzie pojadę na hamownie zobaczyć co dał kolektor I reflash.


Dzisiaj odebrałem RBC z zaspawania :-D



Oraz seryjny zamach odelżony na 4,8kg. Miało być 5,5kg ale chyba Otoczakowi waga nie działa...

_________________
https://www.facebook.com/...47967592200184/
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2019-01-31   

Fajny zamach dostałeś, w bonusie prawie -1kg, a ten narzeka :lol:

Przyznam że od paru lat już jakieś tam kiepskie opinie na jego temat się trafiają mieszają z dobrymi, ja zawsze kupowałem jednak aftermarket by uniknąć problemów :)

Idziesz potem w duża przepustnice, i boisz się problemow z jałowym i falowaniem, czy zwyczajnie do k24 nie zagra takie?
_________________
 
 
Leo 
Krzysiek/ mlody87

Auto: CL7/ EP3 po adminie :D
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 792
Skąd: Pruszcz Gd.
Wysłany: 2019-02-01   

opłaca Ci sie robić reflash przed reszta gratów ?
 
 
piczu 


Auto: EjK20
Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 553
Skąd: Czewa
Wysłany: 2019-02-08   

Nie no po prostu chciałem trochę lżejsze od serii, dostałem prawie połowę lżejsze. Może nie będzie żadnych niepożądanych objawów.

Kolektor wydechowy zmieniony i Fox wygrał gotowego reflasha.
Odwiedziłem dziś hamownie i wyszło 14,5KM i 15Nm przyrostu.



Teraz czas na kolektor ssący RBC po portingu, przepustnicę j35, wałki z tsx, uszczelki termo, modyfikacje dolotu i strojenie.

Z racji plusowej temperatury udało się ręcznie umyć auto pierwszy raz w tym roku :)

_________________
https://www.facebook.com/...47967592200184/
 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2019-02-09   

fajnie że na dyno jezdzisz widać co daje jakie efekty
to kolejny wynik kolo 240 :-D
_________________

 
 
 
piczu 


Auto: EjK20
Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 553
Skąd: Czewa
Wysłany: 2019-05-09   

Odkopię temat.
Wpadła wkładka k&n

Nowy akumulator OEM

Gwint ISC Sport z pokrowcami


Opony Dunlop Sport Maxxx rt2

Felgi Weds 18x8 dzięki Jakubowi 😉


Nakrętki kute

Tak to mniej więcej siadło:



Na chwilę obecną tyle.
Najbliższe mody to układ hamulcowy.
_________________
https://www.facebook.com/...47967592200184/
 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2019-05-10   

Te kondony na gwint dobry patent. Z czego to zrobione jest, nada się to to na zimę?
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
hot_rider 


Auto: #Zeto
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 3025
Skąd: kraj kwitnącej lipy
Wysłany: 2019-05-10   

niższy oem spoiler lepiej leży
_________________

 
 
Altair

Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 152
Skąd: Płońsk
Wysłany: 2019-05-10   

Jak już pisałem na fb, naklejka out.

Przydałby się taki gwincik.
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2019-05-10   

lukas4, z neoprenu :)
Jak chcesz takie to pisz :)


piczu, jak już pisałem na fb, wzór sedan 8-)
A przy okazji, jak chcesz jeszcze trochę niżej zejść bo wspominałaś o tym na fb, możesz trochę mocniej sprężynę na przodzie scisnac, zrobi się trochę twardsza więc nie będzie przycierac, i usiądzie więcej, ale to 1 Max 2 cm tak zrobisz w granicy rozsądku ;)
_________________
 
 
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2019-05-10   

a mnie się wydaje że ściskanie springa to tak sobie bo po coś ten preload się ustawia i dobiera twardością sprężynę :) skoro preload ustawia się na grubość klucza najczęściej standardowo to taki 1-2 cm zrobi z tej sprężyny srogi beton - tak mi się wydaje ale może się mylę ;-)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna