mody zawsze na plus
trochę bez sensu podejście. Piszesz ze stoją 3 z 4 regulacji i zamiast się tym zająć jedziesz testować
palnik w dłoń i powinny ruszyć.
Leo wszelkie konwencjonalne sposoby z rozgrzewaniem włącznie były grane i nie dały rody, więc została tylko opcja wycinania.
Pół stopnia różnicy jak mi powiedział właściciel JHM to jest tyle ile potrafią np Civicki bez regulacji kątów i taka różnica jest podobno dopuszczalna. Jak będzie gdzie to po testuje i wtedy zdecyduje, czy jest paląca potrzeba to robić czy może są ważniejsze sprawy.
Zapakować kubeł w S2K nie jest łatwo kurde, udało się usiąść za kierownicą pod torową jazdę? Jak nogi i kolana?
Akurat masz ten plus że nie jesteś mocno wysoki, bo byłoby ciężko
Poprawa na torze będzie, bo czucie tego co robi auto w fotelach Ski jest trochę komiczne w porównaniu do kubła z szelkami
Leo wszelkie konwencjonalne sposoby z rozgrzewaniem włącznie były grane i nie dały rody, więc została tylko opcja wycinania.
Pół stopnia różnicy jak mi powiedział właściciel JHM to jest tyle ile potrafią np Civicki bez regulacji kątów i taka różnica jest podobno dopuszczalna. Jak będzie gdzie to po testuje i wtedy zdecyduje, czy jest paląca potrzeba to robić czy może są ważniejsze sprawy.
Miałem podobny problem w mojej pomarańczowej s2000 zaraz po zakupie. Problem rozwiązało WD40 i codzienne napuszczanie wszystkich śrub od zawieszenie przez ponad dwa tygodnie. Po dwóch tygodniach napuszczania WD40 wszystkie śruby zawieszenia odkręcone bez problemu Polecam jeśli masz czas i cierpliwość
Cytat:
Zabezpieczenie filtra + podkładka z czujnikiem do zegara temperatury oleju.
Ten oil filter stopper powinieneś obrócić o 180° względem filtra oleju. Płaska powierzania oil filter stoppera powinna przylegać do filtra i dopiero wtedy opaska.
Z tyłu jest pół stopnia różnicy na stronę, nie jest to super, ale bez testów na torze nie będę tego zmieniać (3 z 4 regulacji stoją).
carl0s napisał/a:
Leo wszelkie konwencjonalne sposoby z rozgrzewaniem włącznie były grane i nie dały rody, więc została tylko opcja wycinania
jeśli były podejmowane już różne próby m.in. grzanie palnikiem czy grzałka to tuleja gumowa straciła już swoje właściwości i moim zdaniem nie ma sensu nic testować tylko trzeba to po prostu wymieniać
carl0s napisał/a:
Pół stopnia różnicy jak mi powiedział właściciel JHM to jest tyle ile potrafią np Civicki bez regulacji kątów i taka różnica jest podobno dopuszczalna. Jak będzie gdzie to po testuje i wtedy zdecyduje, czy jest paląca potrzeba to robić czy może są ważniejsze sprawy.
imo geometria to podstawa i to że gdzieś ktoś dopuszcza 0.5 stopnia to słaby argument bo ten samochód z tego co widzę ma trochę inne przeznaczenie niż jazda w cywilu... no ale o tylko moje skromne zdanie
robert88 napisał/a:
Miałem podobny problem w mojej pomarańczowej s2000 zaraz po zakupie. Problem rozwiązało WD40 i codzienne napuszczanie wszystkich śrub od zawieszenie przez ponad dwa tygodnie. Po dwóch tygodniach napuszczania WD40 wszystkie śruby zawieszenia odkręcone bez problemu
dokładnie, wszystko dobrze oczyścić, napuszczać 2 tygodnie, co drugi dzień uderzyć młotkiem w łeb śruby a potem próbować pneumatem jeśli jest podejście... potem pozostaje już tylko wycinania
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Auto: CIVIC V VTI Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2016 Posty: 180 Skąd: Tarnow
Wysłany: 2020-04-12
Biorąc pod uwagę że teraz itak nie ma jazdy to trzeba to ogarnąć i święty spokój, przecież kiedyś trzeba będzie to ruszyć a im później tym gorzej Osobiście nie dała by mi spokoju myśl że mam coś takiego w aucie
Zapakować kubeł w S2K nie jest łatwo kurde, udało się usiąść za kierownicą pod torową jazdę? Jak nogi i kolana?
Akurat masz ten plus że nie jesteś mocno wysoki, bo byłoby ciężko
Poprawa na torze będzie, bo czucie tego co robi auto w fotelach Ski jest trochę komiczne w porównaniu do kubła z szelkami
Kubełek w S2000 to tak jak napisałeś ciężka sprawa, zwłaszcza jeśli jest takie założenie jak u mnie, że ma pasować do wnętrza bez jego modyfikacji. Większość znanych i popularnych będzie kolidować z boczkiem drzwi lub schowek w centralnej konsoli się nie będzie otwierać. Ewentualnie będzie problem aby zmieścił się przy tunelu, tam gdzie się on rozszerza w stronę radia. Najbardziej znane i sprawdzone modele które pasują to Recaro Pole Position i Bride Vios III. Mój na szczęście przypasował - być może to jeden z tych modeli, ale nie jestem tego w stanie stwierdzić. Wydaje mi się, że jest optymalnie ustawiony (wyjdzie po testach). Jak by co jest możliwość regulacji bo jest na OEM szynie + cały fotel na mocowaniach bocznych można obniżyć lub podwyższyć. Mam 175 cm i na szczecie taki "rozmiar" jest optymalny do tego samochodu. W tym sezonie nie planuje dokładać pasów szelkowych, w dalszej preskryptywnie jak najbardziej. Trochę pojeździłem po ulicy i mogę potwierdzić, że jest duża różnica w czuciu auta. Cały czas mam stare opony (bo czekam z zakupem, aż się sezon w końcu zacznie) i teraz o wiele dokładniej czuć kiedy tył zaczyna "puszczać" (a na ulicy nie testowałem tego z oczywistych względów w jakiś bardzo ostry sposób). Co do poprawy czasów to zobaczymy jakie będą wyniki no i jak będzie jeździć konkurencja. Co do samego wsiadania, to podtrzymuje opinię, że na prawdę trzeba uprawiać dobrą gimnastykę, aby teraz się zapakować do środka. Jak był by jeszcze krzyż przy drzwiach i przy rura przy słupku to już by była masakra.
robert88 napisał/a:
Ten oil filter stopper powinieneś obrócić o 180° względem filtra oleju. Płaska powierzania oil filter stoppera powinna przylegać do filtra i dopiero wtedy opaska.
Dzięki za informacje. Sprawdziłem zdjęcia w sieci i wszystkie stopery pompy są zamontowane tak jak piszesz. Przy następnej wymianie oleju to zostanie poprawione. Informacja obrazkowa - na zdjęciu jest prawidłowo:
Yaca napisał/a:
imo geometria to podstawa i to że gdzieś ktoś dopuszcza 0.5 stopnia to słaby argument bo ten samochód z tego co widzę ma trochę inne przeznaczenie niż jazda w cywilu... no ale o tylko moje skromne zdanie
Ten gość zbudował auta mistrzom TAP w sezonie 2018 i 2019, więc raczej ma jakieś pojęcie o samochodach. Jak by mnie chciał naliczyć na dodatkową robotę to by to zrobił, ale szczerze powiedział mi jak jest. Może niech inni koledzy co jeżdżą regularnie niech się pochwalą czy mają geometrię ustawioną co do minuty?
Z tego co ja czytałem najbardziej kluczową sprawą w S2000 z tyłu to prawidłowe ustawienie zbieżności i ten parametr mam akurat ustawiony tak, że różnica to tylko jedna minuta pomiędzy stronami, tak więc myślę, że jest całkiem nieźle. Jak w testach wyjdzie, że jest potrzeba poprawy to tak będzie zrobione.
Auto na żywo obczajone, zupełnym przypadkiem w ostatnią sobotę spotkaliśmy się pod pizzerią... Biorąc placki na wynos oczywiście
Auto IMO na maksa ma klimat USDM, praktycznie seria z zewnątrz, gleba, duże koło, single exhaust, kubeł i kiera... Kubeł w s2k robi robotę Inny świat, nic tylko nak000rwiać po winklach Seria to jak fotel sprzed telewizora...
Dzięki Kubaa za pozytywną opinię
Dodatkowo jeszcze dwa zdjęcia ze spontan spotów tego samego autora:
Dostałem też zaproszenie od Jarzomb na trening na torze Łódź, za co jeszcze raz dziękuje
Niestety moje "czasowe" osiągnięcia na tym wyjeździe były tragiczne - najlepszy przejazd to 1:07.993 czyli praktycznie 2 sekundy gorzej od mojego najlepszego kółka na tym obiekcie. Trudno powiedzieć co było bezpośrednią przyczyną, kartofle na kołach? koronawirus , beczki na zakrętach, a może po postu początek sezonu i brak odpowiedniego "wjeżdżenia". Fakt jest faktem, że pojechałem dużo poniżej własnych oczekiwań. Obiecuje postarać się o wiele bardziej na pierwszej rundzie Vtec cup na Torze Modlin (jak się odbędzie).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum