Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Torowe EP3 na części
Autor Wiadomość
Mugen 


Auto: DC2R
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 365
Skąd: Tokyo
Wysłany: 2019-06-02   Torowe EP3 na części

Stracilem cierpliwosc do tego auta wiec sprzedam na części swoje torowe EP3. W auto zapakowana góra kasy, buda ma opłacone świeżo OC na cały rok z góry. Sprzedaje swap silnika na części i osobno budę bez swapa (zostaje ukł. hamulcowy, zawieszenie, klatka, fotel, zestaw karbonów, itd.) - wrzucasz swap i masz gotowego torowego uplacza.

Honda Civic Type R
oznaczenie: EP3 model 30th (na 30-lecie Civica)

Obecny setup auta:

Skrzynia biegów - 5000zł
- przełożenie główne seryjne
- karbonowe synchra
- krótszy 4, 5, 6 bieg JDM
- szpera płytkowa Kaaz (www.kaazusa.com) - 1500km przebiegu

Sprzęgło - 2000zł (możliwość kupna osobno sprzęgła i osobno zamachu)
- zestaw Cluch Master - aluminiowe koło zamachowe ze stalową wymienną częścią cierną, 6-cio łopatkowa tarcza, wzmocniony docisk - 200km przebiegu


Silnik:
- dół silnika od 4piston ze zwiększoną pojemnością do 2.6 - kute korby i tłoki, nowy wał, panewki, wzmocnione tuleje, nowa pompa oleju OEM Honda - kupiony za kwotę 7300$ + wysyłki, cło, VAT, itd.
- miska olejowa Toda - kosztowała 2700zł
Cena: REZERWACJA

Głowica (ecu-performance) - brak wałków
- modyfikacja głowicy (powiększenie wlotów od strony ssącej)
- powiększenie gniazd zaworowych
- większe zawory doprężające
- sprezynki i talezyki Toda
- uszczelniacze zaworowe OEM Honda
- seryjna pokrywa zaworów z EP3
Cena: 3000zł

Układ dolotowy - 8000zł
- itb (4 oddzielne przepustnice) Toda Racing z wtryskami RC650 (koszt 13300zł)
- karbonowy tunel na trąbki od Carbon&Kevlar

Układ wydechowy:
- kolektor wydechowy Toda Racing (koszt 4300zł) - 2700zł (w zestawie mega lekki stabilizator przedni TODA )

Chłodzenie:
- chłodnica oleju Setrab wraz z podstawką pod filtr oraz zakutymi wężami, stan bardzo dobry, bez wycieków, śmiesznie mały przebieg. Cena - 600zł za komplet

SETUP BUDY:

- customowy układ MG Motorsport (robiony na zamówienie aby zmieścił się pod płaską podłogę z włókna węglowego)


- czujniki/wskaźniki ciśnienia i temperatury oleju

Układ hamulcowy:
- metalowe przewody hamulcowe
- miedziane przewody hamulcowe puszczone w kabinie
- tacze przód i tył Stoptech + Ferodo DS2500

Wnętrze:
- klatka Sparco montaż ecu-performance
- fotel wyścigowy Sabelt Taurus XL
- pasy wyścigowe Sabelt
- kierownica Sparco
- główny wyłącznik prądu
- zegary temp. i ciśn. oleju
- karbonowa kuweta kierowcy
- deska we floku
- karbonowe zaslepki otworow w desce, boczki drzwi itd.

Zawieszenie:
Toda racing Expert koszt 25000zł
Cambery tył ksport
Dystanse 15 lub 20mm
dlugie szpilki
Twarde tuleje przedniego wahacza
Długie sworznie dolne buddy club

Koła:
- felgi Rota Sub Zero 17/7,5 cala
- opony 235/610/17 Dunlop

Nadwozie:
- lekkie elementy nadwozie z włókna węglowego Najda Carbon (front, płyta pod front, płaska podłoga, drzwi, dach, klapa tył, zderzak tył) - kosztowało 25.000zł
- lekkie szyby z poliwęglanu
- elementy aerodynamiczne z karbonu

Cena za budę zalezna od konfiguracji Mogę coś zabrac z auta, mogę coś zostawić ze swapa silnika, mogę sprzedać samą gołą bude z karbonami i klatką, bez zawiasu, itd. Pisz a napewno się dogadamy. Nadwozie mega zdrowe, bez korozji, minusem jest BRAK KLARU na karbonie ktory zszedł od słońca. Myśle, ze jest to mało ważne w aucie torowym :D , dodatkowo auto posiada płaską karbonową płytę grubą pod auto. Aktualne foty podeśle powaznie zainteresowanym na PW.
_________________
EK4 Ferio x2 (B20VTEC + B16A2)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna