Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Nissan Pulsar GTI-R 1990r SR20DET AWD 300-330KM, RHD Japan
Autor Wiadomość
BeNeK 


Auto: SR20 +
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 1073
Skąd: Kielce/Londyn
Wysłany: 2019-01-21   Nissan Pulsar GTI-R 1990r SR20DET AWD 300-330KM, RHD Japan

Nissan Pulsar GTI-R
Silnik po generalce: szlifowanie i planowanie bloku, planowanie i sprawdzenie szczelności głowicy, docieranie gniazd, szlifowanie i prostowanie wału, kątowanie i osiowanie korb, nowe panewki King Racing: główne, korbowodowe i oporowe, nowe pierścienie OEM Nissan, nowe uszczelniacze wału przód i tył, nowe wszystkie uszczelki w silniku, magnetyczny korek w misce oleju, nowe świece NGK BKR7E-11, zalany olejem 10W40 Motul - zerowy przebieg od remontu

Sprzęgło spiek RPS, lekkie koło zamachowe RPS, Short shifter, nowe osłony przegubów

Centralny intercooler FMIC, grube orurowanie dolotu, stożek

Układ wydechowy 3 cale przelotowy

Elektronika: Komputer ECU Mine's, HKS Tubotimer, HKS FCD, HKS AFR, HKS EVC, Akumulator w bagażniku w Carbonowej kuwecie

Felgi RAYS Sebring Vesta 15" Made in Japan

Hamulce: Klocki EBC Red Stuff Ceramic, tarcze wentylowane Tarox G88

Gwintowane zawieszenie TEIN Japan z regulacją wysokości i twardości, Camber plates TEIN, Camber bolts, Rozpórki przód i tył, poliuretanowe tuleje

Kierownica Momo, gałka zmiany biegów Sparco, Przyciemnione wszystkie szyby, pojedyncza wycieraczka przedniej szyby

Komplet dokumentów opłaconych i przygotowanych do rejestracji w PL ze zgodą w sprawie krótkiego VINu

Drugi komplet reflektorów LHD

Do zrobienia: skręcenie układu dolotowego, skręcenie wydechu, podpięcie węży chłodzenia i zalanie układu płynem, podpięcie wiązki silnikowej, zalanie skrzyni biegów olejem, lakier i blacha bez rewelacji (jak to w starym Japońcu) - widać, że auto przez te 28 lat miało jakieś przygody, do wyciągnięcia małe wgniotki na masce i dachu (złośliwy sąsiad), dobrze by było go zakonserwować i odmalować, na końcach progów pojawiają się ogniska korozji, pas przedni odgięty przy wciąganiu na lawetę (auto zblokował wydech a laweciarz wciągał wyciągarką), opony do zmiany.
Więcej fotek https://photos.google.com/share/AF1QipPU7t-LF_NrpNHpPiTPVn_-AY04fax-Jf8bETFdUlNQr356lUtW0iLIOvitC6Wy4Q?key=TWlibE4wVjQ1eE1GWkFBRHRZQmhRZm5XQlBjVVh3
Tel: 604 80 83 86

Do odbioru w Zakopanem
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna