Wysłany: 2019-03-27 ZeroX Track Day 2019 - Tor Łódź
Cześć. Jak pewnie niektórzy wiedzą, ale większość nie, 13.04.2019 organizuję trackday pod szyldem mojego teamu, czyli ZeroX Racing Team. Jest to pierwszy, eksperymentalny, debiutancki trackday, dlatego uczestnikami są osoby, które poznaliśmy podczas wielu treningów/zawodów w których bralismy udział Impreza jest zamknięta, na zaproszenie, ma charakter luźno-koleżeński, jest powiedzmy treningo-zawodami. Lista była już pełna, ale niestety na ostatni moment odpadło mi kilka osób, dlatego do wzięcia są 3 miejsca na zawody.
Trochę szczegółów:
- TOR ŁÓDŹ, 13.04.2019, godz: 8:00-18:00;
- Time Attack, z podziałem na 3 klasy: ROOKIE, ADEPT, PRO (eksperymentalnie: moc/masa, modyfikowane o tym opon i doświadczenie torowe zawodnika);
- pełna, standardowa nitka Toru Łódź;
- planowo jeśli wszystko pójdzie sprawnie: 6 sesji po 10 minut;
- 40 uczestników (jednocześnie na torze 8 aut);
- puchary, szampany, drobne nagrody rzeczowe od naszego sponsora Honda AutoWitolin Warszawa;
- dostępny profesjonalny instruktor: Krystian Korzeniowski (finalista GT Academy, uczestnik VW Golf Castrol Cup, kierowca i pilot rajdowy, główny instruktor w AutoPrezent);
- aftermovie od Nightride (np: https://www.youtube.com/watch?v=JMdf1eWPcnU)
- profesjonalny fotograf;
- foodtruck Mafiosso Łódź - świetne burgery;
- niepotwierdzone: symulator wyścigowy VR;
- DJ umilający imprezę muzyką;
- kawa, herbata, poczęstunek dla uczestników;
Cena: 350zł
(Można też pojechać w ramach dodatkowej grupy, bez pomiaru czasu: 200zł)
Jeśli wypali, można spodziewać się kolejnych zawodów, również na większych obiektach. Na razie 3 miejsca, jeśli się coś zwolni, dam znać.
Z mojej strony mogę zaproponować, żebyście następnym razem wybrali jakiś tor gdzie nie ma ograniczenia głośności - wtedy mógłbym przyjechać.
Łatwiej jest jednej osobie zmienić tłumik, niż zmieniać lokalizację całej imprezy tylko ze względu na głośny tłumik u jednej osoby
I w sumie tylko jedna osoba była zdjęta za głośność - jajko K20 wypluło 125dB, po zmianie tłumika na cichszy 115dB. Reszta spokojnie przejeździła imprezę mimo że pewnie nie każdy kwalifikował się na te 98dB A ograniczenia tak jak fulek pisze są coraz częściej spotykane na obiektach, więc jak ktoś chce upalać np TAP to i tak będzie musiał coś z głośnością zrobić.
Jarzomb nie chodziło mi o dostosowywanie imprezy do mnie, w tym momencie nie mam po prostu 2,5k pln luźnego aby zrobić prawilnie cały wydech, ale oczywiście jest taki plan.
A na TAP jedynie rundy na Poznianiu mają ograniczenie głośności, resztę mogę śmigać bez obaw.
Kolejna runda być może pod koniec lata/na jesień. Ale raczej inny tor. Łódź ma jedyne wolne soboty dopiero pod koniec października
carl0s napisał/a:
Jarzomb nie chodziło mi o dostosowywanie imprezy do mnie, w tym momencie nie mam po prostu 2,5k pln luźnego aby zrobić prawilnie cały wydech, ale oczywiście jest taki plan.
A na TAP jedynie rundy na Poznianiu mają ograniczenie głośności, resztę mogę śmigać bez obaw.
Nie chodziło mi konkretnie o Ciebie, tylko posłużyłem się Tobą jako przykładem takiej sytuacji Łódź miała dużo innych zalet (centrum polski, fajny techniczny układ, zróżnicowane ukształtowanie pionowe, cena, infrastruktura itp.) a poza tym byłem rok temu i nikt nie robił problemów o głośność i o tym że teraz się czepiają dowiedziałem się jak już i tak wszystko było załatwione i zaliczkowane Wyszło i tak ok, bo oprócz tej jednej osoby nie było problemów, a nie były to ciche auta.
Silesia też ma limit choć nie widziałem by sprawdzali
Ja osobiście nie widzę nic fajnego w takim wydechu 125db
Też nic fajnego w tym nie widzę, ale taki dostałem "z dobrodziejstwem inwentarza" i jakoś sobie muszę z tym poradzić. Od czasu do czasu fajnie jak jest głośny, ale w trasę czy nawet na dłużej po mieście jest słabo + generuje przypał.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum