Co do auta pozostałe czarne akcenty zostaną polakierowane w kolor jak i całe auto ponownie
michalkaza, poszło szybciej niż myślałem Dobry ruch, otwierać, zamawiać graty żeby to ładnie dokoksować, i w głowicę coś fajnego, kolektor z czapką podmienisz i ogień
Prace przy aucie cały czas posuwają się do przodu, w ostatnim czasie kupiłem kilka kolejnych elementów układanki
Na pierwszy rzut, trzeba poprawić trakcję i wygląd pod maską. Wysłałem do malowania rozpórkę oraz pokrywę zaworów, odświeży to komorę jak również auto się trochę usztywni
Dodatkowo kupiłem ssący RRC. Biłem się z myślami czy brać portowane RBC, ale po długim namyśle kupiłem ten pierwszy rozwiercony do 70mm pod przepustnicę
w tygodniu montaż wraz z większymi wtryskami, mam nadzieję że różnica będzie zauważalna
Kolejna aktualizacja to sprzedałem felgi z ITR'a. decyzja spontaniczna, kupiec przyjechał, zabrał również zaciski, tak więc szybciej wpadnie BBK
Auto: CIVIC V VTI Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2016 Posty: 180 Skąd: Tarnow
Wysłany: 2019-08-19
ta rozpórka nic nie zmieni ale co kto lubi osobiście pokusiłbym się o port ssaka - zawsze to kilka darmowych koników , jakie masz teraz opony tak btw ?
Port będzie robiony jak będzie składane k24, żeby nie tracić czasu w sezonie
Opony aktualnie Continental SportContact, ale jak uda się sprzedać to będą prawdopodobnie Federal 595 RS-RR
Tak naprawdę, na aucie karamby trochę się wzorowałem, pamiętam nawet jak w jego temacie były pokazane wzorniki kolorów, i dlatego wybór padł na Y65-P z S2000
Przy aucie trochę się zadziało od ostatniego up'a
Samochód dostał nowe płuca, poszedł ssący RRC z przepustnicą 70 mm, po czym na lawecie pojechał na korektę mapy
Sprzedałem moje Asahi TEC 16" z ITR DC2. Wybór padł z dwóch powodów, pierwszy to dobra cena i chęć zmiany koła a drugi będzie poniżej
Myślę nad tymczasowym kołem z EP3, przymierzyłem i grafitowym kolorze myślę, że dobrze siądzie
Drugim powodem zmiany kół jest większy hebel z przodu. Decyzja przyspieszona, bo klient jednocześnie kupił ode mnie felgi i zaciski z ATR'a, więc na pokład niebawem wpadnie Brembo 4 tłoczkowe z Megane/Clio RS. Sam zacisk jest ultra lekki, do tego kupione już klocki i będzie próba upchnięcia tego na tarczy 300 mm
Z poprzednim kolektorem było zdecydowanie lepiej, choć nie dobrze. Teraz będzie więcej czasu i wyspawam jakiś sensowny dolot
CAI niestety być nie może bo siedzi tam pompa wspomagania
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum