Świetna fura, Ojciec trasy smiga takim samym od 3 lat, tyle, że przedlift, gt edition biała perła i elementy wnętrza. Polecam w Gliwicach machnąć bezpieczne strojenie na 190 koni i 380/400 niuta nie pamiętam, wgniata w fotel w każdym zakresie obrotów. Podobno da się wrzucić p&p mocniejsze sprzęgło z doblo no i ic wskazane po modzie. Warto też dodać 3pkt rozpórke na kielichy górne przednie, bo potrafi się sama z siebie zepsuć geometria, jak w 147, rozpórka załatwia problem.
Nie złamałeś klamki kierowcy? trzebą ją wzmocnić od spodu bo się łamie;p w aso cały boczek proponują za 1500, sama klamka nie występuje jako część zamienna, na allegro używki 200-300 strona pasażera 80;p trzeba na nowo wtopić nity obok cięgła. Chyba, że to mankament przedlifta, klamka wygląda na metal, a to plastik;p
Warto też zamówić silikon w oplocie, żeby wąż od dolotu się nie rozprężał, no i profilaktycznie, żeby nie zrobić kiedyś zasłony dymnej
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5759 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2019-08-19
clark napisał/a:
Nie złamałeś klamki kierowcy? trzebą ją wzmocnić od spodu bo się łamie;p w aso cały boczek proponują za 1500, sama klamka nie występuje jako część zamienna, na allegro używki 200-300 strona pasażera 80;p trzeba na nowo wtopić nity obok cięgła. Chyba, że to mankament przedlifta, klamka wygląda na metal, a to plastik;p
Warto też zamówić silikon w oplocie, żeby wąż od dolotu się nie rozprężał, no i profilaktycznie, żeby nie zrobić kiedyś zasłony dymnej
O rozpórce i programie pomyślę w przyszłym roku. Silnik może spokojnie nawet 210KM wyutargać programem. Ale mnie zaciekawiłeś z tą rozjeżdżającą się geometrią. Masz więcej info o tym?
a z samego "performęsu" to kupiłem short-shifter noviteca - jak będę miał czas to zamontuję.
Z geometrią było tak, że w 147 kielichy się zapadły do pewnego momentu do srodka (wyszło to przy próbie ustawienia geometrii). Ojciec zastosowal rozpórkę (chyba weichers robi pod Alfę) i przestało zbierać opony od wewnętrznej strony. Teraz nie wiem, czy w Giulietcie Tata zaobserwowal to samo, czy od razu zapobiegawczo nie założył tej rozpórki. Seryjny wąż dolotu jest z dość miękkiej gumy, ulega ona nad i pod ciśnieniu, w 147 kiedyś na autostradzie ojcu rozleciał się wąż no i jebło dymem Po zakupie Giulietty od razu zamówił silikon z oplotem, nie rozszerza się, co w jakimś stopniu przekłada się na reakcję na pedał gazu, zwłaszcza po programie. Spytam zaraz o kielichy, czy zbierało, czy na zapas dodał rozpórkę.
Polecam forum Alfaholicy;) ja tam nie zaglądam, ale dużo usterek znajduje tam solucję jakbym miał Alfę logowałbym się, jbc mogę wysłać fotorelację z wymiany klamki (druga tez się złamała pozniej Tata trzecią klamkę wzmocnił żywicą+ kawalkiem blachy od środka i śmiga do dzisiaj ).
edit:
w Giulietcie, jako dolot jest już plastikowa rura, zamiast gumowej i nie trzeba silikonu. Rozpórkę Tata założył profilaktycznie, nie zbierało od wewnątrz gum, jak w 147. Odpisał, że gumowy wąż w 147 dostał po dupie po usunięciu katalizatora (+0.2 bara się robiło na odczycie). Srry za zamieszanie
Żonie w Abarth' cie tez się ulamal ten zaczep, rozbieranie całego boczku żeby wymienić, i to w dwu letnim aucie
_________________
Calypso
Auto: Giulia Q, Giulietta QV
Dołączył: 25 Maj 2008 Posty: 120 Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-08-20
Hehe klamka kierowcy i u nas była grana Są dostępne osobno klami, w aso 300zł, profilaktycznie dodatkowo wzmocniona aluminiową podkładką i teraz wszystko ok
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5759 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2019-09-13
wreszcie wjechały. Tak wiem, z przodu koza, ale to oem zawias. Może w przyszłym roku B8 + Eibachy wjadą i siądzie perfekcyjnie. Na razie bez dystansów - zapomniałem wziąć do oponiarza, więc już sam sobie założę.
Co ciekawe - Opony są nieco cichsze w mieście od byłych Pirrelli P7. W niedzielę zobaczę jak jest w trasie.
Fota słaba, bo na szybko z komórki + jakiś gównofiltr z instagrama
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5759 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2020-08-14
Czerwone dziadostwo jeździ, dostało po 5mm dystansu na koło co minimalnie poprawiło zachowanie na drodze. Przy okazji na przedzie zmiana z Bridgestone A005 na Michelin Cross Climate. Z ciekawostek, na autostradzie podczas ulewy - Michaliny nieco szybciej łapią lekki aquaplaning przy zmianie pasa i przelocie przez koleinę niż A005.
No i uber Tuning (odganiając się od ptaków za pomocą ASG ) Shortshifter.
Praca oem lewarka jest taka... "meh" więc sporo poprawiło w wygodzie. Jest nieco krótszy skok, ale tutaj wiecej zrobił brak gumy (jaka jest między kulkami w oemia), przez co biegi się wrzuca mniej... gąbczasto.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum