EG4 Race
Autor
Wiadomość
fulek
Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2730 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-05-05 EG4 Race
SILNIK:
b16a2
chłodnica oleju
kolektor wydechowy 4-2-1
wydech kwas 2,25
dolot policzony
komputer p28 wystrojony
UKŁAD NAPĘDOWY:
S80 96spec ITR
Lsd Kaaz 1.5way
fd 4.4
biegi ATS
Competition clutch stg3
zamach ACT
półosie dc2
ZAWIESZENIE:
gwint d2 16kg/12kg
Strongflex poliuretan
końcówki kierownicze Hardrace na unibolu
camber przód Hardrace
camber tylny Hardrace
przedłużane sworznie zwrotnicy
UKLAD HAMULCOWY
282/260 5x114.3 dc2
Klocki Mintex F6R
przewody w oplocie
Pompa 1cal ATR
Ręczny korektor obp
hydrołapa
usunięty abs
ŚRODEK:
Klatka max rozbudowana Górny
fotel OMP
pasy OMP
kierownica RRS
BODY:
maska laminat
zabudowa tylna laminat
Nowy gruz przyprowadzony.. Tym razem prawie gotowiec ale bardziej do rajdowania, trochę się przerobi i będzie do torowania
W pierwszej kolejności chyba usune tą wszechobecną pomarancz
Ostatnio zmieniony przez fulek 2019-05-29, w całości zmieniany 1 raz
Shingo
Auto: B16A
Dołączył: 15 Lut 2018 Posty: 143 Skąd: JDM
Wysłany: 2019-05-05
Fajna klatka, mozna sie poczuć bezpieczniej Ale czemu V gen? Zawsze mowiles ze bliższy Ci jest VI a poprzednia Vgen dlugo u Cb nie zagrzała miejsca
fulek
Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2730 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-05-05
Trafił się poprstu w miarę gotowiec w niezłej kasie. Zmienię zawias, trochę odchudze jeszcze i czapka... Niechce mi się orac od nowa
A tu buda jest cała odmalowana i po blacharce
primox
Auto: eg6 k20
Dołączył: 28 Lut 2012 Posty: 375 Skąd: wawa
fulek
Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2730 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-05-05
C pilar
qureku
Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 150 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-05-05
harness bar
No i to się nazywa szybki kom bak !
_________________
nikesonmyfeet
Auto: Civic EG
Dołączył: 27 Lis 2014 Posty: 508 Skąd: Waw
Wysłany: 2019-05-05
Wnioskująć po gratach jakie ostatnio wystawiałeś, to myślałem, że wróciłeś do koncepcji z Integrą. Fajnie, że trafiło się kolejne auto
Ta klatka to pewnie ze 30 kilo waży. Rajdy rajdami, ale konstrukcje to chyba jakiś hydraulik sponsorował Będziesz to ciachał?
_________________https://nksnmft.tumblr.com
Exiu
Dołączył: 09 Sty 2009 Posty: 328 Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2019-05-05
Ja bym tam jakis krzyz jeszcze dolozyl
A tak serio dobrze ciesze sie ze tak szybko kupiles nowego popierdalacza
klatko wydaje sie ciezka, ale przynajmnjiej bez strachu mozna wycinac elemnty karoseri
fulek
Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2730 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-05-06
qureku napisał/a:
No i to się nazywa szybki kom bak !
wdzimy sie na poznaniu?
nikesonmyfeet napisał/a: Wnioskująć po gratach jakie ostatnio wystawiałeś, to myślałem, że wróciłeś do koncepcji z Integrą. Fajnie, że trafiło się kolejne auto
hebel z integry w przypadku upalacza i 15 nie jest jakimś super rozwiązaniem bo mało felg w 15 no ale nie ma chętnych, jakiś jeden kpl w miarę sensowny ogarnąłem więc hebel dc2 zostaje
nikesonmyfeet napisał/a: Ta klatka to pewnie ze 30 kilo waży. Rajdy rajdami, ale konstrukcje to chyba jakiś hydraulik sponsorował Będziesz to ciachał?
30kg to ważyła ta w srebrnej, ta myślę, że spokojnie 60kg no ale rzeczywiście można się poczuć bezpieczniej i na pewno tak jest nie nie będę nic ciachał
Exiu napisał/a: Ja bym tam jakis krzyz jeszcze dolozyl
A tak serio dobrze ciesze sie ze tak szybko kupiles nowego popierdalacza
klatko wydaje sie ciezka, ale przynajmnjiej bez strachu mozna wycinac elemnty karoseri
ciekawe gdzie
Exiu dzięki za asekuracje przy zakupie
Kuniu4
Auto: ITR K20 & M3 RS
Dołączył: 10 Maj 2011 Posty: 259 Skąd: Legionowo
Wysłany: 2019-05-06
Jeeee!! Krychu wrócił!
Mówiłem na Jastrzebiu, że musisz się z tym przespać. Powodzenia z planami
stiepe
Auto: eg Ka Tłeny
Dołączył: 24 Maj 2011 Posty: 52 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2019-05-06
no klatka konkret, tnij blachę z tylu będziesz miał łatwiejsze dojście do reperaturek
ciekawe jak to na winklach się zachowa, jajko zawsze na propsie
Hondata
Auto: EJ2 K20
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 1671 Skąd: Mielec
Wysłany: 2019-05-06
Wiem , że osobiście wolisz 6gen ale fajnie że piątka wpadła
_________________ Jeżdżę serią... K serią... ===> Check It!! <===
no_name21
Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2016 Posty: 180 Skąd: Tarnow
Wysłany: 2019-05-07
fajny wóz, myślę że świetnie się sprawdzi silnik seria ?
_________________
fulek
Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2730 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-05-08
Kuniu4 napisał/a: Jeeee!! Krychu wrócił!
Mówiłem na Jastrzebiu, że musisz się z tym przespać. Powodzenia z planami
nom, mam nadzieje, ze nie rozjebie pfu pfu
Cytat: no klatka konkret, tnij blachę z tylu będziesz miał łatwiejsze dojście do reperaturek
ciekawe jak to na winklach się zachowa, jajko zawsze na propsie
pewnie tak będzie, krzesanie iskier itd... już pierd0le oem looka cel został ten sam, Poznań >1:50 i Silesia >2:00 stockowym jedensześć
Hondata napisał/a: Wiem , że osobiście wolisz 6gen ale fajnie że piątka wpadła
gdzeiś mi bardziej do paszczy pasuje ek ale wuj tam, eg też może być
no_name21 napisał/a: fajny wóz, myślę że świetnie się sprawdzi silnik seria ?
tak, stockowe b16a2 i tak zostanie, tylko dolot, wydech, wałki c4
trafiłem na olx legit koła, co prawda, żaden to rarytas ale może temat nie poleci do szpanu
mimo, że koncowy tłumik wygląda na całkiem niezłego oem looka to wydech pierdzi strasznie
może pomoże
no_name21
Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2016 Posty: 180 Skąd: Tarnow
Wysłany: 2019-05-08
Jaka waga koła ?
_________________