Raczej zdecyduje się na 10/6 aby jeszcze dało się tym jeździć po krakowskich dziurawych drogach
Będzie seria ze smaczkami, drastycznych zmian nie będzie, Zostaje pełne wnętrze, klima itd. Ambery wylatują na dniach i wracają OEM Stanleye które udało się upolować.
Na ISC na minimalnej twardości jest bardzo komfortowo, ja bym się nie bał. na 20/32 jest tak jak powinno być IMO w TypeR i tego typu autach, czyli twardo ale po bez bólu po mieście.
Auto: CIVIC V VTI Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2016 Posty: 180 Skąd: Tarnow
Wysłany: 2019-01-29
Fajna sztuka ☺️ ja u siebie wydech miałem 2.5 i końcowy oem look 2.25 i było lux a zawsze to z potencjałem jakbyś jednak zmienił wałki dołu w b16 itak nie ma wiec nie ma co się obawiać zbytnio 😛 mam isc 8/6 i jest w sam raz, jak dasz 10/6 to też ok będzie
To bliźniak ISC i Ksporta, bierz w ciemno bo spoko zawiasy
Miałem jedno D2 w jajku, byłem na Bednarach i spoko zawias, porównywalnie z zawiasami ISC których miałem jakoś 10 już
Będzie dobrze się sprawować, a sprężyny możesz dokupić i podmienić zawsze, ISC są na miejscu, jak będziesz potrzebować inne twardości, to pisz na PW
R1R na codzienną jazdę spoko bardzo, na torze szybko ubywa, szczególnie jakiś trackday gdzie można 10min non stop upalac, mi przy 2.0b znikły po 2 jazdach 10min
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum